No huhhuh. Äsken Stockalla käveli vastaan vanhempi nainen, joka
oli pukeutunut kirjaimellisesti päästä varpaisiin Burberryyn. Järkyttävän naurettavan näköinen ilmestys. Ikä lähempänä kuuttakymmentä, mutta nuorekas ja hoikka nainen.
Sillä oli joka ikinen vaatekappale sitä Burberryn ruutua, joka ikinen!
Burberryn ruudulliset nilkkurit.
Burberryn ruudulliset sukkahousut.
Burberryn ruudullinen villahame.
Burberryn ruudullinen kauluspaita.
Burberryn ruudullinen trenssi.
Burberryn ruudullinen kaulahuivi.
Burberryn ruudullinen hiuspanta.
Burberryn ruudulliset hanskat.
Burberryn ruudullinen olkalaukku.
MIKSI?
Kommentit (49)
Veikkaisin, että hän pitää Burberrystä. Tai garderobissa ei juuri muuta sattunut olemaan. Elämä on niin ihmeellistä.
Ajoikohan se tätä: http://www.autoblog.com/photos/maserati-quattroporte-burberry-edition/879500/#photo-395231
Jos ikää on melkein 60 vuotta ja vielä pitäisi miettiä, miten pukeutuu ettei herätä jossain tuikituntemattomassa ihmisessä jotain pahennusta, on jotain mennyt pieleen.
Jospa tuolla naisella on ollut despoottimies, jonka mielestä vaatteisiin ei sovi tuhlata, ja nyt leskeksi jäätyään nainen voi vihdoin käyttää rahansa miten itse haluaa? Mistäs sen tietää.
Rahalla ei saa tilanne- eikä tyylitajua. Harmi.
Vähissä ovat tärkeät työsi, kun kaupungilla käydessä pitää kesken kaiken postailla kauhisteluja kanssaihmisten pukeutumisesta (puhelimella?) tuntemattomille ihmisille...
Kannattaisiko hankkia se kuuluisa elämä?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 11:51"]
Vähissä ovat tärkeät työsi, kun kaupungilla käydessä pitää kesken kaiken postailla kauhisteluja kanssaihmisten pukeutumisesta (puhelimella?) tuntemattomille ihmisille...
Kannattaisiko hankkia se kuuluisa elämä?
[/quote]
Öö häh? Olen kotiäiti ja asun kantakaupungissa kävelymatkan päässä Stockalta. Ei kaikki keskustassa pyörivät ole vain töissä siellä.
Päivittelen ihan kotisohvalta ja läppäriltä, huh!
ap
Kyllä mäkin olen nähnyt samanlaisen tyypin. Tokihan se ihmetyttää, mutta eipä siitä vahinkoakaan ole.
Hän oli valinnut Burberryn tyylikseen, havainnut sen hyväksi itselleen jostakin syystä. Palstamammat saattavat suosia Gina Tricotia tai H&M:ää. Samasta kaupasta, saman tyylistä rättiä päästä varpaisiin. Usein palstalla kysytään myös mikä nyt on muotia, kun ei uskalleta pukeutua niinkuin halutaan, oman tyylin mukaan.
Burberryn ruutukuosi on klassikko, ollut samanlainen jo vuosikymmenet. En ole Burberry-ihminen joten en tiedä ovatko Burberryn vaatteet hyvää työtä, kestäviä. Sellainen muistikuva mulla on, että jos (takavuosina?) osti Burberryn trench coatin se kesti elämän loppuun asti, ei ollut mitään syytä ostaa uutta.
Samalla lailla kuin tuo rouva oli puettu kiireestä kantapäähän Burberryyn, mä voin olla puettu kiireestä kantapäähän mustaan. Mikä ero?
No se ero, että musta ei ole ruudullista...
Pitäisiköhän ottaa kuva minusta, H&M- lähettiläs päästä varpaisiin. Ei ole varaa kummempaan.
Tulitko kenties kysyneeksi daamilta, ovatko hänen alusvaatteensakin samaa ruutukuosia kuin kaikki muut vermeet?
Kylläpä tarkaan ehdit tutkia rouvan vaatetuksen. Vanhempi nainen? Tarkoitat varmaan, että sinua vanhempi? Kyllä aikuinen nainen saa pukeutua siten kuin itse haluaa.
Minkäikäiset lapset täällä palstalla kirjoittelevat? Ap:n ikä noin 15v ja luulisi, ettei vielä asiaa aikuisten palstalle. Vain teini voi kirjoittaa alle 60-vuotiaasta vanhempana, vanhana? naisena. Eikä aikuinen ihminen enää noin tarkkaan kyttää toisten vaatteita eikä etenkään ota niistä stressiä. Vai kirjoittikohan ap vahingossa äitinsä auki olevalle sivulle ja oikeasti oli tarkoittanut tekstin johonkin nuorten tyttöjen sivustolle?
Olikohan äidin entinen työkaveri? Tämä kuulemma osti aina joka vuosi uudet vaatteet Burberryn mallistosta, oli kuulemma epävarma tyylistään (kyseli aina äidin mielipidettä vaatteistaan että ovathan hyvät jne) ja oli sanonut että ostaa noita kun ne ovat varmasti tyylikkäät.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 11:40"]
oli pukeutunut kirjaimellisesti päästä varpaisiin Burberryyn. Järkyttävän naurettavan näköinen ilmestys. Ikä lähempänä kuuttakymmentä, mutta nuorekas ja hoikka nainen.
Sillä oli joka ikinen vaatekappale sitä Burberryn ruutua, joka ikinen!
Burberryn ruudulliset nilkkurit.
Burberryn ruudulliset sukkahousut.
Burberryn ruudullinen villahame.
Burberryn ruudullinen kauluspaita.
Burberryn ruudullinen trenssi.
Burberryn ruudullinen kaulahuivi.
Burberryn ruudullinen hiuspanta.
Burberryn ruudulliset hanskat.
Burberryn ruudullinen olkalaukku.
MIKSI?
[/quote]
Tietääpähän henkilökunta kuinka voisi olla avuksi.
Niinpä, kuuskybäsenä iso osa ihmisistä oikeasti nakkaa paskat siitä, mitä muut ajattelee, toisin kuin esim. teinit jotka uhoo, mutta haluavat kuitenkin epätoivoisesti olla kuin muut,
Kyllä säkin ap vielä kasvat tai ainakin leviät - ja lakkaat päivittelemästä ja pahoittamasta mieltäsi vastaantulijoiden pukeutumisesta.
Inhoan muuten Burberrya, hyh. Tosin inhoan muitakin merkkivaatteita, chav-meininkiä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 12:54"]
Minkäikäiset lapset täällä palstalla kirjoittelevat? Ap:n ikä noin 15v ja luulisi, ettei vielä asiaa aikuisten palstalle. Vain teini voi kirjoittaa alle 60-vuotiaasta vanhempana, vanhana? naisena. Eikä aikuinen ihminen enää noin tarkkaan kyttää toisten vaatteita eikä etenkään ota niistä stressiä. Vai kirjoittikohan ap vahingossa äitinsä auki olevalle sivulle ja oikeasti oli tarkoittanut tekstin johonkin nuorten tyttöjen sivustolle?
[/quote]
Joojoo. Mikäs elämääsi kyllästynyt vanha kurppa siellä purkaa pahaa oloaan?
Jos oikeasti laittaa päällensä jotain hyvin, hyvin erikoista, on oletettavaa, että joku kiinnittää huomiota. Ja jotkut tykkäävät, jotkut eivät. Minä en.
Olen 32-vuotias ja kyllä 60-vuotias on jo vanhempi nainen. Ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa enää nuoreksi. Siksipä sanoinkin nuorekkaaksi.
Minäkin olen joskus nähnyt samanlaisen, olikohan sama nainen? Ei ehkä ollut ihan noin vanha.
Kyllähän näitä on nuoremmissakin: http://mrsjuliettelee.files.wordpress.com/2012/02/20120213-093320.jpg