Kivointa, mitä sulle tapahtui tänään?
On niin ankeaa ja harmaata, että otetaanko taas tää?
Kommentit (83)
Sisko toi kaksi pulloa viiniä. Voi tempaista kalsarikännit myöhemmin ehtooste.
Näin ultrassa esikoiseni ensimmäistä kertaa.
Työtyytyväisyyskohtaus: kuntoutustyössäni erään asiakkaan iso edistyminen, joka vaikuttaa ratkaisevasti elämänlaatuun, kunhan jatketaan nyt auennutta suuntaa.
Pääsin sairaalasta kotiin kahden kuukauden jälkeen. Sain ostettua myös suurimman osan joululahjoista, osastolla vietetyn ajan jälkeen ulos pääseminen ja vapaa liikkuminen tuntui niin mahtavalta, että jopa ruuhkaisessa kaupassa pyöriminen tuntui luksukselta. :D
Ihania! Lisää lisää pieniä iloja!
Ap (jolla muuten sivumennen sanoen oli ihan paska päivä, ja päätti siksi vaan nyt ruveta taas iloiseksi jostain vaikka väkisin. Outoa, mutta toimii.)
Mä ilahduin siitä, että saimme koko perheen voimin tehokkaalla toiminnalla siivottua koko kämpän töiden jälkeen. Luulin, että joudun huomenna illalla jatkamaan yksin, kun muita ei ole kotona, mutta saimmekin koko kämpän puhtaaksi jo tähään. Ihana viettää kaksi iltaa yksin lasten kanssa puhtaassa kämpässä :)
Sain lopputilin töistä (raha on se positiivinen juttu tässä), mutta heti kotiin saavuttuani sain kutsun työhaastatteluun uuteen paikkaan :)
Nää on ihan parhaita ketjuja, kiitos!
Kivaa oli nähdä ajan kanssa ystävää, nautittiin harvinaisesta yhtä aikaa sattuneesta vapaapäivästä ja aurinkoisesta hetkestä keskipäivällä. Lisäksi sain muutaman tylsän hoidettavan asian selväksi, niistä tuli hyvä mieli myös. Ja vielä saatiin kutsu yksiin kekereihin, eli jotain mukavaa edessäkin marraskuuta piristämässä.
Olin ostamassa takkia, jonka luulin maksavan 149e, mutta kassalla ykkönen edestä jäikin pois. Kävin myös kampaajalla, mikä piristi mieltä.
Mies tuli töistä kotiin, istui keittiön tuolille ja aloin jutella päivän tapahtumista hänen kanssaan, kun huomasin että hän vain katseli mua ja totesi sitten ettei yhtään muista mitä olen puhunut kun on vain tuijottanut mua, siksi kun olen hänen mielestä niin himoittava,kaunis ja ihana nainen! :) Ihan menin hämilleni ja kysyin että mikä nyt on, vastasi vain että ei voi sille mitään mutta ajatus ei kulje kun himoitsee mua niin paljon! Piristi kummasti kotiäitin päivää! :)
Mies tuli töistä kotiin, istui keittiön tuolille ja aloin jutella päivän tapahtumista hänen kanssaan, kun huomasin että hän vain katseli mua ja totesi sitten ettei yhtään muista mitä olen puhunut kun on vain tuijottanut mua, siksi kun olen hänen mielestä niin himoittava,kaunis ja ihana nainen! :) Ihan menin hämilleni ja kysyin että mikä nyt on, vastasi vain että ei voi sille mitään mutta ajatus ei kulje kun himoitsee mua niin paljon! Piristi kummasti kotiäitin päivää! :)
Työkaverit kehui kun olen laihtunut "hirveästi" :)
Mä autan työkseni ihmisiä ja tänään mulla oli sellainen olo, että oikeastikin autoin jotain ihmistä. Teen siis työtä, jolla on tarkoitus. Se on ihanaa.
Anoppini tuli kylään.Mulla on maailman mukavin anoppi.
Kävin ex-mieheni serkulla kylässä lasten kanssa. Muksut viihtyivät ja juteltiin pitkään. Oli tosi mukavaa. :)
Sain tietää, että työsopimustani jatketaan.
Olin alkuillasta kivassa jumpassa. Tuli hyvä olo.
Kun mietin ääneen, miten laitan itseni yhteen loppuviikon tilaisuuteen, kahdeksasuokkalainen tyttäreni halusi tehdä minulle kokeeksi nutturakampauksen ja meikin, nyppi vielä kulmatkin siisteiksi. Näytti oikein kivalta, taidan ottaa stailauksesta oikeasti vinkkiä tilaisuutta varten.