Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi miestä: toinen on seksikäs ja pantva, mutta toinen on tavallinen ja vähän pullero

Vierailija
21.09.2020 |

Kumpi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin Zinc on täysin oikeassa, nice work.

Mistä tässä nyt pitäisi olla oikeassa? Sinkiämpärikö tämän trolliketjun avasi todistellakseen jotakin, mitä ei kuitenkaan kerro? Ei taida jantterilla olla kaikki kotosalla.

M43

Vierailija
22/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin Zinc on täysin oikeassa, nice work.

Mistä tässä nyt pitäisi olla oikeassa? Sinkiämpärikö tämän trolliketjun avasi todistellakseen jotakin, mitä ei kuitenkaan kerro? Ei taida jantterilla olla kaikki kotosalla.

M43

Joo tää jäi kyllä mysteeriksi 🤷‍♀️

T. N43 joka kuulemma "todisti sen pointin" tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku yhdeksi yöksi vai koko elämäksi? Juokseeko tuo eka koko ajan vieraissa ja puhuu vain itsestään? Onko tuolla toisella kuitenkin terve itsetunto ja halukas oppimaan miten naista huomioidaan myös sängyssä?

Vai lankesinko trolliin 😁

Todistit sen stereotypian, jonka kohta tasokeskustelussa kiellätte.

Zinc

Ai niinku minkä? Ap yrittää esittää miehet vain kahtena vaihtoehtona; seksikäs alfa tai ylipainoinen.

Sori hei ettei nyt kaikki valinneet sitä "pantavaa" heti kättelyssä 🙄

Todistit pointtini

Zinc

Olet jo kieltomoodissa

Ai kun olen ollut viimeiset 22 vuotta onnellisena "taviksen" vaimona? Mutta sitä ennen ehti olla pari yhden yön juttuakin?

En oikeasti edelleenkään takua tätä "pointtia" jota tässä mielestäsi todistellaan 😂

Ed.

Todistitte sen jo oikeaksi

Zinc

Eri

Onko tuo aito ja alkuperäinen kinkkumies vai joku valehtelija? On välillä meinaan semisymppis tyyppi mutta tämä baarikaatojen laskenta ja arvostus on mulle aivan uusi puoli. Zinccis, olen pettynyt :(

Vierailija
24/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutukset lasketaan myös kieltomoodin todisteiksi

Zinc

Tarkennatko vielä tätä "kieltomoodia" ?Kun ei nyt oikein avaudu sen paremmin naisille kuin miehillekään.

Eikä varmaan taisteluhelukoptereillekaan 🤷‍♀️

Vierailija
25/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku yhdeksi yöksi vai koko elämäksi? Juokseeko tuo eka koko ajan vieraissa ja puhuu vain itsestään? Onko tuolla toisella kuitenkin terve itsetunto ja halukas oppimaan miten naista huomioidaan myös sängyssä?

Zinc

Ai niinku minkä? Ap yrittää esittää miehet vain kahtena vaihtoehtona; seksikäs alfa tai ylipainoinen.

Todistit pointtini

Zinc

Olet jo kieltomoodissa

Ai kun olen ollut viimeiset 22 vuotta onnellisena "taviksen" vaimona? Mutta sitä ennen ehti olla pari yhden yön juttuakin?

En oikeasti edelleenkään takua tätä "pointtia" jota tässä mielestäsi todistellaan 😂

Ed.

Zinc

Eri

Onko tuo aito ja alkuperäinen kinkkumies vai joku valehtelija? On välillä meinaan semisymppis tyyppi mutta tämä baarikaatojen laskenta ja arvostus on mulle aivan uusi puoli. Zinccis, olen pettynyt :(

Olet varmaan uusi täällä? Täysi kusipåå Zinccis ei ole yllätys kenellekään joka on palstaillut pitempään. Enemmän on yllätys jokainen "asiallinen" viesti tuolta. On joutunut alistumaan sen jälkeen kun kaikki mitä kirjoitti heitettiin saman tien roskikseen yyypidon taholta.

Vierailija
26/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinkkuli, ole ystävällinen ja laita nimimerkkisi näkyviin jo otsikkoon, niin kuin olet aiemmin tehnyt.

Kiitos.

Niin minä laitan edelleenkin. Parasta kaikille, että ketjujani lukevat vain fanit ja vihaajat.

Zinc

Vierailija
27/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Todistit pointtini

Zinc

Olet jo kieltomoodissa

Ed.

Zinc

Eri

Luet kuin piru raamattua ..

Zinc

Vierailija
28/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
29/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit vakavasti niin yleensä pullerot on hauskempia aviomies materiaalia, mutta hyvännäköinen saa taas kavereiden päät kääntymään ja on enemmän fwb tyyppejä. Tosin on sielläkin poikkeuksia.

Itse ottaisin kaljun ja pulleron 🤪

Vierailija
30/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea. Ne on kaikista seksikkäimpiä mielestäni.

t. toisista palstamiehistä tykkäävä palstamies

Vierailija
31/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pullero, jos luonne tuntuu mukavalta.

Vierailija
32/32 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tää sana  "pantava". Onko tää joku nuorisojuttu vai mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi