Olenko pahoittanut mieleni turhasta? :(
Pelottaa jo valmiiksi kirjoittaa tätä tänne, kun täällä usein aloittajat saavat paljon ikäviä kommentteja. Otan kuitenkin nyt riskin!
Odotan puolisoni kanssa esikoista, joka on meille todella iloinen asia. Ystävät, tuttavat ja kaverit ovat asiasta onnitelleet sekä kasvotusten, että facebookin kautta. Laitoimme siis sellaisen runon, josta selviää selkestäi, että pikkuista odotan!
Puolisoni sisko ei ole asiaa mitenkään noteerannut. Kaikkiin muihin päivityksiini hän on jotain "tavallista" kommentoinut, mutta kyseistä päivitystä ei mitenkään.
Olen pahoittanut asiasta mielen :( En tiedä vaikuttaako asiaan se, että myös he esikoista yrittävät. Tästä ovat avoimesti puhuneet. Mutta ei tunnu itsestä kovin kivalta :(
Kommentit (25)
Olet pahoittanut mielesi turhasta. Siitä, että naamakirjassa ei jotain asiaa kommentoi, ei voi päätellä mitään siitä, mitä ko asiasta ajattelee.
Oletteko tavanneet kasvotusten tämän uutisen jälkeen?
Hän on surullinen lapsettomuudestaan ja onnittelee, kun on vähän toipunut. Inhimillistä. Yritä omasta ilostasi huolimatta asettua hänen asemaansa.
Meillä kävi aikoinaan siten, että saimme lapsen synnyttyä miehen veljeltä ja hänen vaimoltaan tekstarin "Onnea". Mitään muuta heistä ei kuulunut. Kun heille syntyi lapsi, kuulimme noin viisi vuotta sen jälkeen, että olimme ostaneet heille ihan vääränlaisen vauvalahjan. Elämä on ihmeellistä! Yllättäen välit eivät ole vielä tänäänkään järin lämpimät... Harmittaa erityisesti omien lasten puolesta :(
Olet juuri sellainen ihminen, jonka kanssa äärettömän harva haluaa olla tekemisissä. Teit mitä tahansa, teit aina väärin. Noloa kerjätä FB:ssä huomiota jollain kököllä vauvarunolla ja itkeä, kun ei ole tykätty siitä.
Onko puolisosi sisko lapseton? Asia voi olla kipeä. Mikäli näin on, anna hänelle aikaa.
Ne runot on niin etovia. En ihmettele ettei kommentoinut.
kävikö mielessä, että miehen siskolla ehkä yritykset eivät ole onnistuneet ja sinun uutisesi on saattanut tuntua hänestä pahalta?
Meillä miehen sisko ei päässyt toisen lapsen ristiäisiin eikä meille kummallekaan ole mitään sanonut vauvan nimestä, vauvan syntymästä sentään taisi fb:ssä onnitella. Eivät tosiaan tulleet ristiäisiin kun siskon lapsen jumppaharrastus tms oli tärkeämpi.
Sä pistit niin hienon jutun, että sille tuli rimakauhu. Miten sä vastaat tuollaiseen ihanaan ilmoitukseen vaan että jees, hyvä veli!
Kun veljeni ilmoitti minulle, että hänestä on tulossa isä, olin kaupassa ja pompin tasajalkaa, yritin kuitenkin puhelimessa kuulostaa vähän tasaisemmalta. Veli oli kuitenkin vähän järkyttyneessä mielentilassa. Ja kun puhelu loppui, halasin ensimmäistä käsiin osunutta asiakasta, soitin parhaalle kaverilleni ja kiljuin...
Niin. Hän ei kommentoi mitenkään, kun ei keksi oikeita sanoja.
Miten runoon pitää vastata...öö,toisella runollako? En itsekään kommentoi läheskään kaikkea naamakirja-asioita, edes sukulaisten.
Mitäpä jos hän ei ole edes nähnyt päivitystäsi? Itsekin roikun lähes aina Naamakirjassa, mutta silti joidenkin tyyppien jotkut päivitykset menevät kaikesta huolimatta ohi.
Ehkä olet vähän turhan herkässä tilassa kun olet raskaana. :)
Kohtalotoverina niin mun mieheni sisko poisti mut Naamakirjastaan kun ei kuulemma yhtäkkiä enää jaksanut katsella mun naamaani siellä. :D :D :D Meillä kateus liittyy rahaan eli voihan se olla kateuttakin tulevasta lapsesta, mutta oli mitä oli niin yritä olla välittämättä ja nauti raskaudestasi! <3
Hohhoi. Miksi tuollaisten aloittajan kaltaisten pitää mennä vielä lisääntymäänkin? Eikö maailmassa ole jo tarpeeksi vajakkeja?
Raskaus on varmasti teille hieno asia. Mutta ei välttämättä muille niin ihmeellinen. Se on luonnollinen asia. Minä en voi ymmärtää raskaana olevia, jotka luulee että heidän raskautensa pysäyttää koko maailman. Jokaiselle pitää voivotella kamalaa oloa ja kulkea käsi mahalla joka paikassa. Kavereille pommittaa jokainen käänne raskaudessa ja kääntää joka keskustelu siihen ja sitten ihmetellä miksi jotkut ottaa etäisyyttä.
Olin itsekin tohkeissani esikoisen odotuksestani, mutta säästin noi jatkuvat hehkutukset ja vauvamaha sitä sun tätä jutut miehelleni ja tuleville mummeille jotka asiasta halusivat puhua. Muiden kanssa raskaudesta puhuttiin vain jos he siitä itse kysyivät. Jotkut ei kysyneet ollenkaan mitään eikä se haitannut ollenkaan!
Minkälainen ihminen kommentoisi edes jotain runoa facebookissa? Eihän sillä ole mitään uutisarvoa. Ihmeellisestä sinäkin pahoitat mielesi.
Harmi, että se sisko ei kirjoittanut mitään vastarunoa tyyliin
Paksuksi pantu
meidän Annu
ainakin kerran
naitu on sitä
kuka on isä?
Ehkä miehesi sisko olisi toivonut kuulevansa asiasta veljeltään henk.koht.? Onko tämä ajatus käynyt kertaakaan sun mielessä? Ja tosiaan jotkut päivitykset menee vaan ohi. Tai jos on itse pitkään yrittänyt lasta on joskus todella vaikea iloita toisen raskaudesta.
Ehkä olet loukkaantunut vähän turhaan...
Kiva varmaan lukea jotain vauvarunoja, jos itsellä on esim. useampi keskenmeno takana..
On sulla kyllä ohut nahka ja olet täysin ajattelematon pössö.
Öh, en todennäköisesti olisi tajunnut että joku runo on "raskausuutinen", olisin luullut joksikin meemiksi.
Laitoit runon... pahoitit mielesi, kun puolison sisko ei kommentoinut... voi v :'D