Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusaajani

Vierailija
22.11.2013 |

Sain kuulla, että minua yläasteaikana kiusannut henkilö on 6-vuotiaiden kaksosten yksinhuoltaja. Näillä lapsilla on kuulemma ADHD ja jonkinlainen laaja-alainen kehityksen viivästymä.

Kiusaaja haukkui minua ulkonäköni takia. Toinen syy kiusaamiseen oli se, että olin hyvä koulussa. Nyt tunnen salaista vahingoniloa: entinen kiusaajani on ruma ja lihava yksinhuoltaja, jonka elämä on ohi. Hänellä ei ole koulutusta, ja lapsensakin ovat tyhmiä ja rumia. Itse olen hoikka, hyvävartaloinen, tyylikäs ja hoidettu. Vietän ihanaa lapsetonta elämää, harrastan ja matkustelen. Olen hyväpalkkaisessa työssä unelma-ammatissani. Kiusaajani sen sijaan on kahlehdittu loppuiäkseen kahteen kuolaavaan idioottiin. Veikkaanpa, että näistä debiileistä tulee samanlaisia moniongelmaisia häiriköitä kuin äidistäänkin.

Karma is a bitch.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vain totuuden. Pitäkää te hurmosmammat häirikkökakaranne paremmin kurissa, niin koulukiusaaminenkin ehkä vähenee.

ap

Vierailija
22/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero seiskalla on 11- ja 8-vuotiaat ihanat, sosiaaliset, empaattiset, fiksut lapset. t.nro 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:42"]

Sanoin vain totuuden. Pitäkää te hurmosmammat häirikkökakaranne paremmin kurissa, niin koulukiusaaminenkin ehkä vähenee.

ap

[/quote]

Sanoit totuuden itsestäsi: sun mielestä on ihan ok haukkua toisia, jopa niin, että aikuisen on ihan ok haukkua lapsia. Jos valta-asetelma luokallasi olisi ollut toinen, sinäkin olisit saattanut olla kiusaaja.

Vierailija
24/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiesi perusteella Ap ymmärrän hyvin, että sinua on kiusattu. Ja karma kyllä löytää sinut, vaikka anonyyminä AV:lle kirjoitatkin. Säälin sinua.

Vierailija
25/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:42"] Sanoin vain totuuden. Pitäkää te hurmosmammat häirikkökakaranne paremmin kurissa, niin koulukiusaaminenkin ehkä vähenee.   ap [/quote]   Sanoit totuuden itsestäsi: sun mielestä on ihan ok haukkua toisia, jopa niin, että aikuisen on ihan ok haukkua lapsia. Jos valta-asetelma luokallasi olisi ollut toinen, sinäkin olisit saattanut olla kiusaaja.  [/quote]

Minä en ole koskaan kiusannut ketään. En hauku ketään päin naamaa, kirjoitin ainoastaan mitä ajattelen ja tunnen. On olemassa ajatuksen- ja omantunnonvapaus. Teille palstamammoille tuollainen konsepti taitaa olla täysin vieras.

Saan inhota ketä tahansa täysin vapaasti. Saan myös puhua siitä ystävälleni, tai kirjoittaa siitä täällä anonyymisti. Entinen kiusaajani ja hänen lapsensa inhottavat minua ja tunsin vahingoniloa kuullessani heistä. Olenko syyllistynyt ajatusrikokseen?

ap

Vierailija
26/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä jotkut voivat ajatella ap:n kiusaajaksi?

Ap on vain kertonut kokevansa vahingoniloa, koska ihmisellä ja sen lapsilla, joita kukaan teistä ei tunne. Tämä keskustelu ei paranna eikä pahenna kiusaajan elämää mitenkään.

Vierailija
27/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös vahingoniloinen kun huomasin, että mua kiusannut henkilö joka aina halusi lapsia nuorena (viimeistään 30-vuotiaana)  oli saanut lapsensa vasta 38-vuotiaana, paljon minua myöhemmin! Sama mies tyypillä oli ollut jo 26-vuotiaasta, joten siitä ei ollut kiinni. Eiköhän ollut vaan maho. Mulle tuli sanoneeksi, etten sovi hänen mielestään äidiksi.

Vierailija
28/46 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille kannustavista kommenteista!

Muuten, tiedän että tällä samaisella kiusaajallani oli muitakin uhreja. Tosin kouluaikana en ollut kaikista tapahtumista tietoinen. Olen myöhemmin kuullut, että ysiluokalla ollessamme kiusaaja kavereineen pahoinpiteli yhden vuotta nuoremman tytön. Siis kolme tyttöä yhtä hennompaa tyttöä vastaan. Sitä ennen uhri oli kärsinyt koulussa kiusaajien harjoittamassa henkisestä väkivallasta, tosin minä en tuntenut häntä henkilökohtaisesti enkä muutenkaan tiennyt kiusaajan muista uhreista, vaikka toki vaistosin koulussa vallitsevan epämiellyttävän ilmapiirin. Pahoinpitely tapahtui kouluvuoden lopussa. Kuulin asiasta jotain epämääräisiä huhuja joskus myöhemmin, kun olin jo siirtynyt lukioon. Myöhemmin olen saanut kuulla lisää yksityiskohtia.

En tiedä, mitä tälle toiselle kiusatulle kuuluu nykyään. Uskaltaisinkohan ottaa yhteyttä?

ap

Vierailija
29/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tuosta ylemmyyden tunteesta hetki ja sitten päästä irti katkeruudesta.

Vierailija
30/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että ap:n kommentit jonkun mielestä loukkaa niitä lapsia. Eihän ne palstaa lue. Ja jos lapsi kuolaa niin kuolaa. Idiootti on aika neutraali nimitys tuollaisessa tapauksessa, kun on ex-kiusaajasta kysymys. Kyllä mäkin mielikuvien tasolla kävin potkimassa ex-kiusaajani lastenvaunut nurin monta kertaa :) En silti oikeasti tekisi niin.  

Vierailija
31/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni minuakin "rumuudestani" vuosikausia kiusanneista ja syrjineistä on nyt lihava ja ruma :) Ilahduin, kun stalkkasin Fb:ssä hiljattain. En usko, että ap:kaan noita lapsia henkilökohtaisesti vihaa tai toivoo jollain yleisellä tasolla heille pahaa, ne vain tuntuvat hänen silmissään olevan osa kiusaajan rangaistusta :D Ymmärrän kyllä tunteen ja hyvä, että joku uskaltaa sanoa ääneenkin saavansa tuosta julmaa vahingoniloa. Tympäisee, että aina pitäisi olla jopa ajatuksissaan hillitty, kiltti ja anteksiantavainen.

Vierailija
32/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä on kiusaaja saanut mitä ansaitsee. 

Vierailija
33/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

H U R M O S M A M M A

Vierailija
34/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin aika rankasti koko ylä-aste ja lukioajan. En pääse tuntemaan vahingoniloa näiden kiusaajien "kohtalosta", sillä toinen on lääkäri ja toinen muuten hyvässä asemassa oleva johtaja. Ja minua kiusattiin ulkonäköni takia; olin todella nätti - valitettavasti nätimpi kuin nämä kaksi "johtajaa" ja osaksi siksi jouduin näiden hyeenoiden hampaisiin.

Pelkään näitä vieläkin. Toivon, etten ikinä törmäisi näihin naisiin ja toivon heille kaikkea mahdollista pahaa elämässään. Se niistä kuudesta vuodesta, jotka tekivät silloisesta elämästäni helvetillistä ja jättivät lähtemättömät arvet.

Vierailija
35/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettisit asioita aikuisen lailla kypsästi tajuaisit, kuinka kusipäiseltä ajattelumallisi kuulostaa, vahingonilo ja toisten elämän arvostelu ulkoapäin vailinaisilla tiedoilla ei nyt kuulosta kovin tasapainoiselta.  Karma my ass.

Vierailija
36/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:06"]

Jos miettisit asioita aikuisen lailla kypsästi tajuaisit, kuinka kusipäiseltä ajattelumallisi kuulostaa, vahingonilo ja toisten elämän arvostelu ulkoapäin vailinaisilla tiedoilla ei nyt kuulosta kovin tasapainoiselta.  Karma my ass.

[/quote]

Mitenkähän kypsä tämä kiusaaja on? Tai tasapainoinen? Voi tehdä ihan hyvää luonteen kehittymiselle, että hoitelee jotain urpoja kaksosia loppuikänsä.

Vierailija
37/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:06"]

[/quote]

Kyllä, olen syyllistynyt ajatusrikokseen! Hui kamalaa.

ap

Vierailija
38/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, oikea asenne! :) Itse ajattelen samalla tavalla omista kiusaajistani, joista tuli pitkäaikaistyöttömiä, narkkareita, yksi joka on jopa töissä (baarissa) on ruma läskikasa ja hänellä kolme lasta kolmen eri miehen kanssa, joista kaksi otettu huostaan tähän mennessä. Ette usko millIaista mielihyvää saan kun kuulen näiden tyyppien kuulumisia ja näen heitä esim. luokkakokouksessa ja kuuntelen heidän vajaita juttujaan...tulee niin voittajaolo kun kuuntelee miten kellekin on tarjottu minkäkinlaista kaupungin vuokrakämppää eikä kenelläkään ole yhtään mitään muuta kuin Matti Kukkarossa, petolinnun perse naamassa ja kaupungin vuokrakämppä alla. Niin ja lapsia huorattu ties kuinka monen kanssa.

Karma is a truly bitch.

Vierailija
39/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suosittelen jatkamaan elämää ja päästämään sairaasta katkeruudestasi irti. Muuten olet pian itsekin "kuolaava idiootti" (sori jos muistin väärin tuon), eikä kukaan pidä sinusta sen enempää kuin kiusaajasi kouluaikana.

Minua on myös kiusattu ja en voi sanoa että olisin pahoillani kousaajieni vastoinkäymisistä. Sen sijaan heidän lapsilleen en toivo mitään pahaa, enkä vihaa heitä. Miksi pitäisi? Enkä koe että minulla olisi moraalista oikeuttakaan siihen. Turha viha myrkyttää mielen, ja ap:n teksti on siitä valitettava esimerkki.

Vierailija
40/46 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:34"]

Teit juuri itsestäsikin kiusaajan, kun haukuit täällä hänen lapsiaan rumiksi idiooteiksi. Eli etpä ole yhtään sen parempi ihminen.

[/quote]

No onpahan ap nyt oikein kiusaaja, kun anonyymisti kertoo täällä ajatuksiaan. On muuten täysin normaaleja ajatuksia ap:lla.  Itsekkin ajattelen paristakin v*****u-päästä samallalailla. Hekin kiusasivat minua koulussa ja nykyään ovat säälittäviä kakkosluokan kansalaisia, joista ei ikinä tule mitään. Ihan oikein heille. En ole itse mikään kultakimpale, mutta olen miljoona kertaa onnellisempi, kuin nuo pubiruusut.