Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisesta romanttisesta yllätyksestä unelmoit

Vierailija
21.11.2013 |

Ikä? Suhteessa vai sinkku?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että mies olisi siivonnut ja tehnyt ruokaa, kun tulen rankan päivän jälkeen kotiin. Ja 2 vuotta ollaan seurusteltu, eli aikas tuoreessa suhteessa olen.

Vierailija
22/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisin romanttisesta panosta mut ei-romanttinen kävisi myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisin romanttisesta panosta mut ei-romanttinen kävisi myös

Vierailija
24/27 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehkä oikein yllätysihminen. Mieluummin saan sitä mitä pyydän kuin yllätyksiä mutta tällä hetkellä ilahtuisin kyllä jos mies toisi vaikka töistä tullessaan mukanaan hyvää noutoruokaa. Mies tekee meillä aika usein ruokaa (minä tosin useammin koska olen kotona) ja myös se olisi yllätys jos hän tekisi vähän vaativampia ja aikaavievempiä ruokalajeja ja esim. jälkiruokaakin kokatessaan.

Meillä on vauva eli en ilahtuisi jos mies järkkäisi jonkun romanttisen viikonlopun jossakin mutta joskus muutamien vuosien päästä voisin kyllä ilahtuakin jos mies olisi hankkinut lastenhoitajan, varannut huoneen hyvästä hotellista, liput teatteriin ja pöydän hyvästä ravintolasta esimerkiksi. Tällöinkin tosin joku ennakkovaroitus voisi olla kiva, että voisi varata esim. vaatekaapista päälle jotakin muuta kuin arkiset resuvaatteet.

Vierailija
25/27 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi yhtä aikaa sekä parta ajettuna että peseytynyt ja hereillä ja vielä selvin päin.

Vierailija
26/27 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta yhdessä, 10. hääpäivä tulossa pian, toivon että mies tekisi jotain hääpäivän eteen. Ei olla hääpäiviä oikeastaan koskaan juhlittu, 5 vuotta sitten odotin kaksosia, ja mies oli tietysti töissäkin hääpäivänä, sanoi että käydään myöhemmin sitten syömässä kahdestaan, no sitä odotan edelleen.

Ja odotan myös sitä että mieheni sanoisi minulle pakottamatta että rakastaa minua.

Mies sanoo että ei ymmärrä romantiikasta enenpää kuin hevonen raveista, ja minä olen yrittänyt väittää että kyllä hevoset tietää että ne kilpailee keskenään raveissa :)

Vierailija
27/27 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee kokoajan romanttisia tekoja. Ja todellakin pidän niistä ja yllätyksistä.

Nyt kyllä haaveilen kosinnasta. Ja sen on oltava super romanttinen, sellainen että jalat lähtee alta.

36v. ja vuoden ollut yksissä miehen kanssa