Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko olleet pöpilässä?

Vierailija
22.11.2013 |

Mä olen ollut joihinkin otteisiin. Sitten ku ihmiset, siis monethan ei tiedä mun historiaa, vitsailee että kohta tulee paikalle piipaa-auto ja valkotakkisia tai vitsit kun on hullu olo tms. niin hymyilen sisäänpäin että if u only knew... 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomasitte ettei kaikki ole pään sisällä kunnossa? Tuli vain mieleen kuin luin tuon yhden umpihullun aloittaman uuden aiheen. (ämä Lars, homot, sossutädit, miehen sisko yms. viestittelijän)

Eikö se ihminen tajua olevansa hullu tai eivätkö ihmiset ympärillä tajua että henkilö on vaarallisen omituinen?

Vierailija
42/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 11:55"]

Minäkin olen ollut. En liiemmälti huutele asiasta ympäriinsä, esim. nykyiselle miesystävälleni en ole kertonut.

[/quote]

Kuulostaapa vakavalta suhteelta...

[/quote]

Kyseessä on suht tuore suhde.

[/quote]

Oletko yrittänyt vaivihkaa udella, mitä mieltä mies on mielenterveysongelmista yleensä?

T. Samassa tilanteessa oleva, jonka tuore miesystävä suhtautuu mielialalääkkeisiinkiin tuomitsevasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:15"]

Mistä huomasitte ettei kaikki ole pään sisällä kunnossa? Tuli vain mieleen kuin luin tuon yhden umpihullun aloittaman uuden aiheen. (ämä Lars, homot, sossutädit, miehen sisko yms. viestittelijän)

Eikö se ihminen tajua olevansa hullu tai eivätkö ihmiset ympärillä tajua että henkilö on vaarallisen omituinen?

[/quote]

Ei kai sitä tiedä, vaikka etunimihullu olisikin pöpilässä. Kai siellä saa vauvapalstalla surffailla?

Vierailija
44/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että elän sellaisessa.

Kaikki tekevät ihan mitä sattuu, viis välittämättä muista ja säännöksistä ym.

Kelan lehdessä oli jokin aika sitten, että vuonna 2012 noin 442000 eli noin 8 % väestöstä käytti masennuslääkkeitä. Tämäkin kertonee jotakin nykymenosta.

Vierailija
45/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 15:08"]

mun tuttu on yleensä noin 10 päivää suljetulla.sen koko ajan päivittää facebookia.linkittelee biisejä,kommentoi kaikkea,lisäilee kuvia itsestään täydessä meikissä ym.

tällaisesta me veronmaksajat maksetaan?! jos ihminen on niiiiin masentunut että joutuu osastohoitoon niin sillon ei kyllä roikuta missään fbssä! en käsitä!  samaan aikaan toinen kaveri on niin loppu ettei jaksa käydä edes suihkussa,harjata hiuksia,vastata puhelimeen ym.ja hän ei saa mistään apua!

[/quote]

Se on väärin ettei tuo toinen kaverisi saa apua, mutta ei tuo fb:n päivittäminen vielä kerro siitä, että olisi jotenkin hyvässä kunnossa. Itse asiassa mä tiedän parikin tapausta, jotka juuri ovat psykoottisina tai juuri psykoosista toipuvina olleet tosi aktiivisia.

Vierailija
46/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivisia fb:ssä siis...

45

Vierailija
47/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, mutten muista siitä kovin paljoa.

Muistan lääkärin joka sanoi että on mukava nähdä joku jolla on "puhtaat" käsivarret.

Muistan että minulla oli yhden yön ajan huonetoveri.

Muistan jonkun joka vaelsi huoneeseeni selittämään sekavia kunnes hoitaja haki hänet pois.

Muistan valvotun syömisen, valvotun suihkussa käymisen.

Muistan kuinka veljeni vaimo kävi minua katsomassa ja toi lehden luettavaksi.

Muistan etten puhunut mitään koko siellä oloni aikana, mutta tunsin koko ajan etten kuulu sinne. Muuta en sitten muistakaan.

Siitä on aikaa liki 10 vuotta, enkä ole kertonut- enkä kerro- aviomiehelleni. Olen veljelleni sanonut kerran kauan sitten että en halua puhua tuosta ajasta tai siitä mikä johti siihen ja hän lienee välittänyt toiveeni muille jotka tuosta tietävät.

Vierailija
48/65 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava sakkihan "meitä" täälkin on. Porskutellaan etiäpäin. Kaikkee hyvää teidän Elämään.

ap.

Vierailija
49/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pöpilässä, suljetulla. Mutta mulla oli avaimet.

Vierailija
50/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kokemuksia suljetusta hoidosta muutamaankin otteeseen ja viimeksi kun siellä kävin,huomasin miten jotkut hoitajat todellakin olivat ilkeitä ja suorastaan vittuilivat meille hulluille.En varmaan tätä epäkohtaa olisi tajunnut,mikäli olisin ollut totaalisen sekaisin,mutta tällä kertaa pysyin jotenkin järjissäni.Se vaeltelu on helvetin epämiellyttävää muuten.

Vierailija
51/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kertaa olen ollut. Aika lailla eri syistä mutta bipo-diagnoosin takia kaikki kerrat.

Vierailija
52/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olin harkassa suljetulla :-P

Vierailija
53/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:15"]

[/quote]

Ei kai sitä tiedä, vaikka etunimihullu olisikin pöpilässä. Kai siellä saa vauvapalstalla surffailla?

[/quote]

Musta tuntuu, että Suomi24 on joku pöpilöiden välinen inside-foorumi.

Vierailija
54/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi olla seuraava. Oikeasti. Tehokkain keino minimoida riski on välttää pitkäaikaista stressiä.

Vierailija
55/65 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 23:10"]

Kuka tahansa voi olla seuraava. Oikeasti. Tehokkain keino minimoida riski on välttää pitkäaikaista stressiä.

[/quote]

Tämä on niin totta. Puoli vuotta ennen kuin itse sain totaalisen hermoromahduksen paheksuin psykologilla käyvää ja masennuslääkkeitä syövää kaveriani (mietin että miten ihmeessä joku voi maata koko päivän sängyssä, itse tein aamusta iltaan vaikka mitä), sitten jouduin itse antipsykoottilääkitykselle.

Vierailija
56/65 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetulla osastolla ovet ovat tukeva rakenteisia ja ovien lasit ovat särkymätöntä lasia sekä ovet tietysti lukossa. Ikkunoistakin ainakin osa on panssarilasia. Lisäksi oven vieressä on ikkuna josta näkee piileskeleekö potilas avautuvan oven takana. Ikkunoissa ei ole kahvoja ja avaus kahvojen reikien päällä on muistaakseni levyt.

Lisäksi osastolla on pyöreäseinäinen "kumikoppi" agressiivisia potilaita varten. Yleensä suljetulta osastolta hyvin käyttäytyvät potilaat pääsevät käymään sairaalan kanttiinissa. Osastoilla on myös sisäpiha josta ei pääse karkaamaan. Agressiivinen potilas voidaan myös laittaa lepositeisiin. Kun potilaita viedään suljetun osaston ulkopuolelle esim. ruokalaan tai askartelemaan on mukana hoitajia vartioimassa etteivät nämä karkaa.

Vierailija
57/65 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin viedä leivän voideltavakseni huoneeseeni, eipä onnistunut, hoitsu tuli väliin -minulla oli tylsä voiveitsi mukanani.

Vierailija
58/65 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 00:23"]

Suljetulla osastolla ovet ovat tukeva rakenteisia ja ovien lasit ovat särkymätöntä lasia sekä ovet tietysti lukossa. Ikkunoistakin ainakin osa on panssarilasia. Lisäksi oven vieressä on ikkuna josta näkee piileskeleekö potilas avautuvan oven takana. Ikkunoissa ei ole kahvoja ja avaus kahvojen reikien päällä on muistaakseni levyt.

Lisäksi osastolla on pyöreäseinäinen "kumikoppi" agressiivisia potilaita varten. Yleensä suljetulta osastolta hyvin käyttäytyvät potilaat pääsevät käymään sairaalan kanttiinissa. Osastoilla on myös sisäpiha josta ei pääse karkaamaan. Agressiivinen potilas voidaan myös laittaa lepositeisiin. Kun potilaita viedään suljetun osaston ulkopuolelle esim. ruokalaan tai askartelemaan on mukana hoitajia vartioimassa etteivät nämä karkaa.

[/quote]

Miksi se koppi on pyöreä?

Vierailija
59/65 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kiva poukkoilla ajankuluksi ja ei kulmaan satu pipiä.

Vierailija
60/65 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:09"]

Tulihan siellä kaveria käytyä katsomassa kun oli lepositeissä kiinni sängyssä. Kaikkeen sitä itsensä ajaa kun ei saa mielisiään leluja

[/quote]

mäkin halusin joskus lapsena barbin! Siks vissiin pöpilään päädyin (kun en sitä sitte saannu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi