Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Kiisken lapsella on syöpä

Vierailija
21.11.2013 |

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sanna-Kiiski-jarkyttyi-Lapsella-vakava-sairaus/1024100

Aika outoa, että ensimmäiseksi äiti ottaa yhteyttä Seiska-lehteen.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Kiiski tuli itse aikoinaan esiin Seiskassa (kansikuva, jossa mm. musta silmä ja pieksetty) ja kertoi huonosta ja väkivaltaisesta ihmisuhteestaan, kun mies hyväksikäytti ja hakkasi. Minusta tällainen ns. avautuminen ei sovellu aamutv:n juontajalle/toimittajalle. Muutenkin melkoinen linssilude. Hänen asiansa tietenkin.

Tästä huolimatta koko sydämellinen empatiaa ja toivoa, että lapsensa paranee.

Vierailija
22/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on sinne yhteyttä ottanut. Nuo haaskat ovat ottaneet häneen yhteyttä jonkun vinkin saatuaan ja kamalan shokkitilan keskellä on vastannut kysymyksiin.

Toivottavasti lapsi paranee ja pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa. Toivottavasti lapsi paranee.

Vierailija
24/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista, paranemista pikkuiselle.

Vierailija
25/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis edes tiennyt kuka on Sanna Kiiski mutta tuosta linkistä sitten katsoin

Vierailija
26/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 18:56"]

Mä en olis edes tiennyt kuka on Sanna Kiiski mutta tuosta linkistä sitten katsoin

[/quote]

Samoin.

Vierailija
27/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten hirvittävä tilanne! Voimia Sannalle ja perheelleen ♥

Vierailija
28/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avannut linkkiä enkä tiedä kuka on Sanna Kiiski, mutta sen tiedän, että juorutoimittajat soittavat tasaisin väliajoin julkkiksille ja kysyvät milloin mitäkin (joko vauva on tulossa jne); tai pitävät yhteyttä johonkin julkkiksen "ystävään", joka vinkkaa jos on jotain käännettä. Ja Seiskallehan tavitset ilmiantavat julkisuuden henkilöitä ja lehti maksaa heille siitä. 

Vierailija
29/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta ja makaaberia lehdeltä yleensäkään julkaista koko uutista. Mutta niinhän se on: korpit kokoontuvat haaskalle. Jos joku ystävä on antanut vinkin, niin minä en ainakaan enää tämän jälkeen pitäisi häntä ystävänä. Korpi sekin olisi.

Vierailija
30/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 19:12"]

Mautonta ja makaaberia lehdeltä yleensäkään julkaista koko uutista. Mutta niinhän se on: korpit kokoontuvat haaskalle. Jos joku ystävä on antanut vinkin, niin minä en ainakaan enää tämän jälkeen pitäisi häntä ystävänä. Korpi sekin olisi.

[/quote]

Ei vaan joku tuo haaskan ja korpit kerääntyvät nokkimaan. Jokainen teistä on yksi nokkija, joka on käynyt Seiskan sivuilla tirkistelemässä.

Vierailija
31/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 19:12"]

[/quote]

Ei vaan joku tuo haaskan ja korpit kerääntyvät nokkimaan. Jokainen teistä on yksi nokkija, joka on käynyt Seiskan sivuilla tirkistelemässä.

[/quote]

Niin, totta tuokin. Tosin toivoin vielä linkkiä avatessani, että saisin ilmoittaa asiattoman viestin ja ap.n otsikko ei vastaisi uutista.

Vierailija
32/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä makaaberia siinä on, että lapsella on sairaus? Toinen haluaa tehdä asiasta heti julkisen, toinen salassa. Molemmat yhtä sallittuja?

Vierailija
33/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun näihin löydetään vielä nuo iloiset kuvat, jotka ei sovi uutiseen.

Vierailija
34/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse Sanna on uutisen mukaan asiasta kertonut. Minustakin on ihmeellistä, että noin suuret asiat haluaa jakaa koko Suomen kanssa. Mutta hänhän on kertonut aina todella avoimesti elämästään. Oliko hänellä anoreksia vai mikä vakava sairaus nuorena, siitä on ainakin avautunut.

Vierailija
35/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin avoimuus on tapa käsitellä vaikeitakin asioita. Eikö voi suvaita, vaikka kaikki ei aina toimisi kuten itse.

Vierailija
36/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna kertoi ton facebookissa, josta se on napattu seiskaan. Rankkaa aikaa Sannalla tiedossa, kolmas lapsi syntyy huomenna ja 3 v. lapsi aloittaa syöpähoidot.

Vierailija
37/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, täällä  taas äititeresat! Mua ei säälitä sitten yhtään. Mitä siihen sanotte?

Vierailija
38/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äskenhän hän kertoi asiasta myös telkkarissa.

Vierailija
39/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä pienelle potilaalle!

Vierailija
40/43 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä kuuluu tänne palstalle. Ei pidä kommentoida mitenkään. Ei kiinnosta oikeasti ketään tuntematonta ja jos kiinnostaa, niin menkääpä perheelle apua tarjoamaan. Turpa kiinni nyt ämmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi