Suomessa 149 uutta koronatartuntaa!!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hallitus pakoilee vastuuta. SANNA on hiljaa.
Juu, pakoillut vastuuta keväästä asti, kun tehnyt 12 tuntisia työpäiviä. Antanut neuvoja ihmisille suojautua. Mutta kun pöljät eivät tottele.
No, pitää muistaa sitten olla ressaamatta. Ressi latistaa immunismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako on flunssassa? Siihenkin kuolee ihmisiä.
Tuntemillani ihmisillä joilla tuo korona on ollut niin ei ole ollut tavallista flunssaa kummempi.
Mitä sitten? Osalla se todellakin ON pahempi! Sitäpaitsi niillekin jotka luulivat päässeensä helpolla, voi vielä pitkän ajankin päästä tulla jälkioireita. Työkaveri sairasti keväällä koronan, oli useita kuukausia ”terve”, ja nyt tutkitaan epämääräisiä sydänoireita jotka usean lääkärin arvion mukaan liittyy koronaan.
Turha syyttää päättäjiä kun itse ei osata noudattaa suosituksia! Nyt saa*ana ne turvavälit, käsidesit ja maskit käyttöön! Ja pysykää poissa baareista ja muista turhanpäiväisistä viruksen-levitys bileistä! Nyt järki käteen ihmiset!
Etätyö suositus takaisin laajasti ja HETI!!! Ja etäkoulu myös, edes porrastetusti! Muuten ei hyvä heilu!
Vierailija kirjoitti:
Turha syyttää päättäjiä kun itse ei osata noudattaa suosituksia! Nyt saa*ana ne turvavälit, käsidesit ja maskit käyttöön! Ja pysykää poissa baareista ja muista turhanpäiväisistä viruksen-levitys bileistä! Nyt järki käteen ihmiset!
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemillani ihmisillä joilla tuo korona on ollut niin ei ole ollut tavallista flunssaa kummempi.
Mun tuntemilla taas 2 viiikkoa yli 39 astetta kuumetta, ambulanssilla lasarettiin ja jälkitautina jatkuvaa hengenahdistusta ja hengästymistä pelkästään rappusia noustessa. Nuorista alle 3-kymppisistä kysymys.
Tiistaisin aina on viikon korkeimmat luvut, koska noihin lukemiin tulevat tartunnat viivellä edellisen viikon tartunnatkin.
Sehän ei tietenkään tarkoita kuitenkaan sitä, että tautikäyrä on nousemassa ja nousee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiiriin kuuluva taisteli hengestään tehohoidossa. Aika nuori ja perusterve, kuitenkin korona oli lähellä viedä hänet. Ei voi tietää, kuka saa taudin vaikean muodon.
mitä sitä hallitusta syyttelemään. Ei hallitus ole porukalla bilettänyt ja levittänyt tautia. Tai pitänyt massakokoontumisia ilman maskeja ja turvavälejä... saati matkustellut ulkomailla. Ihmiset ihan omalla toiminnallaan tämän tekevät.
Rajoitukset riittävät nyt, jos vain ihmiset osaavat ottaa järjen mukaan. Sillä tavalla talous pyörii ja homma toimii, ei änkeämällä porukoihin ja nuohoamalla lähekkäin.
Juu päättäjähän ravintoloissa bilettää yökaudet, just.