Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaisia raskausoireita?

Vierailija
21.11.2013 |

Te jotka tiesitte jo ennen plussausta että olitte raskaana, mitä oireita teillä oli?

Mulla on turvonnut maha ja kipeät rinnat ja väsyttää ihan kauheasti, mutta vielä neljä päivää ennen kun mikään koe toimisi. Oli vaan yksi yhdyntä tässä kuussa mutta se oli just siihen oikeaan aikaan. Oon tullut raskaaksi tosi helposti ekat kaksi kertaa.

Tuleekohan meille se kolmas? Jännittää. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui siltä että olisi kauhea flunssa tulossa päälle. Makasin sängyssä koko päivän joka on mulle tosi harvinaista ja oli hirveä nälkä. Parin päivän päästä plussasin. :)

Vierailija
2/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaisia oireita. Lisäksi huimasi ja oli jano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, mutta aavistelin ennen plussaa jo olevani raskaana. Oireista johtuen tein kp29 tein testin, jonka olisi pitänyt näyttää 4 päivää ennen kuukautisten alkua jo tulos, se oli negatiivinen. Oireina oli väsymys, turvonnut maha, kaamea nälkä ja jatkuva pissahätä, sekä yhden yön kestänyt flunssainen olo. Olin ihan varma että kamala kuume noussut, mutta ei ollutkaan yhtään edes lämpöä. Tein plussatestin vasta kp 42 mutta silloin olin jo aika varma, kun kuukautisetkaan eivät olleet alkaneet vaikkakin menkkakipumaisia kramppeja tuli silloin kun niiden olisi kuulunut olla. En tiedä missä vaiheessa plussa olisi alkanut näkyä, kun periaatteesta päätin että sen negan jälkeen testaan vasta kun reilusti aikaa on kulunut. Niin ja näiden oireiden lisäksi tuli yhtenä aamuna sellainen olo että en ole enää yksin tässä kehossa, mutta se nyt on aika hörhöilyä. On eka lapsi ja ekasta yrityksestä tärppäs joten ensimmäisten oireiden ilmaantuessa olin aika varma että kuvittelen vaan kaiken kun olen ekaa kertaa yrittämässä.

Vierailija
4/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleilta PMS-oireilta kuulostaa.

Vierailija
5/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 16:26"]

Ihan normaaleilta PMS-oireilta kuulostaa.

[/quote]

Totta kai ne voisi olla myös niitä. Mutta se rintakipu ei ole mulle tavallista, yleensä mulla on enemmän vaan tosi kärttynen olo, ja nyt ei ole ollenkaan.

ap

Vierailija
6/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahvi tuotti pahaa oloa ja rinnat kihelmöi ja pisteli. Ja en pystynyt juomaan viiniä, ihan kun toleranssi olisi yhtäkkiä tosi matala. Kaikki ennen plussausta.

Vierailija
7/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli turvonneet ja kipeät rinnat, lempiruuan haju alkoi oksettaa, huimasi ja väsytti. Olisin voinut vain nukkua vuorokauden ympäri.

Vierailija
8/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin litkiä vettä kun viimestä päivää ja juosta vessassa yölläkin. 

Vierailija
9/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen alkoi alavatsaa nipistellä toiselta puolelta samaan tapaan kuin kuukautisten alkaessa. Sitä jatkui koko ajan kunnes kp 25/28 tein testin ja plussa pamahti heti. Vaikka oli esikoinen kyseessä ja vasta toinen yrityskierto, niin olin raskaudesta satavarma jo ennen testiä =).

Vierailija
10/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoissa ja alavatsalla pisteli ja nipisteli. Farkut oli yhtäkkiä tiukat. Luulin että kuukautiset oli tulossa, syytin PMS:ssää. Ihmettelin että mikä tässä mättää kun oltiin käytetty ehkäisyäkin eikä vauva ollut suunnitelmissa. Päätin sitten tehdän sen testin ja plussa tuli. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi