Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset arvot suhteessa**

Vierailija
21.09.2020 |

Ihan mietin, että miten muilla tämä asia. Itseä kiinnostaa luonto, liikunta ja terveellinen ravinto. Miestä ei. On alkanut ottaa tämä päähän ihan rankasti. Rakastan häntä. Miksi otit tuollaisen miehen - kysytte kuitenkin. Koska rakastuin enkä tiennyt kuinka isosti hän on vastaan liikuntaa ja kaikkea mikä tuo itselle hyvää oloa ja terveys ylipäänsä kiinnostaa. Olen aika neuvoton. Liikun ja kuljen yksin. Mutta toki haluisin sitä myös kumppanin kanssa tehdä. Meillä ei ole lapsia ja olemme ihan aikuisia. Sivuhuomiona.
Mitähän tässä tulisi tehdä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos elämän perusarvot on samanlaisia, niin kyllä harrastukset voi olla erilaisia. Tuollaista se on meilläkin, eikä haittaa yhtään. Mielelläni samoilen metsissä koiran kanssa kahdestaan.

Vierailija
2/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<b>JSS</b>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tilanteessa ole mitään muuta vaihtoehtoa kun erota heti.

Vierailija
4/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä eivät voi muuttaa, vain itseäsi. Mitä jos tekisitte yhdessä jotain molempia kiinnostavaa?

Vierailija
5/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ole arvoja, vaan harrastuksia ja elämäntapoja.

Vierailija
6/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran rakastat häntä, niin hyväksyt hänet ja hänen arvomaailmansa. Niin yksinkertaista se on. Sinulla on yhtä vähän oikeutta yrittää muuttaa häntä kuin hänellä sinua.

Vierailija
7/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette yhdessä? Parisuhteessa, kun saa olla ja pitääkin olla jotain omaa esim. juurkin nuo harrastukset. 

Vierailija
8/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän parisuhteen kannalta on vain hyvä, että on omia harrastuksia eikä kaikkea tehdä yhdessä. Itsekään en kyllä jaksaisi katsella ihmistä, joka ei huolehti terveydestään... miettisin myös, olenko oikeasti rakastunut (mihin, jos en arvosta toisen elämäntapoja) vai kaipaanko kaveria yksinäisyyteen?

Vierailija
9/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus, arvostus, keskusteluyhteyts ja kunnioitus on hyvän suhteen parisuhteen perusta, eikä esim. liikunta ja ruokavalio. 

Vierailija
10/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa koiran <3

ap

Vierailija
11/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole häntä muuttamassa yhtään mihinkään. Enkä pakottamassa häntä mukaan harrastuksiini, kyse ei ole siitä. Vaan siitä että ihminen ei välitä omasta hyvinvoinnistaan. Ei tässä ole kysymys mun harrastuksista vaan elämäntavasta. Olemme jo x ikäisiä ja kyllä terveys pitäisi mielestäni kiinnostaa edes jollain tavalla. 

ap

Vierailija
12/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole häntä muuttamassa yhtään mihinkään. Enkä pakottamassa häntä mukaan harrastuksiini, kyse ei ole siitä. Vaan siitä että ihminen ei välitä omasta hyvinvoinnistaan. Ei tässä ole kysymys mun harrastuksista vaan elämäntavasta. Olemme jo x ikäisiä ja kyllä terveys pitäisi mielestäni kiinnostaa edes jollain tavalla. 

ap

Eli ette edes syö yhdessä, kun pitää olla eri ruuat? Miten ajattelit, että jos lapsia tulee homma hoituisi? 

Vierailija
13/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän meillä on esimerkiksi ystäviä? No, kun niitä ihmisen kaikkia tarpeita ei voi tyydyttää vain sen yhden ihmisen kanssa vaan me tarvitsemme erinlaisia ihmisiä elämäämme. Ei parisuhde saa olla liian tiivis ja sitä kautta hakea kaikkea sisältö elämäämme. Se on ihan liian iso paikka yhdenkään ihmisen täyttää. Ja yksikään toinen ihminen ei ole = sinä. Ja kukaan ei ole virheetön, että voisi vaatia toiselta sitä täydellisyyttä. Jos niiden toisen vikojen ja puutteiden kanssa ei pysty elämään...

Vierailija
14/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi? Että elää mahdollisemman pitkään?

Vierailija
15/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Minäkin olen jo x ikäinen ja leikkinyt ihan tarpeeksi aikuista, enkä jaksa enää miettiä meneekö kaikki tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan vaan osaan ottaa jo rennommin. Ei se ikuinen onni jumppaamalla ja salaatin syönnillä tule.

Vierailija
16/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnalla kannattaa olla myäs yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ei riitä että molemmat viipottavat omissa harrastuksissaan. Meillä esim. mies soittaa bändissä, minä en. Minä harrastan ompelua, mies ei. Yhdessä harrastamme mökkeilyä ja luonnonhelmassa kulkemista.

Vierailija
17/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi kynnyskysymys se, jos mies ei huolehtisi itsestään tai olisi kiinnostunut terveydestään. Haluan rinnalleni puolison, joka ei ehdoin tahdoin hanki itselleen sydäriä 50-vuotiaana...

Vierailija
18/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelmasi on, että ajattelet vain omaa hyvinvointia 24/7, jos et ole vielä hahmottanut asiaa.

Vierailija
19/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet ihan tietoisesti valinnut ihmisen, jota se ei kiinnosta ja rakastat häntä. Älä yritä muuttaa toista ihmistä, siitä tulee vain pitkä ja kivinen tie ja tulet itkemään monta turhautunutta itkua, jos sen reitin valitset. Äläkä valitse katkeroitumista, koska siitäkin kärsit vain itse.

Vierailija
20/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap mitä teette yhdessä? Mitkä on ne teidän arvonne? Perhe, uskonto, politikka, keskustelun aiheet? Huumorintaju? Tahto olla yhdessä? Rakkauden osoitukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän