miksi jääkiekko-ottelussa on tanssityttöjä?
niin että miksi tuolla hallin rappusilla on noita tanssityttöjä?
Kommentit (22)
En tiedä, olen sitä itsekin miettinyt. Kovin typeriltä näyttävät ja itse ainakin haluan seurata pelikatkoilla pelaajia ja heidän ruumiinkieltään. NHL:ssä, ainakin niissä kaupungeissa, joissa ymmärretään jääkiekon päälle, ei ole mitään tanssityttöjä. (Jotain jäätyttöjä voi olla, jotka siivoavat jäätä, mutta sitä voikin pitää ihan hyödyllisenä.) Suurimmalle osalle "jääkiekkofaneja" näyttää olevan tärkeämpää kaljan juominen ja mölyäminen. Kertoohan siitä jo sekin, että Mertaranta, joka ei tiedä jääkiekosta mitään, on niin kovin suosittu.
Hyvä kysymys, ap. Nää on niitä asioita, joita en vaan voi käsittää: miksi kukaan hullu menee tanssitytöksi matsiin. Säälittäviä jotenkin.
Niin, miksi jotain cheerleadereitä on joka collegetiimiä kannustamassa? Miksi miehet pelaa ja naiset näyttää kauniilta. Miksi naiset meikkaavat ja miehet ei? Miksi nainen on haarat auki ja mies nussii? Far ror, mor är rar, sanotaan Ruotsissa. Ollaan kaikki kauheen yllättyneitä, jooko?
ai senkö perusteella sitten ne on siellä, siis nussittavaksi?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:52"]
Hyvä kysymys, ap. Nää on niitä asioita, joita en vaan voi käsittää: miksi kukaan hullu menee tanssitytöksi matsiin. Säälittäviä jotenkin.
[/quote]
Näkee ilmaiseksi suosikki joukkueen jääkiekko ottelut, tapaa omia idoleita helposti, ihmiset ovat mukavia sinua kohtaan ja saa tanssi liikkeistä rahaa. Ehkä toiset naiset ei vaan ymmärrä että toiset saavat hauskaa pitämällä rahaa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:58"]
[/quote]
Näkee ilmaiseksi suosikki joukkueen jääkiekko ottelut, tapaa omia idoleita helposti, ihmiset ovat mukavia sinua kohtaan ja saa tanssi liikkeistä rahaa. Ehkä toiset naiset ei vaan ymmärrä että toiset saavat hauskaa pitämällä rahaa.
[/quote]
siis oletko itse tanssityttö? mitä aattelet niistä miehistä jotka tuijottaa sinua? tykkäätkö siitä?
Ne on niitä hitusen nussittavampia ja siksi siellä ei satakiloista lyyliä pompomin kanssa lylly. Kyse on kauniilta näyttämisestä ja lopulta seksistä. Tämä on varmaan kaikki ihan uutta ja yllättävää tietoa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:56"]
ai senkö perusteella sitten ne on siellä, siis nussittavaksi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:43"]
Ne on niitä hitusen nussittavampia ja siksi siellä ei satakiloista lyyliä pompomin kanssa lylly. Kyse on kauniilta näyttämisestä ja lopulta seksistä. Tämä on varmaan kaikki ihan uutta ja yllättävää tietoa.
Häh, siis onko jäähallin tanssitytöt maksullisia vai muuten vaan helpompia vai mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:34"]
siis oletko itse tanssityttö? mitä aattelet niistä miehistä jotka tuijottaa sinua? tykkäätkö siitä?
[/quote]
Yleensä esiintyvä urheilija tai taiteilija tykkää kun yleisö katsoo.
Ne on wanna-be -missejä, jotka haluavat itselleen lätkäjätkän.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:34"]
[/quote]
Yleensä esiintyvä urheilija tai taiteilija tykkää kun yleisö katsoo.
[/quote]
Tämä ehkä pätee niiden oikeiden cheerleadereiden kohdalla, jotka oikeasti harjoittelevat heittoja ja muita temppuja. Noiden jääkiekko-otteluiden tanssityttöjen "esityksiin" ei paljon harjoittelua tarvita.
Mitä se sulle kuuluu? Eiköhän järjestäjät laita sinne juuri sellaista oheistoimintaa, jonka uskoo toimivan kuseiseen asiakassegmenttiin. Pitäisikö sinne laittaa muslimit kaavut päällä pyörimään?
Sen liigan johtaja kyllä pitää pidättää! Kun ne tissitkin hyllyy. Ja siellä jääkiekkoseurassa on ne 6-vuotiaat pojat! Kun ne näkee tuollaista, niin häiriintyminen on kyllä heti tulos.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 20:45"]
Mitä se sulle kuuluu? Eiköhän järjestäjät laita sinne juuri sellaista oheistoimintaa, jonka uskoo toimivan kuseiseen asiakassegmenttiin. Pitäisikö sinne laittaa muslimit kaavut päällä pyörimään?
[/quote]
Minä naisena katsoisin mielummin tanssimiehiä, kuin puolipukeisia teinejä. Mutta sitä päivää saa ilmeisesti odottaa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 20:45"]
[/quote]
Minä naisena katsoisin mielummin tanssimiehiä, kuin puolipukeisia teinejä. Mutta sitä päivää saa ilmeisesti odottaa.
[/quote]
Sama täällä. Eivät näköjään erityisemmin halua naisia katsomoon. Itse varmaan viihtyisin paremmin ilman niitä "tanssijoita".
He ovat tietyn näköisiä ja liikkeensä ovat tietynlaisia. Syitä siihen on vain yksi: Miesvaltaisen maksavan yleisön miellyttäminen. Kyse on seksistä ja rahasta, sekä miesten halusta naida niitä tyttöjä tai muulla tavoin (käytännössä fantasiana) tyydyttää itsensä heidän kauttaan. Taskubiljardiakin pelataan tyttöjen takana suht. avoimesti.
Onko näitä tanssijoita muissa halleissa, kun hartwall areenalla? Hyvä, jos ei. Typerää oheistoimintaa.
Miten paljon tulevia raiskaajia kiekkokaukaloissa kasvatetaan? Siellä ne oppii, että ne tissitanssijat on vaan nussittavana siellä! Liigan johtaja ei ota tästä vastuuta! Mitä se kertoo nykyurheilusta...
Miksi kesken tanssien jotkut pelaa siellä jääkiekkoa?!
Eihän ne ukot jaksa keskittyy pelkästään siihen peliin.