Olenko pahoittanut mieleni turhasta? :(
Pelottaa jo valmiiksi kirjoittaa tätä tänne, kun täällä usein aloittajat saavat paljon ikäviä kommentteja. Otan kuitenkin nyt riskin!
Odotan puolisoni kanssa esikoista, joka on meille todella iloinen asia. Ystävät, tuttavat ja kaverit ovat asiasta onnitelleet sekä kasvotusten, että facebookin kautta. Laitoimme siis sellaisen runon, josta selviää selkestäi, että pikkuista odotan!
Puolisoni sisko ei ole asiaa mitenkään noteerannut. Kaikkiin muihin päivityksiini hän on jotain "tavallista" kommentoinut, mutta kyseistä päivitystä ei mitenkään.
Olen pahoittanut asiasta mielen :( En tiedä vaikuttaako asiaan se, että myös he esikoista yrittävät. Tästä ovat avoimesti puhuneet. Mutta ei tunnu itsestä kovin kivalta :(
Kommentit (25)
Musta tuntuu, että ihan tarkoituksella olet sen runon sinne facebookiin laittanut ja jännityksellä katsonut (ehkäpä ihan ilkeyttäsi), miten kälysi reagoi, kun tiesit että heilläkin vauvaa yritetään ja kovasti toivotaan. Muuten en ymmärrä, miten edes noteeraisit, ketkä kaikki "tykkäävät" ja "kommentoivat" runoasi. Itse en ainakaan sellaisiin kiinnitä huomiota, enkä laskeskele kuka tykkää mistäkin päivityksestäni. Huoh.
No joa minun veljeni vaimo ilmoittaisi heidän raskaudesta facebookissa ensimmäisen kerran, niin loukkaantuisin ja jättäisin ehkä jopa kommentoimatta.En siksi, että olisin kateellinen, vaan siksi, että ainakin meidän perheessä on raskaudet ilmoitettu lähiperheille aina henkilökohtaisesti kasvotusten tai soittamalla. En tiedä kuinka läheisiä olette (ilmeisesti aika läheisiä, jos hän sinun päivityksiä kommentoi, ja ovat kertoneet yrityksestä teille), mutta mielestäni on todella outoa ettei tuollaista asiaa ilmoiteta muuten kuin facebookissa sisaruksille. Sinä olet todellakin loukkaantunut turhasta, ja sinun tulisi enemmänkin olla huolissaan siitä että käly (ja muutkin läheiset) ovat saattaneet loukkaantua ihan syystä. Minä olisin ainakin loukkaantunut, että olisin itse niin avoimesti kertonut omasta yrityksestä, ja sitten kuulisin veljen tulevasta lapsesta siinä samalla kuin koko heidän facebook -tuttavapiiri kuulee. Siis olisi samalla jalustalla tuossa asiassa kuin kaikki kaukaisetkin sukulaiset, ja kaverin kaverit. Itse ilmoitin omasta raskaudesta perheelle (ja miehen perheelle) kasvotusten kun 3 kk oli kulunu, sitten pian sen jälkeen puhelimitse ystävät ja aivan viimeisenä vasta kun maha selvästi näkyi, asia facebookkiin. Varmasti lähipiirini olisi loukkaantunut, jos olisivat ne uutiset saaneet lukea minun facebookpäivityksestä.
Ei kannata välittää. Minun veli ei onnitellut. käly ei sanonut mitään näytti happamalta.
Toinen käly tuli katsomaan vastasyntynyttä 2 kk ikäisenä, vaikka asuu 15 min. matkan päässä. Jne jne. Sisarukset perheineen ei merkkaa nykyaikana mitään, kaikki muu ajaa edelle.
Siis olet vain raskaana? Vauva ei ole edes syntynyt vielä. Mitä tässä nyt pitäisi onnitella?
"Olet juuri sellainen ihminen, jonka kanssa äärettömän harva haluaa olla tekemisissä. Teit mitä tahansa, teit aina väärin. Noloa kerjätä FB:ssä huomiota jollain kököllä vauvarunolla ja itkeä, kun ei ole tykätty siitä."
Täysin samaa mieltä.