S******n TallinkSilja. Kiva "joululahja".
Olin jollain messuilla joskus viime vuonna, en enää edes muista missä. Siellä joku nuori nainen painosti ja painosti liittymään ClubOne-kanta-asiakkaaksi. Maksaa vain 10 euroa ja mikä parasta, saa ilmaisen joululahjaristeilyn. Epäilin ja kysyin onko se sitten voimassa vain ma-to lähdöillä ja onko se oikeasti ilmainen. Juujuu, kaikki kanta-asiakkaat saavat sen ja on voimassa tosi pitkään, varmasti löytyy joku sopiva lähtö.
NO LIITYIN.
Ja kiva, nyt se lahjakortti tuli. Ei mitään ilmaista risteilyä, vaan joku etuhinta. Ja juu, halvimmillaan pääsee niillä ma-to lähdöillä 93 euroa. TOOSI ILMAINEN!! Ja kun tällainen normaali työssäkäyvä haluaisi sen käyttää, niin kappas, kun pe-lähdöillä ei löydykään sitten mitään lähtöä alle 250 euron. Saahan niitä tarjousristeilyjäkin jo halvemmalla.
Ei muuten mitään, mutta kerroin jo lapsille, että päästään Tukholmaan tässä joskus. Nyt ei sitten mennä, ei mulla ole varaa mihinkään 250 euron risteilyyn. Siihen päälle ruoat. Blaah.
Sinne meni sekin 10 euroa kankkulan kaivoon.
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:44"]
Mä liityin TallinkSiljan kanta-asiakkaaksi vuonna 2003 ja on se kortti edelleen. Ilmaista oli liittyminen ja joka joulu sieltä tupsahtaa kotiin ilmainen risteilylahjakortti.
Ihan vinkkinä jos jotain risteilyä tosissasi haluat ei ne nyt niin kamalasti maksa! Pitää vaan osata valita oikea päivä ja aika. Ja sitä paitsi mielestäni Viikkari on huomattavasti parempi kuin Silja. Viikkarilla Helsinki-Tukholma-Helsinki risteily hytissä, jossa iso parivuode n.36euroa! Ri mun mielestä kovin paha hinta.
[/quote]
Tämän vuotisessa lahjakortissa EI todellakaan ole mitään ILMAISTA ristelyä vaan että saat risteilyn menomatkan HYTTIhinnalla. Ja sekin van B-luokka. toki voi korottaa hyttiluokka mutta se maksaa lisää joko raha tai sitten pisteitä...
Viikkarilla oli ihan ILMAINEN risteily, tosin tietyillä lähdöillä mutta kuitenkin....
Joo, kyllä edullisesti pääsee. Tallinkin risteilyt tallinnaan aika edullisia. Oliko edullisimmat 25 euroa / hytti. xpressillä ei mitään mahdollisuutta mennä koska koko konsepti on pstä. Liian aikaisin aamulla ulos laivasta ja illalla ei mitään elämää eikä artisteja. Toista tallinkilla. Aamulla 9 pintaan ulos ja illalla on aina kunnon artistit. Ruokakin on rutkasti parantunut tallinkilla sekä muutenkin tallinki on edullisempi paatti. Kyllä mielestäni tallinkin kortilla saa välillä aika hyviä hintoja.
Viikkari on mennyt Siljasta reilusti ohi. Silja oli ennen paljon hienompi ja kalliimpi kuin Viikkari. No enää on vain kalliimpi, muuten ei mene Viikkarista ohi. Juuri oltiin Symphonylla ja oli kyllä nuhruista meininkiä, rispaantuneet kokolattiamatot käytävillä, likaiset seinät. Lastenhuoneessa ihan kiva kiipeilylaiva mutta muuten tosi nuhruista.
Kesällä Viikkarilla oli lapsille vaarattu koko yläkerros, oli siistiä, puhdasta ja paljon hyväkuntoisia leluja. Hyvä Viikkari!!
Köyhempänä ostin risteilylahjakortteja Viikkarille huutiksesta, muutamalla kympillä pääsee koko perhe risteilemään. Silja on törkeän kallis, eikä enää mitenkään upea.
Tammikuussa edullisimmat risteilyt
Kun laivat on vanhoja, ei ne välttämättä ole enää turvallisiakaan....
Älä itke köyhä. Olisit varmaan ottanut laivalle mukaan vedenkeittimen ja kaurahiutaleita jos ei kerran ole varaa maksaa hytistäkään.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:44"]
Mä liityin TallinkSiljan kanta-asiakkaaksi vuonna 2003 ja on se kortti edelleen. Ilmaista oli liittyminen ja joka joulu sieltä tupsahtaa kotiin ilmainen risteilylahjakortti.
Ihan vinkkinä jos jotain risteilyä tosissasi haluat ei ne nyt niin kamalasti maksa! Pitää vaan osata valita oikea päivä ja aika. Ja sitä paitsi mielestäni Viikkari on huomattavasti parempi kuin Silja. Viikkarilla Helsinki-Tukholma-Helsinki risteily hytissä, jossa iso parivuode n.36euroa! Ri mun mielestä kovin paha hinta.
[/quote]
Halvin niillä lähdöillä, joilla oltaisiin päästy, oli se 250 euroa. Siis halvin hytti ilman mitään ruokajuttuja. Pelkkä menopaluu jossain autokannen alla.
Vikingillä on menty pari kertaa, mutta ne on pelkkiä kelluvia räkälöitä.
Se siitä sitten. Harmittaa vaan tosi paljon.
ap
Hmm, nyt kyllä jossain mättää...syötitkö sen alennukoodin sinne varmasti??
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:05"]
Älä itke köyhä. Olisit varmaan ottanut laivalle mukaan vedenkeittimen ja kaurahiutaleita jos ei kerran ole varaa maksaa hytistäkään.
[/quote]
Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa! Jää enempi rahaa ostoksille.
[/quote]
[/quote]
Kerroppa ihmeessä millä laivalla, minä päivänä ja mikä hytti maksaa 250 ekeä?! Mä olen laivoilla matkustanut reilut 30 vuotta ainakin sen pari kertaa vuodessa enkä IKINÄ ole tuollaista summaa joutunut perushytistä normi päivänä pulittamaan!
Eihän se Delux-hyttikään aamiaisineen noin paljoa maksa!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:11"]
Kerroppa ihmeessä millä laivalla, minä päivänä ja mikä hytti maksaa 250 ekeä?! Mä olen laivoilla matkustanut reilut 30 vuotta ainakin sen pari kertaa vuodessa enkä IKINÄ ole tuollaista summaa joutunut perushytistä normi päivänä pulittamaan!
Eihän se Delux-hyttikään aamiaisineen noin paljoa maksa!
[/quote]
No niinpä. Ja tämä on vielä kanta-asiakashinta. Ihan kiva!
ap
Siis ap. miksi et voi paljastaa noita ylempänä kysyttyjä tietoja matkasta?
Paljasta nyt ainakin reitti ja päivä!
Me mennään ensi viikon pe-su hintaan 50 euroa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:17"]
Siis ap. miksi et voi paljastaa noita ylempänä kysyttyjä tietoja matkasta?
[/quote]
Mitä tietoja? Ai mikä laiva? No Siljan laiva Helsingistä Tukholmaan. Ihan sama onko se Symphony vai Serenade, ei niillä mitään eroa ole hinnoissa. Halvin mahdollinen hytti. Neljä henkeä.
ap
Provo, kunnei saatu ilmaista A-luokan sviittiä ilmaisine aamiaisineen vaan jouduttiin tyytymään ihan tavis hyttiin ma-to lähdöillä!
Ei kai laivayhtiö ilmaiseksi to-su lähdöille jaa paikkoja kun saa laivan täyteen maksaviakin asiakkaita?
Ja jos noin kovin näästää, ota yhteyttä Siljan Club One palveluun ja vaadi korvaksia ( sitä ilmaista A-luokan risteilyä) tai club sopimuksen purkua!