Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksamatta kaksi laskua sairaanhoitopiirille.

Vierailija
22.09.2020 |

Jos nyt tarvitsen sairaalahoitoa niin otetaanko minut sisälle sairalaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Suomessa pitäisi mennä amerikan malliin, missä ihminen maksaa itse sairastamisesta. Nyt peritään joku naurettava 50 euroa per vrk kun oikea kustannus on lähemmäs 600 euroa.

Edullistahan se täällä tosiaan on ja on maksukatot ja toimeentulotukea voi hakea myös. Silti uskomattoman monet valittaa miten hirveen kallista on. Esim. vaikka leikkaus, hoito osastolla, labrat, röntgenit, ruuat tms. Vajaa 50€/vrk. Ei paha hinta. En itsekään ole hyvätuloinen mutta en viitsisi valittaa.

Vierailija
22/22 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Suomessa pitäisi mennä amerikan malliin, missä ihminen maksaa itse sairastamisesta. Nyt peritään joku naurettava 50 euroa per vrk kun oikea kustannus on lähemmäs 600 euroa.

Edullistahan se täällä tosiaan on ja on maksukatot ja toimeentulotukea voi hakea myös. Silti uskomattoman monet valittaa miten hirveen kallista on. Esim. vaikka leikkaus, hoito osastolla, labrat, röntgenit, ruuat tms. Vajaa 50€/vrk. Ei paha hinta. En itsekään ole hyvätuloinen mutta en viitsisi valittaa.

Minulta leikattiin sydän. Olin 2 vrk teholla ja 6 osastolla. Maksoin yhteensä n. 600 euroa. Sitten sairaanhoitopiirin sivuilta luin hinnastosta mikä minun kotipaikkakunnalta on veloitettu. Itse leikkaus n. 20000 euroa, vrk teholla n. 1000 euroa ja yö osastolla n. 600 euroa. Joten aika vähällä pääsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi