Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät pienitissiset naiset kuole sukupuuttoon?

Vierailija
21.11.2013 |

Kumma juttu.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti siksi, että miesten naismaku vaihtelee niin paljon. Kaikille naisille löytyy ihailijansa. Lisäksi naisille löytyy jonkinlainen mies, vaikka näyttäisi suomursulta, naisen ulkonäöllä tai muillakaan ominaisuuksilla ei ole niin kovin paljon väliä. Miehet ovat pimpin perään, puutteessa ihan kuka vain kelpaa. Ja parittelusta voi seurata raskaus ja kas näin, nainen jatkaa sukuaan ja voi saada vaikka pienet rinnat perineen tyttären.

Nainen on valikoivampi, koska naisella on varaa olla valikoiva, yleensä kun tarjokkaita on tavallisenkin näköisellä naisella vaikka muille jakaa. Ja toisaalta, nainen pärjää ilman miestäkin vallan hyvin ja voi lisääntyäkin ilman että lapsen isä saa koskaan tietää olevansa isä.

Ja vaikka nainen olisi jo lisääntymisiän ohittanutkin, aina vaan löytyy miehiä. Sukulaismummo, yli 80 v, kertoi nauraen, että kaksi pappaa hänestä nyt kisaa. Että kummanko valitsis, vai huolisko kumpaakaan.

On se vaan niin hienoa olla nainen!

Vierailija
62/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kuppikoko on 90 f, kuolisin, jos olis pienempi.

t. 100-kiloinen upea ilmestys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pienet tissis a-b-kuppi mallista riippuen. ennen se oli mulle ongelma, vaan eipä ole enää. ne eivät haittaa urheilua, niillä on imetetty 5 lasta, voin pukeutua miten haluan, rintsikoita saa vaikka lähikaupasta.

hyvä näin.

mulle sopusuhtaisuus on tärkeintä. ja älkää säälikö mua, se on turhaa.

Vierailija
64/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän aivottomat ihmiset, jotka kyselevät tällaisia, eivät ole jo kuolleet sukupuuttoon?

Vierailija
65/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 10:35"]

mun kuppikoko on 90 f, kuolisin, jos olis pienempi.

t. 100-kiloinen upea ilmestys

[/quote]

Oikeen kunnon rekkalesbo

Vierailija
66/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pienet tissi kelpaavat imetykseen. Mikä taas on tissien pääasiallinen tehtävä. Jos jonkun parisuhde perustuu tisseille hiipuu se viimeistään kun nainen on 40 v. :)

Vierailija
67/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan esim. siksi, että jättitissien ihannointi on vähän sellainen jenkkijuttu tai yhden aikakauden ilmentymä, ei mikään luonnonlaki. Lisäksi tosiaan miehillä on eri makuja.

Mun mielestä tissien estetiikan kannalta oleellisempaa on niiden muoto, ei koko.

Vierailija
68/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä on, että ne toimii. siis niiden tehtävähän on ruokkiminen.

samoin pienellä peeniksellä voi siittää lapsia, siihen se on tarkoitettu.

Vierailija
69/71 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sulla itselläsi ollut kuin aa-kupit, sitten teit liudan mukuloita ja läskinnyit 50kg. siksi sulla on nyt isommat RASVApallerot koko mahasi leveydeltä. voitko onnoitella itseäsi? 

muistat varmaan rintojesi koon, kun olit norm.painoinen /kautta hoikka??? 

Vierailija
70/71 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:43"]

Onko se ihan mahdotonta uskoa, että joku voi myös ihan aidosti pitää pieniä rintoja paremmannäköisinä kuin isoja?

[/quote]

No onhan niitä mikropeniksistäkin pitäviä naisia, taitaa kyl mennä fetissin puolelle... :DDD

Vierailija
71/71 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:43"]

Onko se ihan mahdotonta uskoa, että joku voi myös ihan aidosti pitää pieniä rintoja paremmannäköisinä kuin isoja?

[/quote]

No onhan niitä mikropeniksistäkin pitäviä naisia, taitaa kyl mennä fetissin puolelle... :DDD

[/quote]

Tosiaan.. ehkä sitten pitää höllätä mielipidettä ja uskoa että JOKU tosiaan saattaa pitää niistä pienistä rinnoista ihan aidosti eikä olosuhteiden pakosta.