Ällöttää vieläkin se Murun viimeöinen aloitus
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:24"]
Ai se vonkaus?
[/quote]
No just se. En todellakaan enää usko, että hän ottaisi avioliittoaan vakavasti.
ap
Siinä oli jotain seurankaipuuta ja hymiö.
Ai, näinköhän mä sen sittenkin? Ei siinä silloin tosin ollut kuin pari viestiä ja vaikka hymynaamasta tuli Muru mieleen, niin ajattelin kuitenkin, ettei hänen ketjunsa sentään. Huh.
-5-
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:42"]
Ai, näinköhän mä sen sittenkin? Ei siinä silloin tosin ollut kuin pari viestiä ja vaikka hymynaamasta tuli Muru mieleen, niin ajattelin kuitenkin, ettei hänen ketjunsa sentään. Huh.
-5-
[/quote]
No paljastihan se itsensä siitä miehen pilvessäolokysymyksestä. :(
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:42"]
-5-
[/quote]
No paljastihan se itsensä siitä miehen pilvessäolokysymyksestä. :(
[/quote]
En nähnyt kuin pari ekaa viestiä tuosta ketjusta ennen kuin menin nukkumaan.
Ei siinä ollut paljon nähtävää, joka yritti olla hauska ja ehdotti seksiä kun Murun mies oli naapurissa eikä siis Murua viihdyttämässä, ja ah niin nokkela ja hauska Muru heittäytyi leikkiin mukaan.
Loppui kuitenkin lyhyeen kun juttukaveri meni (kai) nukkumaan jo parin viestiin jälkeen, kun Muru oli kertonut ettei sillä ole pikkareita jalassa.
En tajua. Onkohan kyseessä kuitenkin trolli? Nehän on vasta menneet naimisiin.
Tiukkapipot. Ei ollut mikään paha juttu. Pientä virtuaaliflirttiä vaan.
Löytyihän se. Taisin olla tosi väsynyt, kun en ei jäänyt mieleen, että siinä viitattiin Muruun ihan heti. EI tuo nyt kummoinen ketju ollut.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3844683/ketju/hei_yoseuraa_ihan_pikkuisen_kaipailen
Äh. Eihän aloituksessa ollut mitään ällöttävää. Samaa söpöilyä kuin ennenkin. Odotin jotain vetävämpää.
Eikä ne päässyt puusta pitkään. Muru olis varmaan rohjennutkin.
Ai se vonkaus?