Kivointa, mitä sulle tapahtui tänään?
On niin ankeaa ja harmaata, että otetaanko taas tää?
Kommentit (83)
Mun päivän kivoin: kaveri tuli pitkästä aikaa kylään. Käytiin lenkillä ja syötiin suklaaleivoksia, juotiin teetä ja puhuttiin maailma raiteilleen. Se oli ihanaa.
Tää nyt ei ole kovin kummoinen, mutta ilahduin, kun miesystäväni soitti minulle kesken työpäivän. Olen työtön ja oli tavallisen tylsä harmaa päivä.
Naurettiin työkaverin kanssa vedet silmissä!
Kivointa voisi olla vaikkapa uutinen siitä, että Sini Saarela pääsee kotiinsa.
Kävin työhaastattelussa.
Haastatteluun oli valittu neljä hakijaa 170 hakemuksen joukosta.
Se oli kivaa.
En mä sitä paikkaa tosin saa, koska haastatteluvaiheessa jo haastattelijat kauhistelivat työmatkan pituutta, 40 km. Pyh. Jos työkkäri laittais töihin, ei mikään matka olisi liian pitkä edes kävellen.
Ei mitään kivaa, niin ku aina. Tavallinen päivä. Tappelua, taistelua töissä ja kotona. Vittu mä en kestä enää. Olispa edes loma mitä odotella, mutta ei ole.
Aamulla ei ollutkaan krapulaa kun heräsin!
Tilasin Iittalan Lantern-lampun. Olen pitkään halunnut sitä ja nyt päätin tilata.
lapset tekivät päiväruuan. tekevät usein ruokaa viikonloppuisin, mutta viikolla harvemmin. teen kotona töitä ja ruuan yleensä yritän täsmätä siihen, kun koululaiset kotiutuvat. tänään kuitenkin jotenkin olin niin työtohinoissa, että ajantaju katosi ja porukka kotiutui vähä niin kuin yhtäkkiä :) oma-alotteisesti laittoivat helppoa wokkia nuudeleilla ja itse pääsin valmiiseen pöytään töiden välissä.
Ylireagoiva kuumakalletyökaveri myönsi että käyttäytyi asiattomasti. Tajusi kesken kohkaamisensa, että nyt mennään metsään.
Ei tapahtunut mitään kivaa, mutta tein oikean ruoan tänään. En muista, milloin olisin viimeksi tehnyt. Jei.
Kaveri pyysi Cheekin stadionkonserttiin seurakseen. Kivaa, ja ollaan menossa.
Aamulla lapsi tuli halaaman ja sanoi "äiti,olet ihanainen!"
Lapsi nukahti ilman kolmen vartin huutokonserttia. Lisäksi mulla on jäätelöä ja kinuskikastiketta. Jee.
Juhlitaan lastenpäivää. Tein mustikkapiirakkaa ja lapset sai valita kaupassa mieleisen piparipaketin.
Sain asiakkaalta kiitokset hyvin tehdystä työstä.
Kaveri tuli töitten jälkeen kylään,syötiin pihviä&muusia+juotiin kahvot ja lähdettiin viel kaupungille yhdelle,jossa tavattiin viel yks yhteinen kaveri..oli mukava päivä :)
Tapasin sattumalta sukulaiseni ja juttelimme pitkään yhdessä. Ihanaa, että on mahtavia sukulaisia.