Kylläpä se homeopativalmiste hepar sulfur
auttoi hienosti korvatulehdukseen. Hintakin oli vain 8,50. Oli kyllä hieno kokemus. Kiitos teille suosittelijoille.
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:15"]
[/quote]
Vittu mitä paskaa!
[/quote]
Vittu mitä paskan paskan paskaa! Voi vittu!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:30"]
Viime aikoina meillä on siirrytty yhä enemmän käyttämään energiahoitoa, sehän on vähän sama asia kuin homeopatia, mutta energia tekee itse tehtävänsä, kenenkään ei tarvitse miettiä mikä vaivaa ja mitä sille pitäisi tehdä. Tyttö loukkasi koulussa jalkansa ja koulusta vietiin lääkäriin. Hoidoksi annettiin kyynärsauvat ja särkylääkkeitä ja taksilappu. Jalkaan sidottiin kiristävää muovinauhaa. Energiahoidon jälkeen kipu loppui noin tunnissa, samoin laski turvotus ja seuraavana päivänä oli jalka ihan normaali, ei tarvittu keppejä eikä yhtään ainoaa särkylääkettä. Mahtavaa! Toivoisin niin kovasti, että joku alkaisi tutkia tätä hienoa hoitomuotoa, jonka jokainen voi oppia ja siten se sitten onkin aivan ilmaista. Ja toki lääketiedettäkin joskus tarvitaan, molempia sulassa sovussa, lääketiedettä pikkuisen ja vaihtoehtohoitoja paljon :)
[/quote]
Munkin tyttö loukkasi koulussa jalkansa, vein tytön ortopedille ja saatiin kepit, särkylääke ja ohje lepuuttaa jalkaa. Näiden ohjeiden mukaan toimimme ja kas, vaiva parani nopeasti eikä särkylääkettäkään tarvittu kuin ensimmäisenä päivänä kipuun. Ja nopea parantuminen tapahtui ihan ilman energiahoitoa, homeopatiaa tai muuta vastaavaa hihhulointia.
[/quote]
Aivan. Katsokaapa, niin monesti homeopatialla parannetaan vaan niitä tiloja, jotka paranisivat muutenkin.
Vastuullisuutta homeopaatilta on, ettei muuta yritäkään.
Toinen asiakaskunta ovat sitten potilaat, joita ei kumminkaan voida länsimaisen lääketieteen avullakaan auttaa. Esim. hyvin vakavasti sairaat tai epämääräisistä oireista kärsivät.
Heille suosittelisin ennemmin muita kiistanalaisia, kutta usein paljon tutkitumpia, vaikuttavia hoitomuotoja, joita mm. esittelee tämä kirja: Maija Haavisto: Hankala potilas vai hankala sairaus. Tietoa huonosti tunnetuista pitkäaikaissairauksista.
Itsekin käytän funktionaalisen lääketieteen lääkäreitä, jotka ovat aivan eri asia kuin homeopatia.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:58"]
[/quote]
Vittu mitä paskaa!
[/quote]
[/quote]
Voi vittu mitä paskaa! Paskan paskan paskan paskaa!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:57"]
En ole sanonut mitään faktatietoa, jota eivät homeopaatitkaan tietäisi. Oma mielipiteeni vain on se, ettei ravisteltu energia ja muistijälki paranna ketään.
Muu oli faktaa.
[/quote]
Meitä kun ei kiinnosta sun menneen ajan oma tietosi! Googlaa ny hyvä ihminen tämä asia ja siirry sitten kokonaan englkielisille sivuille ja OPI!
[/quote]
Puhuuko homeopaatti Satu Järvilehtokin menneen ajan tietoa, joka on minulta peräisin?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:48"]
Enkä tajua, kuka on niin tyhmä, että antaa terveytensä joulupukin käsiin. Paitsi tietenkin, jos kyse on korvatulehduksesta, jonka voi parantaa haltijakeijukin.
[/quote]
Kerroppa miksi ne lääkärit sitten aina työntää sen antibiootin kun korvatulehdus paranee itsestään! Kuinka hirveän määrän ovat syöttäneet kansalaisille turhaan sitä antibioottia viimeiset 50v? Eikö niillä sen vertaa ole koulutus ole pysynyt ajan tasalla?
Lapset pilanneet suolistobakteerinsa ja mitä siitä taas seuraa? Vastuuseen pitäisi saada -eikö?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 15:00"]
[/quote]
Vittu mitä paskaa!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Paskan paskan paskan paskan paskan paska paskan paskaa!
Miten se ottaa joillakuilla NIIN koville, kun kuulevat homeopatiasta faktatietoa? Eikö luulisi, että ilahtuu? Ahaa, tässä hoidetaan veden energialla ja muistijäljellä, ihanaa!
Tai sitten: kiitos kun avasit tiedon minulle, tuohon en voi enää uskoa; etsin jonkun minulle paremmin sopivan hoitomuodon.
Sillä niitähän riittää, itse ainakin kannatan terveellistä ruokavaliota, vitamiineja yms. ja tuota Maijan kirjaa.
Tähän väliin muistutus, että tämä ketju sisältää huuhaata.
Humpuuki on vaarallista siksi, että huuhaan puolustajat hölmöyttään uskovat siihen itse, joten he ovat vilpittömästi ja kirkkain silmin vaarantamassa potilaiden terveyttä. Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.
Itsekin käytän funktionaalisen lääketieteen lääkäreitä, jotka ovat aivan eri asia kuin homeopatia.
[/quote]
Vai ovatko he aivan eri asia kuin virallisen puolen lääkärit????
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 15:00"]
[/quote]
Vittu mitä paskaa!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Paskan paskan paskan paskan paskan paska paskan paskaa!
[/quote]
Voi vittu!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:48"]
Enkä tajua, kuka on niin tyhmä, että antaa terveytensä joulupukin käsiin. Paitsi tietenkin, jos kyse on korvatulehduksesta, jonka voi parantaa haltijakeijukin.
[/quote]
Kerroppa miksi ne lääkärit sitten aina työntää sen antibiootin kun korvatulehdus paranee itsestään! Kuinka hirveän määrän ovat syöttäneet kansalaisille turhaan sitä antibioottia viimeiset 50v? Eikö niillä sen vertaa ole koulutus ole pysynyt ajan tasalla?
Lapset pilanneet suolistobakteerinsa ja mitä siitä taas seuraa? Vastuuseen pitäisi saada -eikö?
[/quote]
No kun lääkäritkään eivät jaksa ottaa selvää asioista. Moni vanhempi myös vaatii sen antibiootin, että saavat lapsen (muka) äkkiä paranemaan.
En minä sitä tiedä, miksi näin on, mutta mun vaihtoehto sille ole homeopatia. Suosittelen ennemmin funktionaalisia lääkäreitä, he ovat aivan eri asia kuin resurssipulassa lääkettä (ei kunnon hoitoa) määräävät tk-lääkärit.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 15:06"]
[/quote]
Vai ovatko he aivan eri asia kuin virallisen puolen lääkärit????
[/quote]
MYÖS tätä.
En minä sitä tiedä, miksi näin on, mutta mun vaihtoehto sille EI ole homeopatia.
Ei-sana unohtui tästä lauseesta.
Se mikä tässä on niin ristiriitaista on se että lääkefanaatikot lynkkaavat kaikki muut. Väittävät että välittävät. Eikö se kuuluisi asiaan olla vähän edes kiinnostuneita mitä muut ovat kokeneet, tunteneet jne? Edes kohteliaisuus syistä? Teidän asenne saa teidät näyttämään hyvin suppeamielisiltä
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:07"]
Se mikä tässä on niin ristiriitaista on se että lääkefanaatikot lynkkaavat kaikki muut. Väittävät että välittävät. Eikö se kuuluisi asiaan olla vähän edes kiinnostuneita mitä muut ovat kokeneet, tunteneet jne? Edes kohteliaisuus syistä? Teidän asenne saa teidät näyttämään hyvin suppeamielisiltä
[/quote]
Noo, kuten olen sanonut, minusta homeopatialla saa parantua. Mutta MINUSTA taas olisi kivaa, jos joku homeopatiaan uskova saisi ahaa-elämyksen, että millä minä nyt itseäni hoidankaan...
Tuntuu, ettei SE kiinnosta ketään homeopatiaa käyttäneistä...
Vai onko se tosiaankin ihan ookoo, että valmisteissa, joita ostatte, ei ole kuin ravistelusta tullutta energiaa ja muistijälki? Ettekö miellä, että sehän on sama kuin ei-mitään? Ja että paranitte sattumalta tai ainakin jonkun muun asian vaikutuksesta, kuin sen homeopaattisen valmisteen?
Ja eikö synny kyseenalaistamista homeopaattia kohtaan, joka ei varmaankaan ollut kertonut, että tällainen veden energia- juttu tässä nyt sitten hoitaa?
Koska ainakin olen ymmärtänyt, että osa homeopatialla itseään hoitavia ihmisiä on kuitenkin ihan järkeviäkin ihmisiä? Rationaalisia.
Pohdintaa tähän suuntaan olisi kiva lukea.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:20"]
Ette kai vakavissanne usko, että maailman kaikki homeopaatit olisivat huijareita jotka haluavat rahat pois tyhmiltä :D. Kyllä hekin asiaansa uskovat ja näkevät jatkuvasti hoitojensa tuloksia. En ymmärrä mikä valtava vimma ihmisillä on puolustaa minua "huijaavilta homeopaateilta", vaikka olen itse skeptisenä hoitoihin lähtenyt ja todella paljon apua saanut. Olen parantunut monesta vuosikausia kestäneestä vaivasta - niin fyysisestäkin kuin psyykkisestäkin - löydettyäni hyvän homeopaatin ja olen hänelle todella kiitollinen. Ja mitä valmisteiden kalleuteen tulee, olen esimerkiksi hoitanut lapseni atooppista ihottumaa nyt vuoden verran alle kahdellakympillä. Eniten näissä keskusteluissa harmittaa se, että joltakulta ehkä jää apu saamatta siksi että tuntemattomat haluavat "pelastaa" heidät "huijareiden" kynsistä.
[/quote]
Kyllä jokainen homeopaattisia hoitoja myyvä ON huijari, ei siitä pääse mihinkään. Itsehän kieltäisin kokonaan homeopaattisten valmisteiden myynnin jos saisin päättää.
Jos kuvittelet homeopaattisten tuotteiden auttavan niin mikä mielestäsi on se mekanismi jolla ne auttavat? Itse lääkehän on ihan pelkkää vettä.
Eikö vaikkapa Oulun vesijohtovesi olisi huikean hyvää homeopaattista lääkettä kun se imenyt kaikki energiat jokivarresta ja vielä Kajaanin asukkaista ja heidän lääkkeistään?
[/quote]
Vaikutusmekanismia on selitetty esimerkiksi netissä hyvinkin kattavasti. Henkilökohtaisesti se ei kyllä minua edes juurikaan kiinnosta - kunhan toimii. Tärkeintä on että olen terve. Uskon homaopatiaan, koska olen sen tehon kokenut. Uskon myös että voin puhua kännykän välityksellä toiselle puolelle maailmaa, koska olen sen kokenut - enkä silti tarkalleen ymmärrä kuinka se on mahdollista. Minusta olisi sitäpaitsi ylimielistä ajatella, että tiedämme tällä hetkellä kaiken mitä maailmankaikkeudessa on tiedettävissä.
Joku kirjoitti, että homeopaatit huijaavat hoidon vaikutusmekanismista. Tähän en oikein usko. En ymmärrä miksi he niin tekisivät. Ja jokainen homeopaatin vastaanoolle menevä varmaankin ottaa etukäteen selvää useammastakin lähteestä mihin on ryhtymässä.
Ymmärrän kyllä että katsomukseni voi ärsyttää osaa ihmisistä. Haluan kuitenkin sanoa, että minua ei todellakaan tarvitse sääliä homeopatian "uhrina". Olen kokonaisvaltaisesti ja uskoakseni pysyvästi parantunut ilman lääketehdaiden kovia koktaileja. Hinta, jonka siitä olen maksanut on hippunen siitä, jonka olisin ollut valmis maksamaan.
Työpaikkahakemus.
Ottakaa minut töihin ryhmäänne lokikirjoittajaksi
Palkkaa pyydän 4200 euroa / kk.
Ette tulisi pettymään
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:07"]
[/quote]
Noo, kuten olen sanonut, minusta homeopatialla saa parantua. Mutta MINUSTA taas olisi kivaa, jos joku homeopatiaan uskova saisi ahaa-elämyksen, että millä minä nyt itseäni hoidankaan...
Tuntuu, ettei SE kiinnosta ketään homeopatiaa käyttäneistä...
Vai onko se tosiaankin ihan ookoo, että valmisteissa, joita ostatte, ei ole kuin ravistelusta tullutta energiaa ja muistijälki? Ettekö miellä, että sehän on sama kuin ei-mitään? Ja että paranitte sattumalta tai ainakin jonkun muun asian vaikutuksesta, kuin sen homeopaattisen valmisteen?
Ja eikö synny kyseenalaistamista homeopaattia kohtaan, joka ei varmaankaan ollut kertonut, että tällainen veden energia- juttu tässä nyt sitten hoitaa?
Koska ainakin olen ymmärtänyt, että osa homeopatialla itseään hoitavia ihmisiä on kuitenkin ihan järkeviäkin ihmisiä? Rationaalisia.
Pohdintaa tähän suuntaan olisi kiva lukea.
[/quote]
Ei ole tullut sulle vastauksia, enkä toisaalta kyllä yhtään ihmettelekään sitä. Usko on niin vahva voima ettei homeopatiaan luottavat ihmiset kyseenalaista aatesuuntaansa.
Rahan takia ihmiset myyvät sielunsakin. Kyllähän TE sen tiedätte. Eikä minua oikeesti mitkään asiat kiinnosta kunhan vaan kiusaan teitä!
En ole sanonut mitään faktatietoa, jota eivät homeopaatitkaan tietäisi. Oma mielipiteeni vain on se, ettei ravisteltu energia ja muistijälki paranna ketään.
Muu oli faktaa.
[/quote]
Meitä kun ei kiinnosta sun menneen ajan oma tietosi! Googlaa ny hyvä ihminen tämä asia ja siirry sitten kokonaan englkielisille sivuille ja OPI!