Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin juttu vieraannuttamisesta

Vierailija
22.11.2013 |

Lukiko kukaan tuota artikkelia? Siinä ei suoraan sanottu kumpi sukupuoli tätä enemmän tekee, mutta tätäkin palstaa lukiessa tulee tunne, että kyllä ne taitavat äidit enemmässä määrin vieraannuttaa isää lapsista.

Mitä mieltä muut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suku yritti sinnikkästi vieraannuttaa vauvaa minusta (eli äidistään). Ei hirveästi huvita enää olla tekemisissä.

Vierailija
2/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti naiset yhdestä tietystä syystä: Suomessa naiset saavat/joutuvat/päätyvät lähivanhemmaksi paljon miestä useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja isä on yhä harvinaisuus, joten kyllä vieraannuttaminen on enemmän naissukupuoleen liittyvää kliinistä psykiatrista sairautta.

Vierailija
4/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, et linkki tai tekstin kopioiminen tänne ois aivan erinomaisen hyvä idea.

Vierailija
5/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon homman osaa molemmat sukupuolet. Äiti vain on paljon useammin lähihuoltaja ja vieraannuttaminen on lähihuoltajalle paljon helpompaa kuin etälle.

Vierailija
6/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna tekisi mieli etäännyttää lapsi miehen koko suvusta (no ei nyt suoranaisesti.. mutta itse voisin jättäytyä). Pitävät omaa sukuaan tärkeämpänä kuin minun sukua ja suorastaan hätkähtää ja sivuuttaa jos puhun vaikka lapseni minun puolen serkuista tai perheenlisäyksistä, tulevista tapahtumista yms. mutta heidän sukunsa jokainen kissanristiäinen pitää puida joka karvaa myöten. Lisäksi estelee minua matkustamasta sukuni luokse että ei nyt niin kauan kannata olla lapsen kanssa pois kotoa jne.ja puhuvat minun äidistäni ilkeään sävyyn koska äitini ja mieheni ei tule juttuun enää keskenään syystä että mies ei koskaan suostu kyläilemään ja osoittanut ettei kiinnosta, joten äitini on vetänyt herneen nenään eikä enää edes kutsu miestä kun tietää ettei tule. Siis koittavat oikeastaan etäännyttää meitä minun suvustani. 

Vierailija
7/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin otsikon perusteella, että tässä ketjussa puhuttaisiin kirjallisuudesta tai elokuvista!

Vierailija
8/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti äidit, koska isällä harvoin on tähän mahdollisuutta. Ja ottaisin tässä esiin myös sen, että tällä tavalla toimiva ihminen ei ole henkisesti tasapainoinen ja tuskin on kykenevä hyvää parisuhteeseen tai äitiyteenkään. Eli se, että omaa lastaan pelinappulana käyttävä ihminen päätyy alunperin eroon ei ole mitenkään kummallista.

Vierailija
9/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:35"]

Ihan vinkkinä, et linkki tai tekstin kopioiminen tänne ois aivan erinomaisen hyvä idea.

[/quote]

Totta. Tai sitten tähän ketjuun jo kirjoittaneet voisivat ihan itse esim. googlen avulla tarkastaa kyseisen sanan merityksen ennen avautumista.

Eli kyse on toisen vanhemman vieraannuttaminen LAPSESTA ei esim. toisen  suvusta.

Vierailija
10/10 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:35"]

[/quote]

laiskat mammat nyt vaan etsii itse, eiköhän löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän