Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskaus 4rv ja sellainen olo kuin kuolisi, normaalia?

Vierailija
21.11.2013 |

Siis onko tää mahdollista, olen aivan hengästynyt kokoajan ja jos jumppaan niin saan sydänmuljahduksia. Joka paikkaa sattuu ja särkee ja kokoajan on tulikuuma tai jäätävän kylmä? Siis voiko taskaus olla näin rankkaa vai onko mulla jotain muutakin? Perusoireina mulla on nenä tukossa ja rinnat särkee.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 5 kertaa raskaana, eikä mulla ole onneksi ollut tuollaisia tuntemuksia...

Väsytti kyllä tosi nopsaan.

Vierailija
2/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta, huh:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli flunssainen olo

Vierailija
4/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mitään mieltä? 

Ap

Vierailija
5/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on flunssa?

Vierailija
6/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa.
Ite sain keskenmenon noilla viikoilla, niin että sikiö kuoli, mutta en alkanut vuotaa. Oireet oli silloin rajut kyllä muuten. Ekassa ultrassa näkyi ettei elämään ollut ja pystyttiin kohdun koosta yms alkiosta sanomaan, milloin lopetti kasvunsa.

Sain samaan aikaan myös rajun vatsataudin. kun kerhoon tuli nainen monen lapsen kanssa, vaikka TIESI, että heillä on mahatauti. Siellä sitten yksi lapsi oksensi niin että roiskui päälle. Samana iltana alkoi keskenmenon oireet.

Vierailija
7/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kai tuossa vaiheessa tiedetään koko raskaudesta? Jos kesken menee, niin ei tiedetä keskenmenoksi. Vastahan tuossa vaiheessa kuukautisia odotellaan.

Vierailija
8/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaavat oireet ku ap:lla niihin aikoihin ku piti menkkojen alkaa. Tuli tosin km myöhemmin.. :(

Vierailija
9/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää ny kaikki pelotelko!

Vierailija
10/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaista, pari viikkoa tuli vietettyä sängynpohjalla, kun ei jaksanut esim. tietokoneellakaan istua. Kaupassa käynti tuntui maratonilta. Lapsi on ollut aivan terveenä, eli ei toi välttämättä viittaa mihinkään pahaan sikiön kannalta.

Vierailija
11/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sieltä tulee monta kerralla, silloinhan oireet on monesti rajummat. Jos tarkoitus oli saada vain yksi niin saatattekin saada yhdellä raskaudella vaikka kolme vauvaa...

hienoa vai mitä ?

Vierailija
12/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpparitestiin äkkiä. Raskaus voi puhkaista nopeasti kilpirauhasen liika- tai vajaatoiminnan jotka saattavat johtaa keskenmenoon tai sikiön epämuodostumiin. 

Vierailija
13/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:42"]

jospa sieltä tulee monta kerralla, silloinhan oireet on monesti rajummat. Jos tarkoitus oli saada vain yksi niin saatattekin saada yhdellä raskaudella vaikka kolme vauvaa...

hienoa vai mitä ?

[/quote]

Mitäääh älä pelottele!!

Ap

Vierailija
14/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kilpparin vajaatoiminta

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:43"]

Kilpparitestiin äkkiä. Raskaus voi puhkaista nopeasti kilpirauhasen liika- tai vajaatoiminnan jotka saattavat johtaa keskenmenoon tai sikiön epämuodostumiin. 

[/quote]

Vierailija
15/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! :)

Ap

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:39"]

Mulla oli samanlaista, pari viikkoa tuli vietettyä sängynpohjalla, kun ei jaksanut esim. tietokoneellakaan istua. Kaupassa käynti tuntui maratonilta. Lapsi on ollut aivan terveenä, eli ei toi välttämättä viittaa mihinkään pahaan sikiön kannalta.

[/quote]

Vierailija
16/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:59"]

Flunssa.
Ite sain keskenmenon noilla viikoilla, niin että sikiö kuoli, mutta en alkanut vuotaa. Oireet oli silloin rajut kyllä muuten. Ekassa ultrassa näkyi ettei elämään ollut ja pystyttiin kohdun koosta yms alkiosta sanomaan, milloin lopetti kasvunsa.

Sain samaan aikaan myös rajun vatsataudin. kun kerhoon tuli nainen monen lapsen kanssa, vaikka TIESI, että heillä on mahatauti. Siellä sitten yksi lapsi oksensi niin että roiskui päälle. Samana iltana alkoi keskenmenon oireet.

[/quote]

No ei varmasti ole tuossa vaiheessa vielä ultrailtu eikä pystytty sitä millin mittaista alkioita tutkimaan.

Vierailija
17/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kolmesti olen rajusti oireillut. Älä huoli. Kyllä se vähän tasottuu/totut siihen. Sitten taas alkaa uudenlaiset vaivat. 

Ihme pelottelua täällä. 

Vierailija
18/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:39"]

Viisi lasta, huh:)

[/quote]

En ole se kenelle kommentoit, mutta minäkin olen ollut viisi kertaa raskaana, ja silti minulla on vain yksi lapsi. Kaksi keskenmenoa, kaksi kohdunulkoista.

Vierailija
19/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin alkuraskauden myös noin. Ihmettelin ekaan ultraan asti, että tämmöistä tää on, kun tosiaan tuntuu kuin tekisin kuolemaan. Kaksosethan sieltä sitten löytyi. 

Vierailija
20/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii! Mun sydän pysähtyy pian. Mies ei halua yhtään lasta, meillä on jo yksi. Se tästä puuttuisikin kun nyt tulis tuplat:D

Ap

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:54"]

Itse koin alkuraskauden myös noin. Ihmettelin ekaan ultraan asti, että tämmöistä tää on, kun tosiaan tuntuu kuin tekisin kuolemaan. Kaksosethan sieltä sitten löytyi. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi