Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilpitön kysymys: miksi palstailet?

Vierailija
01.09.2013 |

-

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ja kaipaan seuraa.

Välillä täällä on hyviä keskuteluja, joihin koukuttuu, tosin ei tänään.

Vierailija
2/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstaillut samasta syystä kuin 2. Ihmeekseni pysyin täältä pois monta viikkoa, kunnes juuri nyt tulin takaisin. Miksi olin poissa? On ollut uusia mielenkiintoisempia asioita tehtäväksi, nimenomaan tehtäväksi ja toteutettavaksi, eikä vain luettavaksi, opiskeltavaksi tai ajan vietteeksi karkoittamaan yksinäisyyttäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea keskittyä. Pelaan pelejä king.comissa, ja tähän aikaan päivästä siellä on jonotusnumerot. En jotenkin kestä vain odottaa, vaan aina pitäisi päästä jonnekin tekemään edes jotain pientä sillä odotusajalla.

Ja sitten tietysti joku ketju imaisee sisäänsä ja missaan sen itse pelin...

Vierailija
4/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan huvittaa itseäni kommunikoimalla tuntemattomana toisten tuntemattomien kanssa. Koska tällä palstalla on paljon ihmisiä ja puheenaiheet vaihtelevat aivan sfääristä toiseen, täällä on hauska rupatella näin iltapuhteella kun ei ole muuta tekemistä.

Vierailija
5/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailin silloinkin kyllä kun olin parisuhteessa ja vähemmän yksinäinen, tää selvästi täyttää jotain tärkeää aukkoa mulle. Välillä vaan tulee kiinnostavia juttuja, vaikka täällä paljon toistoa onkin.

2

Vierailija
6/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on niin tylsää että siksi täällä palstailen...

Vierailija
7/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsikirjoittaja, kerään materiaalia.

Vierailija
8/12 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksinäinen ja tylsistynyt, kotona vauvan kanssa. Chatit on täynnä pilluavonkaavi ukkoja, joten tämä lienee paras paikka jutella.

Vierailija
9/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska minulla itselläni on täydelliset, lähes ylisuorittajat lapset ja haluan antaa neuvoja muille että miten hekin saavat lapsistaan täydellisiä :)

Vierailija
11/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan nähdä miten wt-tyypit ja rupusakki viettää aikaansa, sitten voin sulkea palstan taas pitkäksi aikaa ja nauttia omasta elämästäni kaltaisteni ihmisten kanssa ja iloita kaikesta siitä mitä minulla on ja mitä kaikkea minä saan jos haluan.

Vierailija
12/12 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska työtehtävät aiheuttaa päänsärkyä... eli olen täällä vähän kuin muut käy röökillä niin mä käyn av:lla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi