Nainen, miksi käytät aurinkolaseja syksyn pimeässä tai sisätiloissa?
On hiukan typerän näköistä kun hämärissä oloissa mammat painelee aurinkolasit päässä.
Tyyli edellä vai naaman peittäminen?
Kommentit (34)
Mulla on Bosen aurinkolasit, joiden avulla kuuntelen kirjoja ja hoidan puhelujani. Tosin vain ulkona. Ovat muuten tosi näppärät.
Koska MÄ VOIN, ja sattuu HUVITTAAN ..
Hittojako se sulle kuuluu .. !?!? ..
Ihmisillä, niin naisilla, kuin miehillä, on kullakin omat syynsä, ja ne ovat heidän ikuisen omia yksityisasioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään tummenevat linssit.
Syksyn pimeässä. Niissä on jotain vikaa.
Syysaurinko voi olla tosi kirkas ja laukaista esim. migreenin. Ei sitä joka kerta viitsi pakata aurinkolaseja pois, kun poikkeaa sisätiloihin ja kuten joku jo totesikin, ne voi olla myös vahvuuksilla, jolloin on pakkokin pitää päässä.
Mielenkiintoisempi kysymys onkin, mitä hemmettiä se sinulle kuuluu, jos joku haluaa käyttää aurinkolaseja sisällä? Ei pitäisi liikauttaa sun maailmaasi mihinkään suuntaan.
Haluan olla mahdollisimman anonyymi. Parasta kulkea maski ja aurinkolasit päässä niin kukaan ei tunnista.
Mulla on valonarat silmät. Jos ympäristö on mulle liian kirkas, käytän aurinkolaseja. Niin yksinkertaista. En välitä, jos näytän typerältä. Hyvinvointi menee pinnallisuuden edelle. Lisäksi aina en jaksa ottaa sekä aurinko- että silmälaseja mukaan. Eli jos olen koko päivän ulkona mutta viisi minuuttia sisällä, olen sitten sisällä aurinkolasien kanssa, että näkisin jotain.
Aurinkolasit näyttää hyvältä ja on mukavat päässä. Tosin en käytä niitä pimeällä (syksyllä kyllä muuten) joten kysymys ei varmaan ollut mulle.
Paha paniikkihäiriö jonka yksi laukaisija on aistiyliherkkyys.
Jos käytän laseja ulkona, käyn samalla kaupassa aurinkolasit päässä, koska en näe muuten hyvin ilman niiden vahvuuksia.
Aurinkolasiton kausi on lähinnä loka-tammikuussa,
No vaikka ihan siksi että sua vituttaisi. Muut syyt ei kuulu sulle.
Peittää jurriset tai huumeiset silmät. Siksi.
Migreenin takia. Kyllä ihminen on oikeasti pinnallinen, jos moisesta häiriintyy.
Vierailija kirjoitti:
Peittää jurriset tai huumeiset silmät. Siksi.
Puhu vaan omasta puolestasi.
Migreeni. Kaupungissa juuri pimeällä on suuret kontrastit, kun on kirkkaita näyteikkunoita muuten pimeässä ympäristössä. Sitten esim. Henkkamaukan liikkeet on ehdoton ei. Joskus harvoin uskaltaudun sinne aurinkolasit päässä. Kotonakin tarvii aurinkolaseja, vaikka meillä ei ole yhtäkään spottivaloa. Toivottavasti tämä ketju avartaa ajatuksiasi. Ihan turhaa miettiä, kulkeeko joku mielestäsi tyhmän näköisenä vai ei. Mitä väliä?
Käytän aina aurinkolaseja jos aurinko pilkahtaakin. Siristelystä tulee ryppyjä. Aurinkolaseissani on myös vahvuudet, joten olen ne päässä sitten kaupassakin jos en jaksa vaihtaa laseja.
Koska olen ihan sairaalloisen ujo ja pelkään ihmiskontakteja.