Teinin joululahjakinkku.
Olen luvannut kahdelle teinilleni (13 ja 14v) joululahjaksi uudet kinkut. Näihin ei oikeastaan olisi varaa, mutta kun teinien kinkut ovat tyyliin vuodelta 2000 joissa jo hometta ja muuta kasvustoa, niin lupasin toki.
Teinit valitsivat luuttomat juhlakinkut, mitkä "ovat tosi hyvät, mutteivat hirveen kalliit". No mulle ovat, mutta luvattu mitä luvattu.
Pyysin tänään kirjoittamaan joululahjalistaa vähän ylös, että osaan tilailla kinkkuja hyvissä ajoin. Toinen teineistä löysikin kinkut edullisimmillaan nettikaupasta. Jees.
Paha vain, että toiselle teineistä tässä samaisessa paikassa ei ole oikean maalaista kinkkua saatavilla, eikä halua ottaa saatavilla olevia.
Nyt teinin mielestä minun pitäisi mennä ostamaan se oikean maalainen kinkku jostain muualta tai tilata se jostain muualta, ja minähän olin tässä kohtaa ihan eri mieltä. Sama kinkku samalla vaivalla tulisi yhdestä paikasta.
Yritin teinilleni selittää, että ovat toivoneet kinkkuja joululahjaksi, ja minä olen ne luvannut. Mutta jos joudun oikeanlaisen maalaista kinkkua metsästämään erikseen, niin se ei onnistu ihan periaatteestakaan.
Minä säästän kinkkuihin, joita ovat toivoneet. Jos kansalaisuus ei kelpaa, niin se on voi voi.
Teini suuttui, ja sanoi, ettei tartte nähdä vaivaa, hän ostaa kinkkunsa itse..
Ok, on törsännyt rahansa ja joutuu säästämään oikean maalaiseen kinkkuunsa nyt sitten ja odottamaan.
Toinen teineistä saa siis kinkkunsa jouluna.
Kumpi meistä on kohtuuton?
Kommentit (2)
Ja isille kanssa sitten oma joulukinkku. Thaimaalainen on hyvä.
Miten kinkkua metsästetään?