Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jipii! Viikon päästä Thaimaahan, eipä tarvi joulua valmistella!

Vierailija
03.12.2013 |

En malttaisi enää odottaa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:25"]

En malttaisi enää odottaa

[/quote]

Voi kun pääsis täältä ankeasta suomesta pois..

Vierailija
2/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua ap:n perheelle!

Itse rakastan joulua ja nimenomaan täällä kotimaassa. Täällä pohjoisempana kun on yleensä riittävästi lunta ja pakkasta ja vain se takaa mulle oikean joulutunnelman. Tykkään myös syksyn pimeistä, joten ei aihetta matkailla silloinkaan.

Mutta joulun jälkeen joutaakin muille maille vierahille, Kaliforniaan kahdeksi kuukaudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa reissua, me olimme siellä helmikuussa 15vrk ja olihan se kivaa, tosin se kosteus% yhdistettynä lämpöön olo hirveätä ja nythän siellä on vielä kosteampaa. Jännä juttu muutenkin tuo kosteus%n vaikutus koska esim Egyptissä ei ollut lainkaan tukalaa vaikka kuuma olikin ollessamme siellä heinäkuussa ja lämpötila korkeampi eli +40.

Joulua ja joulunaikaa en viettäisi muualla kuin kotisuomessa, tai no, ehkä jossain alppimajassa..

Vierailija
4/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ThaimaaSEEN.

Vierailija
5/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtö nyt tulevana sunnuntaina! :) Jei!! Mukavaa matkaa ap:lle!

Vierailija
6/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joulun Suomessa, mutta eipä tarvitse valmistella, kun ei joulua vietetä. Tammikuun lopussa sitten parin viikon reissu siihen naapuriin, Vietnamiin. Kuumuus ja kosteus voittaa aina tämän hypotermisen kylmän ja kuivan ilman. Nytkin kutittaa niin pirusti jalkoja ja selkää, vaikka just rasvasin.

Vierailija
7/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja mukavaa reissua teille muillekin matkaajille. Ihana päästä Suomen pimeyttä ja koleutta pakoon! -ap

Vierailija
8/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:30"]

[/quote]

Minne päin matkaatte? -ap

Vierailija
9/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on makuasia, oli tosi tukalaa kun 2min suihkussa käynnin jälk hiki valui noroina ja suihkussa piti hypätä 3-4x pvässä jos ei sitten pulikoinut altaassa tai meressä.

Onko siellä muuten miten levotonta nyt, toisaalta eihän ne matkoja tekisikään turvattomiin paikkoihin. Harmi ettei egypti ole palannut vieläkään listoille, sinne haluamme koko perhe uudelleen.

-2-

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:32"]

Mä olen joulun Suomessa, mutta eipä tarvitse valmistella, kun ei joulua vietetä. Tammikuun lopussa sitten parin viikon reissu siihen naapuriin, Vietnamiin. Kuumuus ja kosteus voittaa aina tämän hypotermisen kylmän ja kuivan ilman. Nytkin kutittaa niin pirusti jalkoja ja selkää, vaikka just rasvasin.

[/quote]

Vierailija
10/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:30"]

[/quote]

Minne päin matkaatte? -ap

Khao Lak! :)

[/quote]

Vierailija
11/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi...Lähdemme itsekin jouluksi muualle, mutta äitini luulee, että valmistan joulun sitten uutena vuotena. Voi hyvää päivää sitä! Olen kuulemma lapsille muuten huono äiti.

Vierailija
12/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa matkaa!

Mä en ole ikinä valmistellut joulua, pari kertaa olen ollut reissussa miehen kanssa (new york, thaimaa) ja yleensä anopilla ja apella syömässä. Ruokaa saadaan mukaan eli selvitään joulupäivät niillä. Katsotaan elokuvia, pidetään toisiamme hyvinä ja käydään liikkumassa. Thaimaassa oli vähän liian kuuma näihin toimintoihin silloin kun siellä oltiin. :)

Vierailija
13/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:29"]

Se on ThaimaaSEEN.

[/quote]

Ei muuten ole!!! Sanotko sitten myös, että olet menossa Ruotsiseen, Englantiseen, Suomiseen?? 

Vierailija
14/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olimme Khao Lakissa tuoloin helmikuussa, tiedä vaikka menisitte samaan hotelliin...

-2-

Vierailija
15/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua jouluksi minnekään lomalle, me vietetään joulu yleensä ihan vaan lapissa mun kotikonnuilla. Marraskuussa tai keväällä voisikin taas jonnekin suunnata, yksi kaupunkilomakin on jo varattu.

Vierailija
16/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih.. Mä matkustan Puuhamaaseen ja Pohjanmaaseen :D Thaimaa on yhdyssana  ja maa sana taipuu maa-maahan ei maa-maaseen.

Takaisin sinne koulunpenkille!

Vierailija
17/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:44"]

Mekin olimme Khao Lakissa tuoloin helmikuussa, tiedä vaikka menisitte samaan hotelliin...

-2-

[/quote]

Vuosi sitten oltiin myös Khao Lakissa, silloin hotelli oli Briza Beach Resort & Spa, nyt mennään siihen naapurihotelliin. :) Nämä hotellit on siitä vars. Khao Lakin keskustasta Tap Lamuun päin, semmoinen pieni kylän tapainen. Aivan ihana ranta ja rauhallista. 

Vierailija
18/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava asua ulkomailla eli täällä Keski-Euroopan suunnalla Alppien juurella. Ei ole tarvis mitään kylmyyttä tai pimeä pakoon ja joulun aika joulumarkkinoineen on upeaa ja iloista aikaa täällä + uutena vuonna vaikka mäkiviikkoa katsomaan.

Vierailija
19/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:29"]

Se on ThaimaaSEEN.

[/quote]

Ei muuten ole!!! Sanotko sitten myös, että olet menossa Ruotsiseen, Englantiseen, Suomiseen?? 

[/quote]

Pöh, mutta tietenkin Swazimaaseen ja Espanjan Baskimaaseen...

Vierailija
20/22 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa reissua!! Me lähdetään heti joulun jälkeen palmujen alle, ei Thaimaaseen mutta samalle suunnalle :) Ollaan asuttu pitkään ulkomailla, niin nyt on mukava viettää joulu pitkästä aikaa Suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi