Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 4-vuotiaalle antaa kertaluontoisesti aikuisten nenäsuihketta?a

Vierailija
20.11.2013 |

Lapsella kova flunssa ja nenä tukossa ja nyt ei ole kuin aikuisten nenäsuihketta kotona. Onkohan jotain vakavaa haittaa jos laittaa lapselle pienet suihkaukset tuota?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai antaa. Mun vajaa 2 kk vauvalle annettiin sairaalassa sitä lasten nasolinia ja sanoivat että voi kotonakin tosi tarpeessä käyttää.

Vierailija
2/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen antanut. En koskaan kuuriluontoisesti montaa kertaa peräkkäin, mutta just kerran yöksi, että aamuun pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu olemaan sipulia, niin silppua puolikas sipuli harson tai vaikka sukan sisään, ponnarilla kiinni ja sipulipussi lapsen kainaloon yöksi. Kuulostaa varmasti kummalliselta neuvolta jos ei oo aiemmin kuullut tästä, mutta voin taata että se toimii! Jopa silloin kun itselläni on ollut nenä niin tukossa ettei mikään muu oo auttanut, niin yhdessä yössä  on auennut kun oon muistanut ton sipulikonstin.

Vierailija
4/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sipuli auttaa!

Vierailija
5/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden kanssa ei pidä lähteä itse kokeilemaan ilman lääkärinmääräyksiä. Jos aikuisten suihke on tarkoitettu aikuisille niin hae apteekista lasten suihke. Nenäsuihkekin on lääke ja mm. minä sain siitä lapsena sen verran pahoja sydänoireita että jouduin sairaalaan. Aikuisena samaisen lääkkeen käytössä ei ongelmaa.

Vierailija
6/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta sängynpäätyä (vaikka kirjoja sängynjalkojen alle) - helpottaa hengittämistä. Sitten Vickin Vaporubbia puoleen ämmpärilliseen kiehuvaa vettä tai parempi jos on sellainen ilmankostutin, joka kiehuttaa vettä. Ämpäri tai ilmankostuttaja muksun sängyn viereen niin, ettei kaada sitä päällensä.  A vot- nukkuu koko yön ja kykenee hengittämään.