Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kolmekymppinen opiskeleva sinkkunainen vähän outo..

Vierailija
12.10.2013 |

Erään ystäväni elämäntyyliä hieman mietiskelin, kun hänet pitkästä aikaa tapasin. Ihan normaali, mukava ja fiksu kolmekymppinen nainen. Elättää kyllä itsensä töillä opiskelun ohella. On opiskellut jo useita vuosia tätä nykyistä alaansa. Mietin vain että eikö hänen tee jo mieli päästä elämässään eteenpäin, kun on monta vuotta opiskellut ja on jo muita vanhempikin reilusti.

Asuu opiskelija-asunnossa ja käy riennoissa. Ei seurustele tällä hetkellä, mutta aina joskus joku on kainalossa, mutta tuntuu, että vaikka olisi kuinka mukava ja fiksu mies, niin ei jaksa sitoutua ja jakaa elämäänsä tosissaan.

Itse olen aivan eri elämäntilanteessa, ns. normissa ja hieman kieltämättä ihmettelen, miten hän jaksaa eikä kaipaa muuta. Mitä ajatuksia herää tällaisista ihmisistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänestä, mutta susta kyllä herää erinäisiäkin ajatuksia.

Vierailija
2/5 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskityt ihan siihen omaan täydelliseen normielämääsi ja annat muiden elää omaa elämäänsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, eikö sillä olekaan rivari+farmariauto+2lasta+kultainennoutaja ???

Vierailija
4/5 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän kateelliselta. Vapaus houkuttaisi?

Vierailija
5/5 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole kateellinen enkä halua arvostella. Enkä pahalla. Mutta ihmettelen, koska moni hänen ikäinen nainen on aivan eri tilanteessa. Niin väsynyttä heittää aina tuo kateuskortti tai räyhätä vastaan. Olen vain kiinnostunut ihmisten käsityksistä, stereotypioista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän