Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan menossa kylään tänään nudistiparille, he ovat ihan alasti aina kotonaan.

Vierailija
13.07.2006 |

Itse emme aio olla mutta kyllä silti jännittää. Ovat monesti kutsuneet meitä ja nyt on kyllä pakko mennä kun tietävät et olemme kesälomilla. Lapsia emme vie, he ovat mummulassa lomalla. Toivon et olisivat vaatteet päällä mutta niin kuulemma ei ole ikinä ollut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todenperäisyyteen en kyllä usko :P

Vierailija
2/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin naturisti, ja tunnen paljon samanlaisia. Muistan tottakai millaisia harhaluuloja minullakin oli ennen, kuin tähän tutustuin. Luulin, että nudistirannat ovat oikeastaan vain orgioita varten, pidin naturisteja omituisina itsensäpaljastajina ym. Mutta ei ne ole! Ihan tavallisia ihmisiä he ovat ja me olemme, joskin avarakatseisempia ja monella tapaa hyväksyvämpiä ihmisiä, kuin monet muut. Naturistien lapset oppivat luonnollisen hyväksynnän kaikkia ja kaikkea erilaistakin kohtaan.

Ja koskaan en ole likaista naturistia nähnyt, enkä likaista naturistin kotia. Kun ei ole vaatteita " peittämässä" likoja, ihminen pitää itsensä erittäin puhtaana.

Hyvää kyläilyä ap:lle!

Vierailija
4/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nudistiushan on silloin heille kuin uskonto, jota muiden pitäisi kunnioittaa...

Vierailija
5/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vanhempani ovat aloittaneet naturisti-elämäntavan vasta viime vuosina, eli silloin kun olen ollut jo aikuinen enkä enää asunut kotona.

Tuosta istumisesta; naturistit pitävät istuessaan pyyhettä tms. allaan, eivät siis istu suoraan esim. sohvalle. Ei siis ole mitään vaaraa mistään " valumista" tms.

Naturistit suhtautuvat alastomuuteen luonnollisesti, eikä esim. mitään seksiin liittyvää siihen ei liity. (Siis esim. tapaamisissa tms.) Jos yhdistyksen jäsen käyttäytyy sopimattomasti hän lentää yhdistyksestä ulos alta aikayksikön. Äitini, joka ei ole missään missin mitoissa, on sanonut että naturistien kokouksissa ja rannoilla saa olla juuri oma itsensä eikä tarvitse hävetä kehoaan millään tavalla, tavalliselle uimarannalle häntä ei saisikaan edes kirveellä, koska siellä hän joutuisi armottoman arvostelut kohteeksi. (Vrt. esim. tämän palstan lukuisiin " Uimarannalla/uimahallissa nähtyä" -aloituksiin.) Kun kaikki ovat alastomina niin kaikki ovat samalla viivalla, yhtä arvokkaita ihmisiä.

Vanhempieni yhdistyksessä on pariskuntia ja perheitä, jotkut ovat olleet lapsesta asti ja ovat nyt oman perheensä kanssa yhdistyksessä mukana.

Ap, heittäkää ennakkoluulot nurkkaan ja menkääkyläilemään avoimin mielin!

Vierailija
6/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luonnollisuus ja hyväksyntä on juuri parasta naturismissa. Ja omalla kohdallani ehdottomasti myös se, miten käsitys omasta itsestä muuttuu positiivisemmaksi. Ennen minä(kin) huokailin kilojani, ryppyjäni, raskausarpia ym. Nyt olen sinut itseni kanssa ja tiedän, että olen kaunis ihminen, ja se näkyy sisäisenä hehkuna. Me kaikki ollaan kauniita, ja jokainen erilaisia.

t. -9-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä