Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä se homeopativalmiste hepar sulfur

Vierailija
22.11.2013 |

auttoi hienosti korvatulehdukseen. Hintakin oli vain 8,50.  Oli kyllä hieno kokemus. Kiitos teille suosittelijoille. 

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette huomanneet niin keskusteluaihe ei kiinnostanut vaan kärpäset jotka kiinnostuivat aiheesta. 

Vierailija
62/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä kaikkialla? Mitä luulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:07"]

[/quote] 

Sinähän sen tiedät. 

Vierailija
64/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:07"]

[/quote] 

Sinähän sen tiedät. 

[/quote]

Sinähän niistä puhuit ja niiden antamista puheenaiheista. 

Vierailija
66/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:06"]

Jos ette huomanneet niin keskusteluaihe ei kiinnostanut vaan kärpäset jotka kiinnostuivat aiheesta. 

[/quote]

Keskustelunaihe? Eikö se, mitä sulfur hepar sisältää, liity olennaisesti siihen, miten se auttaa? 

Vierailija
67/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai vakavissanne usko, että maailman kaikki homeopaatit olisivat huijareita jotka haluavat rahat pois tyhmiltä :D. Kyllä hekin asiaansa uskovat ja näkevät jatkuvasti hoitojensa tuloksia. En ymmärrä mikä valtava vimma ihmisillä on puolustaa minua "huijaavilta homeopaateilta", vaikka olen itse skeptisenä hoitoihin lähtenyt ja todella paljon apua saanut. Olen parantunut monesta vuosikausia kestäneestä vaivasta - niin fyysisestäkin kuin psyykkisestäkin - löydettyäni hyvän homeopaatin ja olen hänelle todella kiitollinen. Ja mitä valmisteiden kalleuteen tulee, olen esimerkiksi hoitanut lapseni atooppista ihottumaa nyt vuoden verran alle kahdellakympillä. Eniten näissä keskusteluissa harmittaa se, että joltakulta ehkä jää apu saamatta siksi että tuntemattomat haluavat "pelastaa" heidät "huijareiden" kynsistä.  

Vierailija
68/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, oliko tää sittenkin se suljettu osasto -keskustelu...?

Vierailija
70/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:15"]

http://torbjornsassersson.com/2011/01/andrew-wakefields-rykte-forstordes-av-lakemedelsindustrin-miljardbelopp-att-tjana/ 

[/quote] 

Nimenomaan! Tuntemattomat haluavat pelastaa huijareilta? Vastaus löytyy linkistä 

Vierailija
71/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, hienoa, että sait apua homeopatiasta! Meilläkin sitä on käytetty menestyksekkäästi moniin vaivoihin. Monet ihmettelevät, että eivätkö meidän lapset koskaan sairasta mitään. No, kyllähän heillekin monesti tulee joku flunssa tms. mutta kun heti alkuunsa hoidetaan homeopatialla (tai jollain muulla vaihtoehtohoidolla), niin se paranee päivässä tai parissa. Kauhulla kuuntelen kun tuntuu, että melkein kaikki muut käy jatkuvasti lääkärissä ja lapsetkin syövät monenlaisia lääkkeitä. On allergioita, astmaa, korvatulehduksia, kasvukipuja, jopa usemman kerran vuodessa nuhaa ja yskää, vatsatauteja, ja tuntuu, että diabetes on ihan tavallinen sairaus. Kaikkeni olen tehnyt, että meidän lapset näiltä sairauskierteiltä säästyisivät ja onneksi ainakin tähän asti ovatkin säästyneet, vanhin on jo lukiossa.

Viime aikoina meillä on siirrytty yhä enemmän käyttämään energiahoitoa, sehän on vähän sama asia kuin homeopatia, mutta energia tekee itse tehtävänsä, kenenkään ei tarvitse miettiä mikä vaivaa ja mitä sille pitäisi tehdä. Tyttö loukkasi koulussa jalkansa ja koulusta vietiin lääkäriin. Hoidoksi annettiin kyynärsauvat ja särkylääkkeitä ja taksilappu. Jalkaan sidottiin kiristävää muovinauhaa. Energiahoidon jälkeen kipu loppui noin tunnissa, samoin laski turvotus ja seuraavana päivänä oli jalka ihan normaali, ei tarvittu keppejä eikä yhtään ainoaa särkylääkettä. Mahtavaa! Toivoisin niin kovasti, että joku alkaisi tutkia tätä hienoa hoitomuotoa, jonka jokainen voi oppia ja siten se sitten onkin aivan ilmaista. Ja toki lääketiedettäkin joskus tarvitaan, molempia sulassa sovussa, lääketiedettä pikkuisen ja vaihtoehtohoitoja paljon :)

Vierailija
72/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:20"]

Ette kai vakavissanne usko, että maailman kaikki homeopaatit olisivat huijareita jotka haluavat rahat pois tyhmiltä :D. Kyllä hekin asiaansa uskovat ja näkevät jatkuvasti hoitojensa tuloksia. En ymmärrä mikä valtava vimma ihmisillä on puolustaa minua "huijaavilta homeopaateilta", vaikka olen itse skeptisenä hoitoihin lähtenyt ja todella paljon apua saanut. Olen parantunut monesta vuosikausia kestäneestä vaivasta - niin fyysisestäkin kuin psyykkisestäkin - löydettyäni hyvän homeopaatin ja olen hänelle todella kiitollinen. Ja mitä valmisteiden kalleuteen tulee, olen esimerkiksi hoitanut lapseni atooppista ihottumaa nyt vuoden verran alle kahdellakympillä. Eniten näissä keskusteluissa harmittaa se, että joltakulta ehkä jää apu saamatta siksi että tuntemattomat haluavat "pelastaa" heidät "huijareiden" kynsistä.  

[/quote]

Kyllä jokainen homeopaattisia hoitoja myyvä ON huijari, ei siitä pääse mihinkään. Itsehän kieltäisin kokonaan homeopaattisten valmisteiden myynnin jos saisin päättää. 

Jos kuvittelet homeopaattisten tuotteiden auttavan niin mikä mielestäsi on se mekanismi jolla ne auttavat? Itse lääkehän on ihan pelkkää vettä. 

Eikö vaikkapa Oulun vesijohtovesi olisi huikean hyvää homeopaattista lääkettä kun se imenyt kaikki energiat jokivarresta ja vielä Kajaanin asukkaista ja heidän lääkkeistään?

Vierailija
73/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo ihan vapaasti - ei se ole minulta pois. Kunhan sinne vain eivät kanna rahaansa sellaiset, jotka uskovat hoitavansa itseään vaikuttavia aineita sisältävillä luontaistuotteilla, sitä kun homeopaattiset valmisttet eivät ole. On aina kiva olla kartalla siinä, mitä tekee. Vai eikö sittenkään? (Hesarin tilaajat, lukekaan tämän päivän masi-sarjakuva. Muille tiedoksi, se menee näin:

Hönö ja se yks rillipää makaavat telttojen suuaukoilla avoimen tähtitaivaan alla illalla.

Hönö sanoo: "Jonakin päivänä matkustamme vielä kaukaisiin tähtiin." Tähän rillipääystävä: "Ja kuolemme, koska tähdet ovat pelkkää tulikuumaa plasmaa." Johon onnettoman näköinen Hönö: "Toisen unelmien tuhoaminen tosiseikoilla pitäisi kieltää laissa."

Vierailija
74/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:37"]

[/quote]

Joo ihan vapaasti - ei se ole minulta pois. Kunhan sinne vain eivät kanna rahaansa sellaiset, jotka uskovat hoitavansa itseään vaikuttavia aineita sisältävillä luontaistuotteilla, sitä kun homeopaattiset valmisttet eivät ole. On aina kiva olla kartalla siinä, mitä tekee. Vai eikö sittenkään? (Hesarin tilaajat, lukekaan tämän päivän masi-sarjakuva. Muille tiedoksi, se menee näin:

Hönö ja se yks rillipää makaavat telttojen suuaukoilla avoimen tähtitaivaan alla illalla.

Hönö sanoo: "Jonakin päivänä matkustamme vielä kaukaisiin tähtiin." Tähän rillipääystävä: "Ja kuolemme, koska tähdet ovat pelkkää tulikuumaa plasmaa." Johon onnettoman näköinen Hönö: "Toisen unelmien tuhoaminen tosiseikoilla pitäisi kieltää laissa."

[/quote]

paljonko palkka? 

http://torbjornsassersson.com/2011/01/andrew-wakefields-rykte-forstordes-av-lakemedelsindustrin-miljardbelopp-att-tjana/ 

Vierailija
75/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:30"]

Hei Ap, hienoa, että sait apua homeopatiasta! Meilläkin sitä on käytetty menestyksekkäästi moniin vaivoihin. Monet ihmettelevät, että eivätkö meidän lapset koskaan sairasta mitään. No, kyllähän heillekin monesti tulee joku flunssa tms. mutta kun heti alkuunsa hoidetaan homeopatialla (tai jollain muulla vaihtoehtohoidolla), niin se paranee päivässä tai parissa. Kauhulla kuuntelen kun tuntuu, että melkein kaikki muut käy jatkuvasti lääkärissä ja lapsetkin syövät monenlaisia lääkkeitä. On allergioita, astmaa, korvatulehduksia, kasvukipuja, jopa usemman kerran vuodessa nuhaa ja yskää, vatsatauteja, ja tuntuu, että diabetes on ihan tavallinen sairaus. Kaikkeni olen tehnyt, että meidän lapset näiltä sairauskierteiltä säästyisivät ja onneksi ainakin tähän asti ovatkin säästyneet, vanhin on jo lukiossa.

Viime aikoina meillä on siirrytty yhä enemmän käyttämään energiahoitoa, sehän on vähän sama asia kuin homeopatia, mutta energia tekee itse tehtävänsä, kenenkään ei tarvitse miettiä mikä vaivaa ja mitä sille pitäisi tehdä. Tyttö loukkasi koulussa jalkansa ja koulusta vietiin lääkäriin. Hoidoksi annettiin kyynärsauvat ja särkylääkkeitä ja taksilappu. Jalkaan sidottiin kiristävää muovinauhaa. Energiahoidon jälkeen kipu loppui noin tunnissa, samoin laski turvotus ja seuraavana päivänä oli jalka ihan normaali, ei tarvittu keppejä eikä yhtään ainoaa särkylääkettä. Mahtavaa! Toivoisin niin kovasti, että joku alkaisi tutkia tätä hienoa hoitomuotoa, jonka jokainen voi oppia ja siten se sitten onkin aivan ilmaista. Ja toki lääketiedettäkin joskus tarvitaan, molempia sulassa sovussa, lääketiedettä pikkuisen ja vaihtoehtohoitoja paljon :)

[/quote]

Ensinnäkin niin on meidänkin lapset ihan terveitä, eikä hoideta heitä homeopatialla. 

Toisekseen monessa muussa ns. uskomushoidossa on paljon enemmän totta kuin homeopatiassa. Esim. antioksidanttihoidoissa ihmiselle annetaan olemassaolevia(!) vitamiineja ja hivenaineita; aivan eri juttu, vaikka monen mielestä humpuukia. Energiahoitoja en tunne, en ota niihin kantaa.

Sen sijaan homeopatiassa ei ole mitään mihin uskoa, ellei sitten usko satuihin, kuten joulupukkiin.

Vierailija
76/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tajua, kuka on niin tyhmä, että antaa terveytensä joulupukin käsiin. Paitsi tietenkin, jos kyse on korvatulehduksesta, jonka voi parantaa haltijakeijukin.

Vierailija
77/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ihmiset tätä ja kääntäkää googlekääntäjällä jos ette osaa ruotsia 

Vierailija
78/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Munkin tyttö loukkasi koulussa jalkansa, vein tytön ortopedille ja saatiin kepit, särkylääke ja ohje lepuuttaa jalkaa. Näiden ohjeiden mukaan toimimme ja kas, vaiva parani nopeasti eikä särkylääkettäkään tarvittu kuin ensimmäisenä päivänä kipuun. Ja nopea parantuminen tapahtui ihan ilman energiahoitoa, homeopatiaa tai muuta vastaavaa hihhulointia.

Vierailija
79/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vittu mitä paskaa.

Vierailija
80/115 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:15"]

[/quote] 

Vittu mitä paskaa!