Auttakaa rytmittämään treenit (sali+spinning)!
Olen innostunut käymään salilla ja nyt minulla on ongelma treenien sijoittelussa. Kuinka sijoittaisit viikkoon (2 tai) 3 salitreeniä, kun perjantaisin ja sunnuntaisin käyn rankassa spinningissä? Nuo kaksi spinning-päivää ovat vakiot enkä halua niistä luopua. Salitreenien päivät olisivat siis ma-to ja la.
Sunnuntaina jaksaisin _ehkä_ tehdä kevyen yläkroppatreenin ennen spinningiä, mutta mieluiten jakaisin salitreenit eri päiville. Teen kaksijakoisen treenin, karkeasti jaoteltuna 1) yläkroppa, selkä ja vatsat ja 2) alakroppa, selkä ja vatsat. Olen nyt jotenkin ihan jumissa tämän asian kanssa, vaikkei tämä varmasti ole mikään hankala juttu! Löytyisikö täältä apua?
Kommentit (5)
Tiistai ja torstai salia, tiistaina alakroppa ja torstaina yläkroppa
tai kuten yllä
maanantai yläkroppa ja keskiviikko yläkroppa
mun mielestä se, kummin päin ylläolevan valitset, riippuu siitä, kuinka tukossa sun jalkalihakset spinningistä kunakin kertana ovat - vaihdellakin voi.
^ Siis piti olla ma yläkroppa ja ke ALAkroppa
Pääsin vasta nyt katsomaan onko kukaan vastannut. Kiitos kommenteista, kakkosen järjestys näytti hyvältä! Työaikatauluista johtuen tiistai olisi kuitenkin viikon paras salipäivä, joten silloin en halua pitää lepopäivää. Miltä tämä näyttäisi? Spinningin jälkeen jalat on aina aika tukossa, joten jalkapäivää on sen jälkeen turha pitää.
ma - lepo
ti - jalat
ke - yläkroppa
to - lepo
pe - spinning
la - yläkroppa
su - spinning
Oon aloittanut suht varovaisesti ja lisännyt treenin määrää hiljalleen. Nyt on intoa nostaa salitreenien määrä kolmeen. Jos alkaa väsyttää, pudotan määrän kahteen. Tällaiselle (entiselle) sohvaperunalle tämä on ihan järkyttävä muutos :D
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 10:24"]
Pääsin vasta nyt katsomaan onko kukaan vastannut. Kiitos kommenteista, kakkosen järjestys näytti hyvältä! Työaikatauluista johtuen tiistai olisi kuitenkin viikon paras salipäivä, joten silloin en halua pitää lepopäivää. Miltä tämä näyttäisi? Spinningin jälkeen jalat on aina aika tukossa, joten jalkapäivää on sen jälkeen turha pitää.
ma - lepo
ti - jalat
ke - yläkroppa
to - lepo
pe - spinning
la - yläkroppa
su - spinning
Oon aloittanut suht varovaisesti ja lisännyt treenin määrää hiljalleen. Nyt on intoa nostaa salitreenien määrä kolmeen. Jos alkaa väsyttää, pudotan määrän kahteen. Tällaiselle (entiselle) sohvaperunalle tämä on ihan järkyttävä muutos :D
[/quote]
Ihan hyvä jaottelu! Kai sä jaat tuon yläkropan kahdelle eri ohejlmalle etkä tee samaa ohjelmaa kahdesti (esim rinta-hauis-ojentaja ja yläselkä-olkapää)?
Ma - ylävartalo
Ti - lepo
Ke - jalat
To -ylävartalo
pe spinn
la ulkoilua :)
su spinning