Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karanteeni ahdistaa ihan kamalasti

Vierailija
21.09.2020 |

Ja tuntuu epäreilulta, koska on itse tehnyt kaikkensa välttääkseen koronatartunnan. Mutta sitten on ollut koulussa samaan aikaan koronapositiivisen kanssa. Olen ollut karanteenissa vasta vähän aikaa, mutta tuntuu, etten kestä tätä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun ottaa aivoon, että aina väärät ihmiset saa jäädä kotiin. "Tulen hulluksi kun jo 2 päivää kotona eikä mitään tekemistä eikä kavereita äääääää"

Vierailija
2/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jäädä kotiin?

Itse ainakin mielelläni luovuttaisin paikkani jollekin muulle. Ja tämä altistuspaskakaranteeni pilaa nyt myös työharjoittelun, mikä vaarantaa valmistumisen. Tosi kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei se sinut tartuttanutkin ole tehnyt parhaansa?

Vierailija
4/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa jäädä kotiin?

Itse ainakin mielelläni luovuttaisin paikkani jollekin muulle. Ja tämä altistuspaskakaranteeni pilaa nyt myös työharjoittelun, mikä vaarantaa valmistumisen. Tosi kivaa.

Niin, siksi sanoinkin että väärät ihmiset saa jäädä kotiin koska itse olisin täysin tyytyväisenä kotona.

Vierailija
5/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei se sinut tartuttanutkin ole tehnyt parhaansa?

Mietin ihan samaa. Rasittaa tällainen narina asiasta jolle nyt ei vain voi mitään. Aloittaja voisi olla se jolla on virus ja hänen takiaan muut karanteenissa.

Vierailija
6/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ihan perseestä koko homma. Eikä sillä "positiivisella" ole luultavasti ku pieni nuha ja yskä.

Paljon melua tyhjästä.

Vierailija
7/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vapaassa maassa pakotettuna olemaan kotona? Et ole tehnyt rikosta. Älä ole lammas, kaikki ei ole sitä miltä se näyttää. Media valehtee sinulle. Oletko nähnyt itse Yhtään koronaan sairastunutta? Minä en. Media kertoo kyllä välillä, ihmisiä joille on maksettu lausunnoista siis, kuinka kaverin kaveri sai pahan taudin.

Vierailija
8/8 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tehdä nyt kaikkea sellaista, mille muuten ei jäisi aikaa. Kotona siis. Lenkilläkin saa käydä. Tee päiviisi rytmi. Esim aamupäivällä käyt ulkoilemassa, iltapäivällä siivoat (oletko milloin vaihtanut lakanat, pessyt ikkunat, putsannut liesituulettimen ja suihkun viemärin?) Sitten vaikka luet. Ruokaakin pitää laittaa ja ruokaostoksia tilata. Tutuille saa soitella.