Olisko ihan p*ska ostos?
Etuovi 7109878? Ekaa asuntoa katselen. Alue mieluinen. Putkiremonttia ei ole tehty. Pienellä remontilla tosta sais ihan kivan ja yksin asuvalle olis tilaakin? Kiitos mielipiteistä!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:23"]
Etuovi 7109878? Ekaa asuntoa katselen. Alue mieluinen. Putkiremonttia ei ole tehty. Pienellä remontilla tosta sais ihan kivan ja yksin asuvalle olis tilaakin? Kiitos mielipiteistä!
[/quote]et sit voinut linkittää suoraa =(
Tummat ikkunanpokat saa maalattua.
Putkiremontti minuakin arveluttaa. Paljonkohan tuosta voisi tarjota? Olenko ihan naurettava, jos tarjoan 105000? Suuri kiitos avusta :). Ap
Mitä tarkoitat ensimmäisellä asunnolla? Minä sain tuolla hakunumerolla tämän kerrostaloasunnon Tampereelta:
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:49"]
Mitä tarkoitat ensimmäisellä asunnolla? Minä sain tuolla hakunumerolla tämän kerrostaloasunnon Tampereelta:
[/quote]
Ensimmäinen oma asunto siis. Sitä tarkoitin. Ja kyllä, juuri tuo asunto. Ap
4: joo, saa. Massiiviset ne on silti. ja kun ikkuna on vaakatasossa kahtia jaettu, niin tekee mun mielestä ne pienemmän näköisiksikin..
ja voihan sitä tarjota, ei tuo kuulosta niin pieneltä, etteikö vastatarjousta saisi. Ja jos ei saa, niin uutta tarjousta kehiin tai seuraavaa asuntoa katsomaan. Kuinka paljon myyjä on valmis tinkimään (vai onko yhtään) riippuu niin monesta asiasta ettei auta kuin kokeilla.
Pohja vaikuttaa tosi kivalta.
En tunne muuta kuin Tampereen keskustaa, joten vaikea sanoa hintatasosta, mutta ainahan kannattaa yrittää saada hintaa alemmas, varsinkin jos ei ole muita tarjoajia. Myyjä saattaa sitten tehdä vastatarjouksenkin jne.
Ei siihen ihan varmaan heti olla tekemässä mitään suurta putkiremppaa. Saatat jo siihen mennessä asua jossakin muualla jo. :)
Länsi-Treelta saisi paljon halvemmalla asuntoja.
Outo toi keittiön pöydän paikka partsin oven edessä. Partsi olis pitänyt tehdä olohuoneen jatkeeksi.
Ihan siisti sisältä, mutta jos nuo on samoja taloja kuin mistä itse kävin pari vuotta sitten asuntoa katsomassa niin ovat paikan päällä vähän... Ankeita. Ja oli jotenkin massiiviset (ja vieläpä tummat!) ikkunanpokat, mikä itseä häiritsi, teki asunnot vähän tunkkaisiksi, hämäriksi...
Tuossa ei ollut muistaakseni kauppaakaan (edes pientä) ihan "kulmilla", itselle on tärkeää että edes pieni kauppa on lyhyen kävelymatkan päässä.
Itseä arvelutti myös tuo putkiremppahomma, vaikkei se omalle asumisajalle osuisikaan niin kokoajan se lähenee ja huonolla tuurilla onkin jo pts-suunnitelmassa siinä vaiheessa kun itse edelleenmyy asuntoa (tai sitten ei, mutta tekemättä yhtäkaikki ja kokoajan lähempänä). Noin muuten siis ihan siistin näköinen sisältä ja pohjakin musta ihan ok.