Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tämän päivän syömisistäni?

Vierailija
20.11.2013 |

Aamupala: 2 siivua reissumiestä, päällä Oivariinia, juusto- ja kinkkusiivut, kurkkua ja paprikaa. 2 isoa mukia kahvia.

Lounas: 1dl spagettia, 1dl jauhelihakastiketta, 2dl porkkanaraastetta, tomaatti. Vettä.

Välipala: 10cm pätkä kurkkua. 1 ohut Anna´s pipari. 2 isoa mukia kahvia.

Päivällinen: 3kpl Lindströmin pihvejä (50g/kpl), 1,5dl perunamuussia, kaali-puolukkasalaattia, keitettyä porkkanaa ja kukkakaalia. Lasi maitoa.

Iltapalaksi ajattelin ottaa vielä 1 siivun reissumiestä kinkun+ juuston kanssa sekä kahvia.

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljolta tuntuu tai siis syöt usein.

Itse olen syönyt tänään aamiaiseksi yhden leivänsiivun juustolla + kurkulla ja teetä, lounaaksi fetasalaattia ja 2 nakkia + 2 hapankorppua. Lisäksi 2 espressoa päivän mittaan. Nyt iltapalaksi ehkä banaani tai teetä ja leivänsiivu päällisineen.

Syön normaalisti vain 3 kertaa päivässä.

Vierailija
2/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna näköjään pois aamujutuista, ai ai! Myös viini näemmä jäänyt pois, olis joku punkku mennyt tuon Lindströmin kanssa, niin olis päivä pörrännyt paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliseltä vaikuttaa :) Ei toi kyllä mun mielestä oo paljon, viis kertaa päivässähän on suositus. Iltakahvin ehkä vaihtaisin kaakaoon tai kamomillateehen, mutta jos unirytmisi kestää sen niin mikäs siinä.

Vierailija
4/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että mittaatko sä oikeasti noin tarkkaan noi syömiset? Sentilleen ja grammalleen?

Vierailija
5/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki aina mittaa. Tällä kertaa mittasin, koska halusin laskea realistisesti kalorilaskurilla paljonko päivän syömisistäni tulee. Syynä se, että olen laihtunut viime aikoina ilman, että olisin yrittänyt laihduttaa.

Yllätyin, että näistä tosiaan tulee vain n. 1300-1400kcal kun kulutukseni liikunta huomioiden olisi n. 2400kcal. Eipä siis ihme, että paino on pudonnut. En vaan jaksa/pysty tällä hetkellä syödä enempää, on ollut sairastelua, surua ja murhetta ja nähtävästi on käynyt niin, että annoskoot ovat pienentyneet entiseen verrattuna huomaamatta. Nyt vasta, kun aloin miettiä asiaa, hoksasin, että tosiaan ennen olen syönyt esim. helposti 5 tuollaista pihviä jne.

Hassua, että tämä jonkun mielestä on paljon :) Laihtuisin varmaan luurangoksi, jos söisin noin kuten nro 2 :)

Vierailija
6/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon, pieniähän nuo annoskoot ovat. Aika sopiva, jos olet laihduttaja Monipuolista, vaikka onkin yksinkertaista. Mutta se viini pitäisi jättää pois, jos siis itse olet tuo joka kommentoi viiniä, en kyllä täysin ymmärtänyt asiaa. Terveellistä syömistä, tuollainen kalorimäärä monipuolista ruokaa ei tuo vajaustakaan, kun et ole liian vähäksi vetänyt. Yleinen suositus - "jostain, eli kaikkitietävästä lähteesta luettu" - on, että laihduttaessa minimi olisi 1200 kcal. 

Vierailija
7/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut itse tuo viininjuoja, en juo ollenkaan alkoholia. ap

Vierailija
8/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä normaalipainoisen ruokavalio, ei laihduta mutta tuskin lihottakaan, toisaalta olisi kiva tietää miten aktiivinen olet päivittäin/viikoittain

illalla ulos syömään

Vierailija
9/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasitko kaikki juomiset myös? Niitä lisäisin eli vaikka vesipullo töissä käden ulottuville ja aamulla lasi vettä. Muuten mielestäni hyvän kuuloista! Jos tuntuu että paino vain tippuu eikä se ole toivottavaa syö vähän enempi.

Vierailija
10/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä ja marjoja johonkin rakoseen voisi lisätä. Välipalaksi?

Vierailija
11/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkö pötsisi toimii ja (t)ulostatko säännöllisesti?

Vierailija
12/14 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:06"]

Aamupala: 2 siivua reissumiestä, päällä Oivariinia, juusto- ja kinkkusiivut, kurkkua ja paprikaa. 2 isoa mukia kahvia.

Lounas: 1dl spagettia, 1dl jauhelihakastiketta, 2dl porkkanaraastetta, tomaatti. Vettä.

Välipala: 10cm pätkä kurkkua. 1 ohut Anna´s pipari. 2 isoa mukia kahvia.

Päivällinen: 3kpl Lindströmin pihvejä (50g/kpl), 1,5dl perunamuussia, kaali-puolukkasalaattia, keitettyä porkkanaa ja kukkakaalia. Lasi maitoa.

Iltapalaksi ajattelin ottaa vielä 1 siivun reissumiestä kinkun+ juuston kanssa sekä kahvia.

Mitä ajatuksia herättää?

[/quote]

Ihan ok, mulle tosin määrällisesti liikaa nuo 3 pihviä, 1 riittäisi hyvin. Aamiaisellakaan en pysty syömään noin paljoa, viikonloppuna ehkä 1 leipä + juustosiivu maitokahvin kanssa - arkisin vain marjasmoothie ja kahvi. Illalla mulle riittää useinmiten pelkkä maitokahvi, kerran pari viikossa otan juustoleivän. Lounas samaa luokkaa

Vierailija
13/14 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa toimii ihan ok. Hedelmiä ei nyt sattunut olemaan talossa, syön kyllä niitäkin lähes päivittäin. Marjoja olisi ollut, muttei tullut nyt otettua. Vettä join enemmän kuin tuossa mainitaan, muuta juomaa en juonut kuin listassa mainitut.

En harrasta raskasta liikuntaa, mutta käyn n. tunnin reippaalla kävelylenkillä joka päivä ja lisäksi normaalia arkiaktiivisuutta lasten kanssa + jonkin verran fyysinen työ.

ap

Vierailija
14/14 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tänään syöt tai huomenna tai ensiviikolla tai jouluna? Sillä on merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi