Mistä erottaa lassukan ja homon?
Kommentit (20)
Homot ovat ainakin olevinaan suvaitsevaisia kaikkia kohtaan. (tosiasiassa ovat kokemukseni mukaan niitä kaikkein suvaitsemattomimpia)
Samanlaisia henk. koht. kokemuksia täälläkin...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:07"]
Homot ovat ainakin olevinaan suvaitsevaisia kaikkia kohtaan. (tosiasiassa ovat kokemukseni mukaan niitä kaikkein suvaitsemattomimpia)
[/quote]
Tämä oli minulle aivan uutta! Kuvittelin lassukoiden olevan näitä ruudulliseen flanellipaitaan, nahkaliiveihin ja vanhoihin farkkuihin pukeutuvia siilitukkaisia miehiä...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:06"]
Lassukka on ulkoiselta olemukseltaan tyylikäs herrasmies.
[/quote]
ap, pyllistä ja katso mitä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:11"]
Homot saavat seksiä.
[/quote]
Ilkeä.
Homo ei ole lassukka. Kaikki mun tuntemani homot on reippaita, hyvinpukeutuneita, töissä käyviä, heillä on vilkas seuraelämä ja ovat sosiaalisesti lahjakkaita. Joku ihme vanhanaikainen oletus, että homot ois jotain niljakkaita nössöjä.
Homot saa pyllyä, lassukka ei saa pillua!
Yleensä homolla on naisystäviä. Ja jos ei ole hän ei kitise siitä. Riittikö rautalanka?
homous ei liity mitenkään persoonallisuuteen, käyttäytymkseen tai asenteisiin, kuten oletan "lassukkuuden" liittyvän.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:13"]
Homo ei ole lassukka. Kaikki mun tuntemani homot on reippaita, hyvinpukeutuneita, töissä käyviä, heillä on vilkas seuraelämä ja ovat sosiaalisesti lahjakkaita. Joku ihme vanhanaikainen oletus, että homot ois jotain niljakkaita nössöjä.
[/quote]
Ööö mistä lähtien lassukka on ollut ei-reipas, huonosti pukeutuva, työn vieroksuja ja sulkeutunut?
Lassukoita on erilaisia. Ihme stereotypioita taas. Ärsyttää kun jotakin ihmisryhmää yritetään tunkea yhteen muottiin.
Lassukka on säälittävä vaikka pukeutuisi hyvin ja tekisi töitä. Lassukka syyttää vaikak homoja naisten viemisestä, jos itse jää ilman.
Lassukka haluaisi naisia muttei saa.
Homo saisi naisia muttei halua.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 20:21"]
Lassukka on säälittävä vaikka pukeutuisi hyvin ja tekisi töitä. Lassukka syyttää vaikak homoja naisten viemisestä, jos itse jää ilman.
[/quote]
Säälittävä on ihminen, joka lyö lyötyä.
Lassukka on ulkoiselta olemukseltaan tyylikäs herrasmies.