Uskotko, ettö pokaamisen voi opetella? - Tänään TV:ssä: Docventures: THE PICKUP GAME
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Negaus yms. on jotain 90-luvun tai 00-luvun tavaraa, joka on peräisin yhdeltä intellektuelilta ja aika on jo ajanut ohi siitä.
Pari vuotta sitten tapahtui joku kohu tai valmentajat alkoivat ennustella cancel -ilmapiirin tuloa ja poistivat ison osan videoistaan netistä; videot olivat sinänsä harmittomia, mutta niissä puhuttiin naisista naisina, joskus jotain harmitonta seksiläppää ja keskityttiin enemmän sukupuolten vuorovaikutukseen. RSD Social Dynamics -yritys on varsinkin tunnettu videoiden poistamisesta, mutta heillä on edelleen valtavasti ilmaista laatumateriaalia tarjolla. Ero on vain siinä, että siinä uudessa matskussa ei enää puhuta "naisista" tai "tytöistä", vaan "ihmisistä". Uudessa matskussa keskitytään edelleen aika paljon yöelämään, mistä en itse pidä, mutta samat periaatteet pätevät muuallakin. Keskustelin tästä itse RSD Jeffyn kanssa ja hän sanoi ymmärtävänsä minun kantaani, mutta myös pitävänsä yöelämää hyvänä paikkana tavata uusia ihmisiä.
RSD:n leireillä ja videoissa käsitellään elämänhallintaa juttelemisesta äänenkäyttöön ja ryhtiin asti eli kyseessä ei ole mikään repliikkien ulkoa opettelu, vaan kokonaisvaltainen sosiaalinen edistys ja muutos, joka auttaa kaikessa vuorovaikutuksessa, vaikka suurin osa asiakkaista onkin nuoria miehiä ja tähän on tietysti se hyvä syy, että harva nuori mies saa haluamiaan asioita ihan vain olemalla olemassa. Jos mies voisi vain piereskellä sohvatyynyyn ja svaippailla Tinderiä, ei näitä pelottavia valmentajia tarvittaisi.
Miehillä on näitä valmentajia, jotta he voisivat paremmin antaa naisille sitä lisäarvoa, mitä naiset näyttävät käytöksensä perusteella haluavan ihmissuhteiden ollessa vaihtokauppaa. Jos myös naisilla on tarvetta kehittää itseään ja halua tehdä jotain kiinnostavien miesten eteen, myös naisilla on sitten omat valmentajat. Mistä se oikein kertoo jos naisia ei kiinnosta ymmärtää miesten psykologiaa? Onko naisilla niin helppoa vai estääkö ylpeys opettelemasta vastakkaisen sukupuolen toiveita ja tulemaan vastaan? YouTubesta kyllä löytyy parikymppisen lesbonaisen pitkiä videoita hänen omista kokemuksistaan RSD:stä ja hänellä on pääosin vain hyvää sanottavaa valmennuksesta.
Kyllähän naiset "kehittää" itseään. Jos minä kelpaisin tämmöisenä värittömänä, verkkareissa ja t-paidassa viihtyvänä naisena, niin olishan se hyvä. Mutta, siltikin mun pitää ulos mennessä laittautua, jos haluan miehen huomion. Meikkaus, hiustenlaitto, ehkä korkkarit jalkaan. Noista kaikki on jotain sellaista, mikä on pitänyt erikseen opetella.
Ja tämähän on toiminut näihin päiviin asti, ainakin, kun mitä katsoo yökerhoelämää. Mitä nätimpi olet (tai, mitä nätimmältä näytät), sitä varmemmin sua tullaan iskemään. Normaalielämässä on vaikea mitään esittää. Jos törmäät potentiaaliseen kumppaniin vaikka harrastuspiireissä, esim. urheillessa, tollanen pokailu tai laittautuminen saattaisi olla kummallista.
Onhan tuokin jotain, mutta se on kuitenkin vain koristautumista; myös miehet koristautuvat siten kuin on kulttuurillisesti hyväksyttävää ja raskain osuus siitä on salilla käynti, joka monesti jättää elinikäiset kivut ja vaivat.
Vierailija kirjoitti:
Negaus yms. on jotain 90-luvun tai 00-luvun tavaraa, joka on peräisin yhdeltä intellektuelilta ja aika on jo ajanut ohi siitä.
Pari vuotta sitten tapahtui joku kohu tai valmentajat alkoivat ennustella cancel -ilmapiirin tuloa ja poistivat ison osan videoistaan netistä; videot olivat sinänsä harmittomia, mutta niissä puhuttiin naisista naisina, joskus jotain harmitonta seksiläppää ja keskityttiin enemmän sukupuolten vuorovaikutukseen. RSD Social Dynamics -yritys on varsinkin tunnettu videoiden poistamisesta, mutta heillä on edelleen valtavasti ilmaista laatumateriaalia tarjolla. Ero on vain siinä, että siinä uudessa matskussa ei enää puhuta "naisista" tai "tytöistä", vaan "ihmisistä". Uudessa matskussa keskitytään edelleen aika paljon yöelämään, mistä en itse pidä, mutta samat periaatteet pätevät muuallakin. Keskustelin tästä itse RSD Jeffyn kanssa ja hän sanoi ymmärtävänsä minun kantaani, mutta myös pitävänsä yöelämää hyvänä paikkana tavata uusia ihmisiä.
RSD:n leireillä ja videoissa käsitellään elämänhallintaa juttelemisesta äänenkäyttöön ja ryhtiin asti eli kyseessä ei ole mikään repliikkien ulkoa opettelu, vaan kokonaisvaltainen sosiaalinen edistys ja muutos, joka auttaa kaikessa vuorovaikutuksessa, vaikka suurin osa asiakkaista onkin nuoria miehiä ja tähän on tietysti se hyvä syy, että harva nuori mies saa haluamiaan asioita ihan vain olemalla olemassa. Jos mies voisi vain piereskellä sohvatyynyyn ja svaippailla Tinderiä, ei näitä pelottavia valmentajia tarvittaisi.
Miehillä on näitä valmentajia, jotta he voisivat paremmin antaa naisille sitä lisäarvoa, mitä naiset näyttävät käytöksensä perusteella haluavan ihmissuhteiden ollessa vaihtokauppaa. Jos myös naisilla on tarvetta kehittää itseään ja halua tehdä jotain kiinnostavien miesten eteen, myös naisilla on sitten omat valmentajat. Mistä se oikein kertoo jos naisia ei kiinnosta ymmärtää miesten psykologiaa? Onko naisilla niin helppoa vai estääkö ylpeys opettelemasta vastakkaisen sukupuolen toiveita ja tulemaan vastaan? YouTubesta kyllä löytyy parikymppisen lesbonaisen pitkiä videoita hänen omista kokemuksistaan RSD:stä ja hänellä on pääosin vain hyvää sanottavaa valmennuksesta.
Kyllähän naiset "kehittää" itseään. Jos minä kelpaisin tämmöisenä värittömänä, verkkareissa ja t-paidassa viihtyvänä naisena, niin olishan se hyvä. Mutta, siltikin mun pitää ulos mennessä laittautua, jos haluan miehen huomion. Meikkaus, hiustenlaitto, ehkä korkkarit jalkaan. Noista kaikki on jotain sellaista, mikä on pitänyt erikseen opetella.
Ja tämähän on toiminut näihin päiviin asti, ainakin, kun mitä katsoo yökerhoelämää. Mitä nätimpi olet (tai, mitä nätimmältä näytät), sitä varmemmin sua tullaan iskemään. Normaalielämässä on vaikea mitään esittää. Jos törmäät potentiaaliseen kumppaniin vaikka harrastuspiireissä, esim. urheillessa, tollanen pokailu tai laittautuminen saattaisi olla kummallista.
Onhan tuokin jotain, mutta se on kuitenkin vain koristautumista; myös miehet koristautuvat siten kuin on kulttuurillisesti hyväksyttävää ja raskain osuus siitä on salilla käynti, joka monesti jättää elinikäiset kivut ja vaivat.
Sekin on siis naisten vika että olet rikkonut itsesi. Ei kai kukaan odottanutkaan muuta.
Tiedän kyllä tyypin joka on ulkonäöltään kaikkea muuta kuin millaiseksi valtaosa naisista kuvailee ihannemiehensä mutta puhelahjoillaan kaataa 90% haluamistaan naisista. Hänellä se kyllä tulee luontaisesti. On muuten hurmannut yhden täälläkin kovasti puhutun julkkiskaunottaren hänen ollessaan tuolloin avoliitossa ;)
Vierailija kirjoitti:
Huijarin tunnistaa.
eivät kaikki tajua. On ihmistyyppi nimeltä sinisilmäiset ja hyväuskoiset. Osa heistä voi jopa jollain tasolla antautua huijattavaksi. Saalistajat kyllä erottavat toisen heikot kohdat kuten vaikkapa ein sanomisen vaikeuden.
Ikävää että ilmiö saattaa tuottaa tarpeetonta tylyyttä ja epäluuloa lähestymistä kohtaan. Toisaalta jokainen voi itse valita ympäristönsä. Yöelämä vetää puoleensa feikkejä ihmisiä, jotka pelaavat pinnalla ja vaikutelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on siis naisten vika että olet rikkonut itsesi. Ei kai kukaan odottanutkaan muuta.
Samalla tavalla kuin joku anoreksiakuolema on "median" ja "paineiden" vika paitsi, että miesten huoli pariutumisesta ja viehättävyydestä perustuu useammin todellisiin haasteisiin ja esteisiin.
Joka tapauksessa pointti on siinä, että pelkkä koristautuminen ei ole kaikki kaikessa. Oletko esim.tehnyt tuota salilla käyntiä, opetellut tansseja, kieliä, muuta urheilua, taiteita tai ihan suoraan miehille juttelemista ja miesten erityispiirteiden tunnistamista?
Joo, katsoin dokkarin.
Ensinnäkin nämä pua-kouluttajat ja liikkeen aloittaneet olivat perushyvännäköisiä ja karismaattisia hahmoja, kuten myös monet kuvatuista oppilaista. Mikä tekee vähän vaikeaksi ymmärtää sen, miten niin monet peräkammarin pojat näihin edes samaistuvat.
Osan kohdalla voi ymmärtää ulkonäön vaikuttavan negatiivisesti pariutumismahdollisuuksiin vaikka oikeasti harvalla on ylitsepääsemättömiä esteitä senkään suhteen, persoonalla ja rohkeudella pääsee jo pitkälle.
Toisin sanoen ongelmat pua-oppilailla ovat päänsisällä. Ja on hyvä jos näihin ogelmiin saa apua. Se miksi pua-liike ei ole vastaus ongelmiin on siinä, että se levittää valheellista kuvaa syistä ja seurauksista, toisin sanoen liike lietsoo mielenterveysongelmia ja paranoiaa.
Se käyttää hyväkseen sekä itsetunto-ongelmaisia miehiä, että naisia.
Osa metoidesta on sellaisia, joita useimmat meistä käyttävät lievissä määrin tiedostamatta. Mutta pitkälle vietynä nämä "pokaustaidot" ovat äärimmäistä painostusta ja henkistä väkivaltaa naisia kohtaan- eikä tälläisestä asetelmasta voi syntyä suhdetta, ainakaan tervettä sellaista. Ja ironisesti pua-taidot "onnistuessaankin" vain lisäävät halveksuntaa ja naisvihaa.
Itsetunto- ja tuntemus, sekä sosiaaliset taidot hyödyttävät varmasti seksin ja suhteiden saamista, mutta pua-liike ei näihin ongelmiin vastaa, se vain käyttää miehiä hyväkseen naisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin nämä pua-kouluttajat ja liikkeen aloittaneet olivat perushyvännäköisiä ja karismaattisia hahmoja
Niin, esimerkiksi Mystery on yli 2 metrinen erittäin komea mies.
Tuollainen mies ei tarvitse mitään peliä, hän saa pelkästään noilla spekseillä. Ironista että miehet hakevat moiselta mieheltä vinkkejä, kun hän sai pelkällä ulkonäöllään lähes kaiken.
Ross Jeffries taas oli niin sysiruma mies, jopa hän on itse samaa mieltä, ja silti sai naisia tekniikoillaan, että häntä voisi jopa kuunnella aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin joku anoreksiakuolema on "median" ja "paineiden" vika paitsi, että miesten huoli pariutumisesta ja viehättävyydestä perustuu useammin todellisiin haasteisiin ja esteisiin.
Joka tapauksessa pointti on siinä, että pelkkä koristautuminen ei ole kaikki kaikessa. Oletko esim.tehnyt tuota salilla käyntiä, opetellut tansseja, kieliä, muuta urheilua, taiteita tai ihan suoraan miehille juttelemista ja miesten erityispiirteiden tunnistamista?
Ei sinun tarvitse enää kirjoittaa palstalle. Kaikki ovat lukeneet olemattoman antisi tuhansia kertoja vuosien aikana. Ihan turhaa jankutat enää. Tee jotain mielenterveytesi eteen koska katkeruutesi vielä tappaa sinut muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin aiheesta erään miehen kanssa, joka oli tavannut IRL tämän pick-up oppaiden messiaan, joka sittemmin niin sanotusti tuli uskoon. Tyyppi oli kuulemma äärimmäisen ylimielinen ja kovasti näki itsensä suurempana, parempana, taidokkaampana, komeampana jne. kuin mitä olikaan. Herra oli kuulemma kaikin puolin säälittävä pelle, jolle lähes kaikki naiset vain nauroivat päin naamaa. Parhaat taidot oli sinnikkyys ja kyky ottaa iskuja.
Tämä. Tunnen yhden ns. playerin ja tämä on ekä yksi suurimmista syistä, miksi hän lähtee baarista lähes aina jonkun matkassa pois. Isket kymmentä naista, saat yhdeksät pakit ja viimenen lähtee sit mukaan.
Toki on hyvä suustaan ja pitää kropastaan huolta, mutta tuo ei vielä riitä.
Onko normaalilla miehellä tavoite saada mahdollisimman monta naista eri iltoina vai saada parisuhde ja esimerkiksi perhe? Onko tärkeää löytää itselle arvoiltaan yhteensopiva nainen ja mahdollistaa sillä tavoin pitkäaikainen parisuhde vai ihan kuka tahansa nainen ja erota aika pian? Hakuammunta on ihan yhtä tyhjän kanssa parisuhdeasioissa. Pelkästään ulkonäköön perustuva suhde ei kanna pitkälle. Ei nuo pelimiesten taktiikat pure, kun yritetään rakentaa pitkäaikaista parisuhdetta, kun ne perustuvat lähtökohtaisesti valheeseen eli mies valehtelee olevansa jotain muuta kuin oikeasti on. Tällöin menettää myös mahdollisuutensa naisiin, jotka kiinnostuisivat miehestä hänen itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin nämä pua-kouluttajat ja liikkeen aloittaneet olivat perushyvännäköisiä ja karismaattisia hahmoja
Tuollainen mies ei tarvitse mitään peliä, hän saa pelkästään noilla spekseillä. Ironista että miehet hakevat moiselta mieheltä vinkkejä, kun hän sai pelkällä ulkonäöllään lähes kaiken.
Ross Jeffries taas oli niin sysiruma mies, jopa hän on itse samaa mieltä, ja silti sai naisia tekniikoillaan, että häntä voisi jopa kuunnella aiheeseen liittyen.
Olen vähän erimieltä Rossista. Ross on pitkä ja ihan kivan näköinen nykyään, varhaisemmissa videoissa tyyli on vaikuttanut paljon ulkonäköön. Lisäksi Rossilla on todella miellyttävä ääni ja olemus eli myös karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mystery ei ole komea, vaan hanslankarin näköinen välteltävä hahmo.
Joku väitti, että ne vetäjät ovat hyvännäköisiä. Eivät todellakaan ole. He ovat säälittävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän erimieltä Rossista. Ross on pitkä ja ihan kivan näköinen nykyään, varhaisemmissa videoissa tyyli on vaikuttanut paljon ulkonäköön. Lisäksi Rossilla on todella miellyttävä ääni ja olemus eli myös karismaa.
Sen lisäksi hän katui vanhoja kirjoituksiaan, elelee mukavasti kahden rakkaan kissan kanssa ja seurustelee naisystävän kanssa. Voisi jopa sanoa, että mies on tehnyt täyskäännöksen. Samoin se hyvin komea mies, komea siis nuorena ja nyt, joka moneen kertaan sanoi elävänsä onnellista aikaa ja olevansa hyvin rakastunut vaimoonsa. Ei se pelimiehenä oleminen tuonutkaan onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset täällä raivoissaan kun heille on niin vaikea hyväksyä sitä että tuo pick up -art on muotounut juuri sellaiseksi kuin nainen tarvitsee :D
Nainen, pick up art on rumaa siksi koska tuollainen käytös ja toimintatapa teidän jalkovälinne parhaiten kostuttaa. Se on optimoitu naisia varten : )
Ja tässäkin ketjussa on tätä asiaa selitetty. Jos naisella on itsetunto olemassa ja on psyykkisesti ihan terve, niin ei se innostu siitä, että sitä "negataan", lytätään, pilkataan ja kohdallaan huonosti sekä manipuloidaan.
Jo valmiiksi rikotut naiset ja kynnysmatot on asia erikseen.Sinulla on väärä käsitys negaamisesta ja mielikuvissa pelkät ääripäät. Tosielämässä pieni rento vittuileva läppä saa aikaan hyviä vaikutuksia joissain naisissa.
Seurustelin vuoden päivät miehen kanssa, joka harrasti tuota rentoa vittuilevaa läppää. Sitten en vain jaksanut enää kuunnella. Mies oli todella hämmästynyt, kun jätin sen. Miehellä itsellään oli aika huono itsetunto ja kova tarve esittää parempaa kuten yleensä niillä, jotka negaamista harrastavat.
Mutta alussa saikin kuitenkin sinunkin housusi kostumaan... MOT
Ei pelimiestaktiikoilla pyritä paljoa muuhun kuin viettelemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehen joka on pokannut yli 200 naista ja kyse todellakin on opitusta taidosta. Ja hän on kaukana mistään unelmien prinssistä: pituutta alle 175cm, pyylevä, pienituloinen, ei kunnon koulutusta. Silti supliikki on niin hyvää, että lähtee ravintolaillan jälkeen käytännössä aina hyvännäköisen (ja nuoren) naisen kanssa jatkoille harrastamaan seksiä.
Ei hän ketä tahansa pysty pokaamaan, mutta kun taidot on hiottu huippuunsa, niin naisten saaminen on helppoa.
Minäkin tiedän erään miehen, johon nuo speksit sopivat. Jos puhumme samasta tyypistä, niin hän ei kyllä ole oikeastaan millään tavalla taitava. Ehkä korkeintaan itsevarma hyvin maanisella tavalla, minkä tehoa toisaalta nakertaa melko creepy olemus. Saa naisia joskus, koska lähestyy vaan niin montaa, että ennemmin tai myöhemmin tärppää. Tämän filosofian hän on tietääkseni ammentanut RSD:n opetuksista.
M31
Ei satoja naisia pokata ja naida tuolla tyylillä, etenkään jos niillä on hiukkaakaan ulkonäköä, kyllä siinä pitää omata muitakin ominaisuuksia kuin pelkkää yrittämistä. Aidosti creepyt taas eivät saa juuri koskaan tai keltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mystery ei ole komea, vaan hanslankarin näköinen välteltävä hahmo.
Moni panomies on päälle päin melko vaatimattoman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin aiheesta erään miehen kanssa, joka oli tavannut IRL tämän pick-up oppaiden messiaan, joka sittemmin niin sanotusti tuli uskoon. Tyyppi oli kuulemma äärimmäisen ylimielinen ja kovasti näki itsensä suurempana, parempana, taidokkaampana, komeampana jne. kuin mitä olikaan. Herra oli kuulemma kaikin puolin säälittävä pelle, jolle lähes kaikki naiset vain nauroivat päin naamaa. Parhaat taidot oli sinnikkyys ja kyky ottaa iskuja.
Tämä. Tunnen yhden ns. playerin ja tämä on ekä yksi suurimmista syistä, miksi hän lähtee baarista lähes aina jonkun matkassa pois. Isket kymmentä naista, saat yhdeksät pakit ja viimenen lähtee sit mukaan.
Toki on hyvä suustaan ja pitää kropastaan huolta, mutta tuo ei vielä riitä.
Onko normaalilla miehellä tavoite saada mahdollisimman monta naista eri iltoina vai saada parisuhde ja esimerkiksi perhe? Onko tärkeää löytää itselle arvoiltaan yhteensopiva nainen ja mahdollistaa sillä tavoin pitkäaikainen parisuhde vai ihan kuka tahansa nainen ja erota aika pian? Hakuammunta on ihan yhtä tyhjän kanssa parisuhdeasioissa. Pelkästään ulkonäköön perustuva suhde ei kanna pitkälle. Ei nuo pelimiesten taktiikat pure, kun yritetään rakentaa pitkäaikaista parisuhdetta, kun ne perustuvat lähtökohtaisesti valheeseen eli mies valehtelee olevansa jotain muuta kuin oikeasti on. Tällöin menettää myös mahdollisuutensa naisiin, jotka kiinnostuisivat miehestä hänen itsensä takia.
Pelimiehen opeissa on kuitenkin se ikävä tosiasia, että jos et ole kiinnostava monen naisen mielestä niin et ole kiinnostava juuri kenenkään mielestä. Vasta kun sinulla on varaa olla pelaamatta ns. varman päälle, löydät tarvittavan itsevarmuuden ja rentouden löytää se oma rakas.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehen opeissa on kuitenkin se ikävä tosiasia, että jos et ole kiinnostava monen naisen mielestä niin et ole kiinnostava juuri kenenkään mielestä. Vasta kun sinulla on varaa olla pelaamatta ns. varman päälle, löydät tarvittavan itsevarmuuden ja rentouden löytää se oma rakas.
Juuri näin. Lisäisin vielä sen, että rakkaan tietäessä, että sinulla on vaihtoehtoja, johtaa hyviin asioihin. Hänen arvostuksensa sinua kohtaan nousee (preselection) ja lisäksi hänen on helpompi tehdä tuttavuutta kanssasi, koska tietää, että sinulla on vaihtoehtoja, jolloin pakkien antaminen on helpompaa.
Yksinäisyyden kustannus on valtava verrattuna siihen, että jotkut naiset pelkäävät toisten naisten joutuvan hyväksikäytetyksi siksi, että miehet haluavat opetella olemaan sosiaalisempia, rohkeampia ja hauskempia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että Pua-tekniikat ovat turn offeja monilla naisilla. Mies kategorioituu heti huijariksi, kun nainen havaitsee, että noita tekniikoita käytetään.
Jep, pahimmat huijarit pitävät hauskaa, heillä on itseluottamusta tulla juttelemaan ja jopa flirttailla. Onneksi tällaiset tekniikat huomaa heti ja voi antaa pakit heti.
Kannattaa muistaa, että Pua-tekniikat ovat turn offeja monilla naisilla. Mies kategorioituu heti huijariksi, kun nainen havaitsee, että noita tekniikoita käytetään.