RISTIÄISET TULOSSA
Hei kaikille mammoille ja vauvoille!
Meidän pikku prinsessalle ollaan järjestämässä pian ristiäiset. Olisin kysellyt kivoja ideoita esim. koristeluun, kattaukseen, ruokailuun yms yms.
Tarjositteko skumppaa vieraille? Kaikki ideat tervetulleita. Itse olen jo tilannut kauniit kahviservietit joihin on painettu kultaisella tekstillä tytön nimi ja syntymäpäivä.
Yst.terkuin
Kitty ja pikku prinsessa
Kommentit (2)
Heippa!
Upeita ideoita! Itse pidän myös yksinkertaisesta ja tyylikkästä! Raidan käydä Sinooperissa katsomassa mitä löytyy. Ristiäisiin on vielä vajaa 4 viikkoa joten hyvin ehditään väsää kaikkea pienta ja söpöä! Maillä myös ' teemana' tyttämäiset ristiäiset!
Tilasitko muuten jonkun ristiäisteemaan sopivan täytekakun joka koristeltu kauniisti? Jos niin, niin mistä tilasit?
Terkuin
Kitty ja pikku neiti
Sinooperista ostetuista pienistä vaaleanpunaisista ruusuista (paperinarusta tehty, varren sisällä rautalankaa) servettirenkaat laittamalla kaksi ruusua vierekkäin ja pyörittämällä varsista servettirenkaan. Sitten vain vaaleanpunainen tavallinen servetti sisään ja oli kauniita! Tarjoilupöydälle ostin valmista paperinarusta tehtyä pitkää " ruusupunosta" jossa siis sidottu vihreään paksumpaan paperinaruun vaaleanpunaisia ruusuja ja vihreitä lehtiä. Sen sai nätisti jakamaan tilaa tarjoilupöydästä esim. kuppien ja tarjottavien väliin.
Pöydälle laitoin palamaan tuikkuja pienissä lasisissa pidikkeissä ja muita kynttilöitä sekä tilasin kukkakaupasta asetelmia pieniin ruukkuihin, jossa oli yksi iso punainen samettiruusu (upotettuna sellaiseen vihreään asetelma" tyynyyn" ) ja ruusua kiersi muratti. Niitä oli joka pöydässä vuorotellen kynttilöiden kanssa.
Minä pidän yksinkertaisista jutuista, en turhista " hörselöistä" joten tuo oli sopivan hillittyä meille ja teemana oli siis tyttömäinen vaaleanpunainen. Kotona olisin panostanut vielä enemmän, mutta pidimme tilaisuuden seurakunnan tiloissa koska meillä on aikalailla lähisukua. Seuraavat ristiäiset (mikäli kolmas lapsi vielä tehdään/saadaan) pidetään sitten kotona uudessa talossamme ja sitten saa taas tehtyä enemmänkin koristeita itse.