Taas tinder täynnä mykkiä
On tämä kyllä surkea kampe, viisi mätsiä ja hiljaista on. Miehenä tietysti aloitin keskustelun tai kertaakaan ei ole nainen aloittanut vaikka odotettu on. Sitten viestiä, jotain nokkelaa ja ihan asiallista. Yksi vastasi parin päivän kuluttua " sori kun en ole ehtinyt" ja taas odotellaan. Neljä muuta hissukseen, kohta viikko mennyt... Pommittaa ei saane? Tietenkin sitten ne ehkä älyäisi poistaa vahinko mätsin. Yleensä en edes halua aloittaa keskustelua kuin yhden kanssa, niin nyt joutuu aloittamaan joka mätsin kanssa ja mitä jos kaikki sattuisi vastaamaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko?
Kuka jaksaa viikon odottaa? Max kolme päivää ja lähtee hiiteen jotain muuta odotuttamaan.
Ihan samaa mieltä.
Jos tykkää vähän hitaammasta viestittelystä, niin etsiköön itselle sellaisen mätsin.
Jos on jokin este tiedossa, niin tuokoon sen julki tai muuten lähtee swaippailemaan mätsiä jostain toisesta.
Helppoa.
Tämä varmasti, mutta jos mätsi on mieluisa. Ja kuinka kun näitä mykkiä on useampi ja heidän jälkeen ei uusia näköpiirissä...
Mykkä mätsi on mieluisa? Mitä mieluisaa siinä on? Tai niissä useammassa mykässä mätsissä?
Usko pois. Jos he olisivat kiinnostuneita sinusta tai deittailusta ylipäänsä, niin he ottaisivat yhteyttä ja kertoisivat vähintään syyn mikseivät tule olemaan hetkeen tavoitettavissa.
Uusia on aina näköpiirissä ja vaikkei olisikaan, niin mitä eroa näet mykässä mätsissä verrattuna siihen ettei sulla ole mätsiä laisinkaan?
Lopeta itsesi kiusaaminen ja limppaa heidät hiiteen.
Just noin. Aikaa löytyy, jos mielenkiinto herää.
Jos ei mielenkiintoa, niin vaipuu alas ynnämuut-mätsit joukkoon. Osa niistä späimmäilee sit jotain upatakseen itseänsä.
Onkohan AP saanut mun mykät mätsit kontolleen? Pidä niistä hyvää huolta. :)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan AP saanut mun mykät mätsit kontolleen? Pidä niistä hyvää huolta. :)
Jes. Pidä tosiaan hyvää huolta niistä.
Lupaan laittaa mykkiä kiertoon lisää niitä mätsätessäni. Huoli pois, saat listalle lisää täytettä, niin ei käy aika tylsäksi. :)
Tein kokeen perjantaista lähtien ja en aloittanut 10 seuraavan matchin kanssa keskustelua. Normaalisti minä miehenä aloitan aina! 100%:sesti! Yksikään ei ole nyt perjantaista lähtien aloittanut keskustelua. Ironista sinänsä, että aloitin olisko ollut kuudennen matchin kanssa vastoin koettani keskustelun, kun vaikutti potentiaalisemmalta ja tänään kysyin treffeille.
Johtopäätös on odotettu, että minun kannattaa jatkossakin vain aloittaa keskustelu jollain henkilökohtaisella avauksella - ei copypasteus - ja kertoa samalla hieman omasta päivästä ja itsestäni. Tällä olen saanut 2/3 avauksista vastauksen.
M37b
Kerropa meille se nokkela kommenttisi, minkä laitoit niin kerromme miksi et saa vastausta.