Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita joulukalenteriin!

Vierailija
22.11.2013 |

Siis tällaiseen itsetäytettävään. Käytetty on tarrat, tussit, vihkot, kumit, joulukoristeet, jne.

Onko teillä uusia ja ihania ideoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset toivovat joulukalenteriin aina tietyt, samat jutut, eli sukkia, alushousuja ja paristoja!

Vierailija
2/5 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kirpparilta hello kitty -hahmoja pussillisen. Joka pussissa on karamelli ja yksi hahmo.

Pojalle jaoin legopaketin palikat pusseihin kokoamisjärjestyksessä. Otin ohjesivuista kopion ettei hän näe mikä härveli siitä on tulossa.

Muita joskus olleita juttuja on Kinderimunat, askartelutarvikkeet erilaisille jouluaskarteluille -esim punaista huopaa ja massapalloja tonttuihin, myös tehtävälappuja olen käyttänyt -esim piparin leivontaa, uimahalllikäynti, lumiukon  rakentaminen (kun katsoo että on sopiva keli sellaiseen), elokuvissa käynti, DVD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa sunnuntaisin jonkun dvd:n tms ja muulloin suklaat. Noi isommat on piilotettu kämppään niin, että kalenterissa on kartta tai valokuva jostain paikasta kotoa ja siellä on sitten seuraava valokuva jne ja ehkä viidennestä löytyy se tavara. Pienimmän kuvat on helppoja, sellaisia sen omista jutuista kuvia ja isommilla sitten vähän vaikeampia. 10v:n kuvat on aika oudoista kuvakulmista otettuja, kaapin päällisiä jne. 

Vierailija
4/5 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 09:30"]

Pojalle jaoin legopaketin palikat pusseihin kokoamisjärjestyksessä. Otin ohjesivuista kopion ettei hän näe mikä härveli siitä on tulossa.

[/quote]

Kiinnostava idea, mutta miten toteutus? Tarkoitan, että tuollainen ei varmaan käy lapselle, joka mieluummin ottaisi palaset heti leikkeihinsä. Kaikkia ei ehkä löytyisi sitten kun aattona kaikki osat on saatu kalenterista.

Vierailija
5/5 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro tai 50 senttinen.

Meillä on huippusuosittuja lappuset, joissa on joku runo, iän mukaan helppo tai vaikea, jossa olevasta vihjeestä sitten selviää, missä piilossa joku pieni yllätys on.

Nämä itse täytettävät on kyllä, niin kivoja kuin ne onkin, myös vaarallisia:

ne tulee kalliiksi, ja meillä ei jo kohta aikuistuvat nuoretkaan millään tahtoisi luopua niistä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme