Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Kiisken lapsella on syöpä

Vierailija
21.11.2013 |

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sanna-Kiiski-jarkyttyi-Lapsella-vakava-sairaus/1024100

Aika outoa, että ensimmäiseksi äiti ottaa yhteyttä Seiska-lehteen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti - millaisia ihmisiä te olette??! Sanna Kiisken lapsella on syöpä ja te ette tunne sääliä jne. Ei, ei tarvitse tunteakkaan sääliä ns. tuntematonta lasta kohtaan, mutta älkää kirjoittako ajatuksianne tänne. Oikeasti. Jos Sanna Kiiski on kirjoittanut asiasta facebook -sivuilleen ja juorulehdet ovat jutun sieltä bonganneet, niin olkoot niin. Jos teillä ei ole mitään hyvää sanottavaa, tuntea myötätuntoa tms. niin olkaa hiljaa! Tiedän vähän miltä Sanna Kiiskestä tuntuu juuri nyt... samaan aikaan kun olin synnyttämässä esikoistani, isäni oli teho-osastolla koomassa :( Joten kaikki sympatiani ja rukouksia Sanna Kiisken perheelle, vaikka hän ei näitä juttuja täältä luekkaan!

Vierailija
2/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 21:26"]

Sanna kertoi ton facebookissa, josta se on napattu seiskaan. Rankkaa aikaa Sannalla tiedossa, kolmas lapsi syntyy huomenna ja 3 v. lapsi aloittaa syöpähoidot.

[/quote]

Ja hänen äitinsä kuoli keväällä. Ikäviä tapahtumia, mutta onneksi myös iloisiakin, mutta silti. Kylläpä heitä koetellaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tulee joskus lukemaan ja moni muukin syöpää sairastavan lapsen vanhempi päätyy tänne joskus googlen kautta. Voi miten ikävä ja hajoittava tilanne, toisaalta onnen päivä ja silti suru ja huoli täyttää sydämen. Miksi elämä on toisille näin julmaa?

Vierailija
4/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö itse veisi lastasi sairaalaan? Ja jos lapsi siellä on, silloin on myös toinen vanhempi?

Vierailija
5/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:16"]

Sit kun näihin löydetään vielä nuo iloiset kuvat, jotka ei sovi uutiseen.

[/quote] Taisin tulla väärinymmärretyksi, kun tuli nuo alapeukut?

Vierailija
6/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita syöpiä on jotenkin kummasti alkanut olla nuorilla enemmän kuin ennen.

Vierailija
7/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä miestä tarvitaan sen pienen potilaan tukena... Iso operaatio kyseessä myös pojalla kun laitetaan samalla keskuslaskimokatetri. Monta mutkaa on vielä siinäkin kun pientä vauvaa ei pysty pitämään syöpäsairaan isosisruksen kanssa samoissa paikoissa infektiovaaran takia. Eli aika paljon tarvitaan järjestelyitä että arki saadaan taas sujumaan. Tuossa voi lohduttaa että 2v kuluttua helpottaa, mutta siihen asti elämä on "normaalia" toisella tavalla. Terveisin 6v sitten samassa tilanteessa ollut. Tosin minun vauva oli "jo" 8kk silloin.

Vierailija
8/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaakohan syöpien lisääntymiseen nykyiset rokotekoctailit?

3kk ikäisille tulee melko tuju rokoteannos...yhdistelmärokotteita ja niidenkn yhdistelmiä...

Vierailija
9/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän kauheaa painajaista käy nyt Sanna Kiiski ja hänen perheensä läpi.Vauvan syntyminen on tietysti iloinen asia,mutta samana päivänä leikataan pojalta koepala kasvaimesta,joka todennäköisesti on syöpä.Mitenkä ihminen ylipäätään pystyy rämpimään eteenpäin tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
10/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 12:47"]

vaikuttaakohan syöpien lisääntymiseen nykyiset rokotekoctailit?

3kk ikäisille tulee melko tuju rokoteannos...yhdistelmärokotteita ja niidenkn yhdistelmiä...

[/quote]

Niin paitsi että nykyisissä rokoteyhdistelmissä on paljon vähemmän itse sitä rokotetta, rokkoainetta, kuin oli vaikka parikymmentä vuotta sitten. Lapsen elimistö saa yhdestä rokotteesta (yhdistelmästäkin) saman verran vasta-aineita kuin hyttysen pistosta. Kannattaisi olla asioista selvillä ennen kuin levittää tuollaista hörhömutua.

Vierailija
11/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itse halunnut tehdä asiasta julkisen, että kenenkään ei tarvitse spekuloida mikä on vikana (jos ja kun ei jaksa näyttää julkisesti iloista naamaa tässä tilanteessa). Toivottavasti toimittajat edes tajuavat jättää hänet ja perhensä rauhaan.

Vierailija
12/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt levittäkö höpöhöpötietoja. Lasten syöpätaudit eivät ole lisääntyneet. Aikuisten ovat, sillä väestö ikääntyy ja syöpää on eniten yli 65-vuotiailla. Lasten syöpien osalta ei ole muutoksia paitsi siinä, että paranemisprosentit ovat kasvaneet.

Vierailija
13/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntynyt ja toisen lapsen leikkaus onnistui

Vierailija
15/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kirjoittaa julkisella Facebook-sivulla ylipäätään mitään, ellei halua huomiota? Vai eikö osata käyttää yksityisyysasetuksia?

Kun itse sairastuin syöpään, ei tullut mieleenkään kirjoittaa siitä Facebookiin, vaikka minulla on tiukat yksityisyysasetukset.

Vierailija
16/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan... Olin avoin, kun lapseni kuoli ja se oli huono valinta. Sairastuin itse syöpään, en enää ollutkaan niin avoin, vain harvat saivat sen tietää. Olen saanut mielenkiintoisia heittoja näiltä "tietämättömiltä" näkyvistä syöpäleikkauksen arvista. Tavallaan ymmärrän avoimuuden ja toivon kaikkea hyvää Sanna Kiisken perheelle.

Vierailija
17/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta oli huono valinta olla avoin lapsesi kuolemasta?

Vierailija
18/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten osaa vastata tuohon miksi se oli huono valinta olla avoin lapseni kuoleman jälkeen... Kahvihuone tyhjeni, kun tulin paikalle, kuulemma erosimme mieheni kanssa, kukaan ei uskaltanut olla yhteydessä... pieniä juttuja. En todellakaan olisi esim. työpaikan kahvipöydässä ruvennut puhumaan kuolemasta, kun sinne työpaikalle pystyin menemään.

Vierailija
19/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän kyllä, ei työpaikalla halua puhua, siellä haluaa olla edes hetkisen rauhassa surulta.

Vierailija
20/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten tämän ns julkkisten lapsen elämä meneekään kun sairaudetkin myydään lehtiin...paranemisia ja voimia koko perheelle onnekseen heiillä on hyvä kotiapulainen jota sanna julkisestikin kiitellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän