Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kukaan ei halua kaverikseni / ystäväkseni?

Vierailija
20.11.2013 |

Olemme muuttaneet vieraalle paikkakunnalle kolme vuotta sitten. Emme tunteneet täältä ketään. Olen kotiäitinä. Olen yrittänyt tehdä tuttavuutta muihin äiteihin kerhoissa. Kukaan ei halua tutustua. Joku joskus tutustui, mutta ei halunnutkaan enää yhtäkkiä olla kaverini. Mikä minussa on vikana? Masentaa yksinäisyys, eikä elämässä ole tämän vuoksi mitään iloa. Onko yleensäkkin vaikea tutustua uusiin ihmisiin, kun muttaa uudelle paikkakunnalle? Vai onko minussa ihmisenä jotain vikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaikkakunnilla varsinkin on tuollaista herkästi. Mutta älä lannistu vielä. Sinussa ei varmaankaan ole mitään vikaa vaan kaikki ovat ujoja tai laiskoja tutustumaan uusiin ihmisiin. Yritä seuraavaksi lasten kautta tutustumista. Kutsu lapsellesi kavereita leikkimään ja tarjoa samalla kahvit äidillekin. Mene mukaan itse johonkin toimintaan, jossa tapaa ihmisiä, esim. seurakuntaan, MLL:oon, lasten liikuntaseuraan esim uintiin jne tai aloita kansanopistossa joku kurssi. Tässä nyt joitain ehdotuksia. On kamalaa olla yksinäinen, myötätuntoni on puolellasi. 

Vierailija
2/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te muut, paikkakuntaa vaihtaneet, oletteko saaneet ystäviä? Olenko poikkeus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavallaan lakkaat yrittämästä, niin voi onnistua paremmin, tai tarkoitan että olet silleen sopivan välinpitämätön, et siis ainakaan ihan liian innokas. Samahan se on miesten kanssa; jos et ole liian yritteliäs tai joku voisi sanoa epätoivoinen, niitä heitä tulee kyllä eteesi vaikka kuinka silloin kun et sitä osaa odottaa. Mutta tietty pitää viedä itseään paikkoihin, joissa ihmisiä voi ylipäätään kohdata, jos kokee sen tarpeelliseksi itselleen. Kun löydät vahvuuden ja rauhan itsestäsi vaikka sitten ilman niitä kavereitakin, on sulla varmaankin paljon paremmat mahdollisuudet löytää just sulle sopivia ihmisiä sen jälkeen. Ja onhan sulla perhe, et sä yksin ole!

Vierailija
4/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena uusien kavereiden löytäminen on todella vaikeaa :/

Vierailija
5/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisena ei löydä ystäviä? Miksi ihmiset ei halua tutustua toisiinsa?

Vierailija
6/6 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aikuisetkin haluaisivat tutustua ja saada uusia kavereita, mutta arjen pyörityksen ohella se voi tuntua raskaalta. On vaikeampaa löytää aikaa, joka sopisi molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä