Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luteet- häätö? Onko kukaan onnistunut itse?

Vierailija
20.11.2013 |

Tietääkö kukaan, onko kukaan koskaan itse onnistunut häätämään luteita?

Jos ei, niin mikä torjuntafirma paras, hyviä kokemuksia.

Tuotiin etelästä luteet mukana, paska homma. Kanta ei vielä iso, mutta kohta varmasti on!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteista on melkein mahdotonta päästä eroon kotikonstein. Kannattaa lukea https://www.bugbusters.fi/ jossa on paljon tietoa luteista ja niiden perusteellisesta hävittämisestä. Luteet saadaan tuhottua lämpötorjunnalla, kertakäsittelyllä yhdessä päivässä.

Vierailija
42/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ammattilaiset asialle!!!! Älkää edes yrittäkö selvitä yksin.  Meillä oli kerran luteita enkä toivoisi sitä showta pahimmalle vihamiehellenikään. Aivan järjetön määrä hommaa ja rahaakin paloi kun lopulta piti heittää mm. sängyt, sohvat ja nojatuolit kaatopaikalle.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 08:48"]

Minua on pureskeltu jo kuukausi, eikä lääkärillä mitään käsitystä asiasta, mistä voisi olla kyse. Viime viikonloppuna löysin kolme isoa ludetta  yöpaidasta, että siitä sitten luteenpoistoon... Tuttava tuli kuukausi sitten käymään ja toi sen ulkomaanreissulta reppunsa tai itsensä mukana... harmittaa lievästi...

Lähetä tuttavallesi "lahja" muistoksi käynnistä...

Törkeä kommentti. Tuttava ei takuulla tuonut luteita tietoisesti. 

Vierailija
44/51 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi muille lutikoiden kanssa painiville... Piioksidin, myrkkyjen ja kolmen ammattilaisen myrkytyskierroksen jälkeen puremia löytyi silti. Ehdittiin perheen kanssa jo luovuttaa ja hiljaisesti hyväksyä että eletään sitten puremien kanssa kunnes löytyy jotain mikä toimii. Myrkytykset yms maksoi yli 2000 euroa.

Netistä kaivelin kokemuksia ötöistä ja Cimexa tuntui nousevan esille vähän joka ketjussa. Olin jenkeissä työreissulla ja samalla sain poimittua matkaan pari purkkia Cimexaa. Kotona laitoin sitä sängyn runkoon ja jalkojen ympärille, listoihin, vaatekaapin reunoihin, kynnyksiin ja jenkkisängyn patjojen väliin. Tämä toimenpide tuli tehtyä marraskuussa, ja nyt kun on kulunut kuusi viikkoa edellisestä puremasta uskallan jo sanoa että noista maailmanlopun ötököistä taidettiin päästä viimeinkin.

Cimexan tilaaminen Suomeen on aika kallis projekti, mutta koko rahan arvoinen.

Vierailija
45/51 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki irtotavara ulos pakkaseen vuorokaudeksi niin johan kuolee luteet!

Vierailija
46/51 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon, että monet ovat saaneet myös itse hoidettua ludeongelman pois. Pitää vaan olla sinnikäs muutaman viikon ajan, asettaa kotikutoisia ansoja ja imuroida niin paljon että tukka lähtee. https://kodinplaza.fi/ mukaan yritykset käyttävät luteiden torjunnassa lämpöä ja/tai myrkytystä, joten näitä vaihtoehtoja ehkä miettisin myös jossain vaiheessa.

Vierailija
47/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkä on tappavaa - voisikohan toimia okt’ssa luteiden eliminoinnissa?

Pelko jäytää mahdollisesta lude-esiintymästä ja etsin tietoa ja kokemuksia. Kaulalle ilmestyneet jäljet sopii puremien kuvailuihin. Mitään muita merkkejä asunnossa eikä sängyn läheisyydessä ole.

Vierailija
48/51 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin mielenrauhaa kirjoitti:

Netistä kaivelin kokemuksia ötöistä ja Cimexa tuntui nousevan esille vähän joka ketjussa. Olin jenkeissä työreissulla ja samalla sain poimittua matkaan pari purkkia Cimexaa. Kotona laitoin sitä sängyn runkoon ja jalkojen ympärille, listoihin, vaatekaapin reunoihin, kynnyksiin ja jenkkisängyn patjojen väliin. Tämä toimenpide tuli tehtyä marraskuussa, ja nyt kun on kulunut kuusi viikkoa edellisestä puremasta uskallan jo sanoa että noista maailmanlopun ötököistä taidettiin päästä viimeinkin.

Cimexan tilaaminen Suomeen on aika kallis projekti, mutta koko rahan arvoinen.

Cimexan tilaaminen ulkomaisista verkkokaupoista siis kuitenkin onnistuisi? Mikä tekee projektista kalliin?

Vierailija
49/51 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bug Buster - http://tonzes.com/klopy.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.  

Vierailija
50/51 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäis tee-se-itse vippaskonstien varaan - sen verran häijy huoneseuralainen. Teollinen myrkytys tai lämpökäsittely. Ja pirun sitkashenkinen, mm. munat.

Vierailija
51/51 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa lutikat ovat hävinneet ihan itsestään, ilman että asukas on tehnyt yhtään mitään. Asukas oli masentunut, eikä edes mitään siivousta tehnyt kunnolla. 70 luvulla rakennettu kerrostalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi