Mieheni on raiskannut minut nukkuessani useita kertoja
Onko tällaisen jälkeen järkeä yrittää jatkaa suhdetta esimerkiksi pariterapian avulla, tai miehelle yksilöterapiaa jotta saa apua ongelmiinsa, vai onko ainut vaihtoehto erota? (Joo, sitä vastaustahan ei nettipalstalla löydy vaan se on tehtävä itse, mutta haen nyt lähinnä tukea ja mielipiteitä, koska olen hyvin hämilläni ja olo on epätodellinen, eikä minulla ole ketään jolle kertoa asiasta kasvotusten, omalla nimelläni).
Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja tätä on tapahtunut aiemminkin, en muista enää milloin alkoi. Aiemmin en pitänyt sitä raiskauksena, siis heräämistä siihen että mies on jo täydessä touhussa, vaan koin jotenkin velvollisuudekseni hyväksyä asian ja lähteä mukaan touhuun vaikna olisinkin ollut väsynyt ja edelleen puoliunessa, kun havahduin siihen mitä taoahtuu. Menneisyydessäni olen kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja lapsena kotona henkistä ja fyysistä väkivaltaa, nykyisin ymmärrän, että se on takana siinä, miksi en hahmota enkä puolusta omia rajojani. Mutta nykyisin ymmärrän tämän ja nuo tapahtumat ovat alkaneet järkyttää minua syvästi.
Edelliskerralla kun ymmärsin mitä tapahtuu, en pystynyt liikkumaan tai puhumaan vaan olin edelleen unen jäljiltä jossain halvaantuneessa tilassa, sen jälkeen olin shokissa enkä voinut oikein nukkua loppuyönä. Seuraavana päivänä sanoin sen ensimmäistä kertaa miehelle suoraan, että hän raiskasi minut. Hän pahoitteli asiaa ja vakuutti, ettei halua tehdä mitään ilman suostumustani ja että kuulemma alkaa itse aina unissaan touhuamaan eikä siis itsekään tajua alkuun mitä on tekemässä. Ja hän lopetti, kun sain vedettyä itseni pois tilanteesta eli siinä kohtaa ei enää yrittänyt väkivalloin mitään tehdä. Sovimme, että hänen on tuollaisessa tilanteessa varmistettava että olen itse hereillä ja että molemmat haluamme seksiä.
Nyt edellisyönä heräsin taas siihen, että hän antoi minulle suuseksiä sekä raiskasi minua sormilla, ja kun hahmotin mitä tapahtuu ja käännyin pois, hän lopetti mutta ei sanonut mitään, meni lopulta sohvalle nukkumaan eikä ole puhunut tapahtumista mitään, itsekään en ole koska olin siitä nii järkyttynyt enkä ole voinut nukkua tapahtuneen vuoksi ja meillä on lapsi, eli voisimme keskustella asiasts vasta kun lapsi on illalla nukkumassa. Tietenkään välimme eivöt ole olleet normaalit tuon jälkeen. Tänään on tarkoitus keskustella. Eilisyön nukuin eri sängyssä, kuin mieheni enkä voi enää kuvitella että meillä voisi olla hyvä seksielämä tai muiltakaan osin hyvä parisuhde tämän jälkeen.
Mutta jos todella miehen ongelma on esim se, ettei tuo tunteitaan esille, keskustele yms ja sitten jotain muuta mikä aiheuttaa tämän, ja asialle voisi tehdä jotain, onkohan mitään mahdollisuuksia, että suhteemme toipuisi tästä? Vai olenko aivan hullu kun edes mietin tällaista....
Entäs kun teillä on pitkittynyt parisuhderiita ja - konflikti. Tykkääkö silloin että alat hipelöimään ain koska sinä haluat.