Mikseivät pienitissiset naiset kuole sukupuuttoon?
Kumma juttu.
Kommentit (71)
Koska osa miehistä viehättyy pienistä rinnoista. Itse en, pidän kovasti isoista tisseistä, jotka ovat kuitenkin sopivat suhteessa muuhun vartaloon. Toiset taas ei välitä tisseistä, vaan ovat enemmän takapuolten tai vaikka säärien perään.
T: Tissimies, meitä on moneen junaan
??? Hyvällä perseellä kyllä kummasti paikkaa a- kupin tissit. Takaapäin työstettäessä pienitissinen pääsee lisäksi paljon enemmän kaarelle kun ähisevä e-kupin kilpasiskonsa ja polkeminen on paljon luonnollisempaa :)
Koska tissin tärkein tehtävä on ruokkia jälkeläinen, jolloin rinnan koolla ei ole mitään merkitystä.
Joku tykkää paskan syömisestäkin. Niin joku tykkää myös pienistä tisseistä!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 22:16"]
Kumma juttu.
[/quote]
Siksi, koska pienet tissini ovat kauniit, kiinteät ja kimmoisat joita moni nainen salaa kadehtii! :)
Koska pienten tissien omistaminen ei haittaa niiden luonnollista tehtävää, lapsen ruokkimista. Sen sijaan pieni penis haittaa peniksen luonnollista tehtävää, naisen tyydyttämistä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 22:24"]
Koska osa miehistä viehättyy pienistä rinnoista. Itse en, pidän kovasti isoista tisseistä, jotka ovat kuitenkin sopivat suhteessa muuhun vartaloon. Toiset taas ei välitä tisseistä, vaan ovat enemmän takapuolten tai vaikka säärien perään.
T: Tissimies, meitä on moneen junaan
[/quote]
Tai ehkä joillekin merkkaa yksinkertaisesti muut asiat enemmän kun ulkonäkö?
Itselläni on olemattoman pienet "rinnat". Ennen ne olivat minulle ongelma, mietin jopa leikkausta. Nykyään olen oppinut hyväksymään itseni paremmin ja ymmärtänyt että maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kun ulkonäkö.
On näillä sentään pystynyt mainiosti imettämään kaksi lasta (tyttöjä molemmat), eikä niiden ulkonäkö ole siitä kärsinyt miksikään. Sinusta minun olisi varmaan pitänyt jättää lapset tekemättä pienten, mahdollisesti periytyvien rintojeni perusteella? Enpä ole minäkään äitini jättitissejä perinyt, ikävä kyllä.
Pikku nysät on nätit, iso läskinen perse luulisi olevan katoava luonnonvara, väljä vittu ja selluliittinen persjalka.
Siksi, että elämässä kaikki paineet ja kilpailu ovat vain miesten osa. Nainen voi olla ihan minkälainen tahansa, mutta ei hätää, olet oikein hyvä ja arvokas omana itsenäsi. Miehellä jos on alle 20-senttinen, niin... v*ttu kuolkoot sukupuuttoon.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 23:24"]
Koska pienten tissien omistaminen ei haittaa niiden luonnollista tehtävää, lapsen ruokkimista. Sen sijaan pieni penis haittaa peniksen luonnollista tehtävää, naisen tyydyttämistä.
[/quote]
Luonnollisissa oloissa uros ei kyllä välitä tippaakaan naisen nautinnosta (moni onneksi ei nykyoloissakaan). Peniksen tehtävä on ohjata sperma perille, ja siihen riittää pienempikin.
Minulla on isot tissit, mutta olisin mieluummin siro ja pieni. Sitä minulta ei ole kysytty, mitä haluan ja tähän olen tyytynyt. Koittakaas nyt itsekin.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 00:12"]
[/quote]
Luonnollisissa oloissa uros ei kyllä välitä tippaakaan naisen nautinnosta (moni onneksi ei nykyoloissakaan). Peniksen tehtävä on ohjata sperma perille, ja siihen riittää pienempikin.
[/quote]
Todellakin välittää. Suurinta osaa uroksista kiihottaa naaraan nautinto. Uros vo paritella ainoastaan kun naaras antaa luvan.
Siksi, koska meillä on hyvä itsetunto, eikä meidän tarvitse lenkkeillessä tahi saunoessa heitellä XLDDDDD-tuksuja olkapäittemme yli. Ketunkuonot kiihottaa!!!
Koska pääsemme helposti lisääntymään. Olemme siis pienistä tisseistä huolimatta miesten suosiossa :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
Todellakin välittää. Suurinta osaa uroksista kiihottaa naaraan nautinto. Uros vo paritella ainoastaan kun naaras antaa luvan.
[/quote]
Minä haluan saman biologiankirjan kuin mitä sinä olet lukenut.
A) Uros todellakin voi paritella ilman naaraan lupaa.
B) Muutkin eläimet kuin ihmiset voivat raiskata toisiaan.
Peniksen tehtävät on toimittaa sperma perille sekä virtsaaminen.
Minä tykkään enemmän urheilullisista timmeistä naisista ja heillä on yleensä pienet tissit, mutta hyvä takapuoli ;)
M35
Isot tissit ovat enimmäkseen rasvaa. Pidän edellisen vastaajan tavoin urheilullisista naisista, joilla ei juuri näe isoja rintoja. Pienet tai keskikokoiset rinnat hoikassa vartalossa ovat parhaan näköiset.
M31
ämmätkin aina keskustelee munista vaikka vehkeen tarkoitus on ampua rojut ränniin ja saada ämmä raskaaks. ei mulukun tarkootus ole tyydyttää naisia! en mäkään ymmärrä ämmiä, jotka ylpeilee isoista tisseistään ja kun liivit ottaa pois niin nännit osoittaa lattiaa ja tissit roikkuu polvissa.