Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huhhuh. Äsken Stockalla käveli vastaan vanhempi nainen, joka

Vierailija
22.11.2013 |

oli pukeutunut kirjaimellisesti päästä varpaisiin Burberryyn. Järkyttävän naurettavan näköinen ilmestys. Ikä lähempänä kuuttakymmentä, mutta nuorekas ja hoikka nainen.

Sillä oli joka ikinen vaatekappale sitä Burberryn ruutua, joka ikinen!

Burberryn ruudulliset nilkkurit.

Burberryn ruudulliset sukkahousut.

Burberryn ruudullinen villahame.

Burberryn ruudullinen kauluspaita.

Burberryn ruudullinen trenssi.

Burberryn ruudullinen kaulahuivi.

Burberryn ruudullinen hiuspanta.

Burberryn ruudulliset hanskat.

Burberryn ruudullinen olkalaukku.

MIKSI?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Minä olen 33 v. ja kyllä mun mielestä ainakin päälle 60 v. on "vanhempi" ja vanha. Ei nyt mikään nuori ainakaan...

Kaikki kuviot on liikaa, jos kaikki vaatteet on sitä samaa. Burberryn ruutuun ainakin itse yhdistän yksiväristä, esim. mustaa. Less is more -periaatteella.

Vierailija
22/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 12:54"]

Minkäikäiset lapset täällä palstalla kirjoittelevat? Ap:n ikä noin 15v ja luulisi, ettei vielä asiaa aikuisten palstalle. Vain teini voi kirjoittaa alle 60-vuotiaasta vanhempana, vanhana? naisena. Eikä aikuinen ihminen enää noin tarkkaan kyttää toisten vaatteita eikä etenkään ota niistä stressiä. Vai kirjoittikohan ap vahingossa äitinsä auki olevalle sivulle ja oikeasti oli tarkoittanut tekstin johonkin nuorten tyttöjen sivustolle?

[/quote]

En ole ap mutta yli 30v. ja kyllä sanoisin 50v-60v naista vanhempi/vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:05"]

Minkäikäiset lapset täällä palstalla kirjoittelevat? Ap:n ikä noin 15v ja luulisi, ettei vielä asiaa aikuisten palstalle. Vain teini voi kirjoittaa alle 60-vuotiaasta vanhempana, vanhana? naisena. Eikä aikuinen ihminen enää noin tarkkaan kyttää toisten vaatteita eikä etenkään ota niistä stressiä. Vai kirjoittikohan ap vahingossa äitinsä auki olevalle sivulle ja oikeasti oli tarkoittanut tekstin johonkin nuorten tyttöjen sivustolle?

[/quote]

En ole ap mutta yli 30v. ja kyllä sanoisin 50v-60v naista vanhempi/vanha.

[/quote]

Näin juuri. Kyllä kuusikymppinen on jo vanhempi nainen, ei ehkä suorastaan vanha. 

Olen 39v.

Vierailija
24/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:00"]

[/quote]

Joojoo. Mikäs elämääsi kyllästynyt vanha kurppa siellä purkaa pahaa oloaan?

Jos oikeasti laittaa päällensä jotain hyvin, hyvin erikoista, on oletettavaa, että joku kiinnittää huomiota. Ja jotkut tykkäävät, jotkut eivät. Minä en.

Olen 32-vuotias ja kyllä 60-vuotias on jo vanhempi nainen. Ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa enää nuoreksi. Siksipä sanoinkin nuorekkaaksi.

[/quote]

Kaikkea kanssa. Sinä joko olet korkeintaan viisitoistavuotias tai sitten hyvin lapsellinen aikuinen.

Vierailija
25/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vautsi mikä ilmestys! Onpahan ainakin omaperäinen :)

Vierailija
26/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 12:07"]

Pitäisiköhän ottaa kuva minusta, H&M- lähettiläs päästä varpaisiin. Ei ole varaa kummempaan.

[/quote]

Ei tässä nyt ollut kyse siitä, minkä merkkisiä vaatteita käyttää. Se nyt vaan on hölmön näköistä, jos on jotain ruutua/pilkkua/raitaa päästä varpaisiin. 

Aivan yhtä typerää olisi laittaa vaikka Marimekon Unikkoa niin, että kengät, sukat, hame, hattu ja kassi olisi sitä Unikkoa.

Vierailija
27/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas! Kuusikymppinen ei nykypäivänä ole" vanhempi nainen".

Vierailija
28/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:11"]

[/quote]

No onhan! Mikä sitten? Nuorempi kuin 80-vuotias? Ikinuori? Ei se enää mikään keski-ikäinenkään ole.

Vierailija
29/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:13"]

[/quote]

No onhan! Mikä sitten? Nuorempi kuin 80-vuotias? Ikinuori? Ei se enää mikään keski-ikäinenkään ole.

[/quote]

Onhan ap myös vanhempi nainen. Vanhempi kuin 20-vuotias. Jos asia nyt  näin hahmotellaan.

Vierailija
30/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No kyllä on! Mikä sitten? 75 v.? Kyllä kuusikymppinen on vanhempi. Jos eläkeikä on jo ovella, niin ei silloin enää nuorikaan ole.

Vierailija
31/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustapa on just siistiä, jos ihmisestä näkee, että se on pukeutunut just niin kuin tykkää, välittämättä muiden mielipiteistä. Ihan sama onko se minusta tyylikästä tai ei.

Vierailija
32/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt selkeästi tarkoitti vanhemmalla tässä ikä-ihmistä. Sellainen kuusikymppinen ei tosiaan nykyaikana ole. Ap antaa aika ikävän kuvan itsestään tuolla avauksella. Onko tuo aikuisen ihmisen käytöstä? Mahtoiko olla vielä ap, joka puhuu myöhemmin vanhasta kurpasta?

Vierailija
33/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin eilen vanhemman naisen (ryppyinen ja harmaat hiukset, oisko n. 70?, itse olen 35) joka oli pukeutunut kirkkaanpunaiseen: punaiset kengät, punaiset housut, punainen takki, punainen hattu (ja nimenomaan hattu, ei mikään pipo), punainen käsilaukku, punaiset hanskat. Kyllhään siihen kiinnitti huomiota, mutta myös niin että nainen vaikutti iloiselta ja energiseltä eikä varmaan tosiaan kiinnosta muiden mielipiteet pukeutumisesta. Sai hyvälle tuulelle :)

Vierailija
34/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeikää täytyy ehdottomasti nostaa ja pikaisesti, jos kerran kuusikymppiset ovat vielä nuoria!

T:Keski-ikäinen 35v

Vierailija
35/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minä vaan sanon, että jos kuusikymppinen on jonkun mielestä vanhempi , niin silloin kolmikymppinen on keski-ikäinen ja kaksikymppinenkin kovaa kyytiä rupsahtamassa. :) Voi lapset, lapset.

Vierailija
36/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:22"]

Eläkeikää täytyy ehdottomasti nostaa ja pikaisesti, jos kerran kuusikymppiset ovat vielä nuoria!

[/quote]

Kukaan ei ole tässä ketjussa väittänyt kuusikymppisen olevan nuori.

Vierailija
37/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä 6-kymppistä ei saa kuvailla vanhemmaksi/vanhaksi: onko 6-kymppinen sitten vielä keski-ikäinen? Huolimatta siitä että monet ovat jo eläkkeellä?

Vierailija
38/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö- ja tyyliasioissa kuusikymppinen ei olekaan vanhempi, mutta jos puhutaan eläkkeelle siirtymisestä, niin sitten muuttuukin ääni kellossa ja vaaditaan eläkkeellepääsyä, koska kuusikymppinen on jo osansa tehnyt :D

Vierailija
39/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 13:22"]

[/quote]

Kukaan ei ole tässä ketjussa väittänyt kuusikymppisen olevan nuori.

[/quote]

No mikä kuusikymppinen sitten on?

Vierailija
40/49 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä mieltä olette kolemkymppisestä miehestä jolla Burberryn trenssi ja Burberryn kaulaliina sen kanssa? Mä näin sellaisen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme