Trendivauvojen äideille kysymys; miten puetaan trendivauva tänä syksynä?
Millainen on mielestäsi trendikäs
A) syysasukokonaisuus poikavauvalle (puolivuotias-vuoden ikäinen?)
B) syysasukokonaisuus tyttövauvalle?
C) talviasukokonaisuus poikavauvalle
D) talviasukokonaisuus tyttövauvalle
Kerro sisävaatteet ja ulkovaatteet vaikka erikseen! Nyt saa käyttää mielikuvitusta, ei tarvitse olla mallistoista löytyviä vaatteita, vaan voi olla vaikka kuviteltujakin, kunhan kerrot millainen kokonaisuus on mielestäsi trendikäs!
Kommentit (15)
Yhdistettynä vaaleanpunaiseen, -siniseen tai limeen. Myös oranssia pojilla vielä.
Ei ne lapset välitä siitä mitä niillä on päällä.
Tavalliseen, siistiin pukeutumiseen kuuluu kaikkien värien yhteensopivuus. :)
riemunkirjavaa päällä! siniset housut, vihreät sukat, punainen paita ja oranssi hattu.... Hei hyvää päivää, jotain tolkkua!
Joo hommaataas niitä lapsia että saadaan olla trendikkäitä.
Kyllä on maailmat taas sekasin.
Mä itse olen trendikäs ja tykkään muodista, mutta tykkään myös lapsista. Ja tietysti puen lapset trendikkäästi, se kun tulee vähän niinkuin luonnostaan eikä vaadi paljoa!
se joka ei vahingossakaan pue vauvaansa trendikkäästi, on jo ihme.
Mutta ei se silti tarkoita sitä, että vauvani ryysyihin pitää pukea. Uskotko, että löytyy paljon myös muita vaatteita, kun jotain ' kertakäyttö' muotivaatteita.
alaspäin teitä jotka ette pue! Jokainen pukekoon lapsensa niinkuin lystää. Pääasia että lapsella on mukava ja lämmin/viileä olla vaatteissaan.
muotia,niinhän se on. kukin tyylillään.
Siihen sitten tytölle vaaleanpunaiset asusteet; pipo, hanskat, huivi....
Vauvoille pehmeitä, utuisia ja murrettuja värisävyjä.
Kotinkutoisen näköistä, neuleita, kulunutta samettia ja veluuria yms.
Yksityiskohdat rulettaa. Eli huolettoman näköistä, vaikka kaikki on viimeisen päälle mietittyä! Esim. sukkien väri matchaa hupparin alta pilkottavan t-paidan väriin...
tänä syksynä?