Miten annan pakit hienotunteisesti ja toista loukkaamatta?
Tapasin miehen vähän aikaa sitten baarissa, ja hän on siitä asti osoittanut kiinnostusta, viestitellyt fb:ssä ja pyydellyt treffeille. Ongelma on, että minä en ole kiinnostunut.
Olen todella huono sanomaan mitään suoraan ja päin naamaa. En haluaisi loukata häntä, hän on kuitenkin mukava ja hyvä tyyppi. En haluaisi johtaa häntä myöskään harhaan, vaan saada asian perille mahdollisimman pian. Miten ilmaisen asian hienotunteisesti?
Parasta olisi, jos minun ei tarvitsisi sanoa mitään ääneen ja mies ymmärtäisi sanomattakin. Ja lisäksi voisimme pysyä ystävinä. Toiveajattelua...
Lisättäköön vielä, että edellisen kerran kun olin tällaisessa tilanteessa, hoidin asian niin väärin kuin voin, eli en kertonut ollenkaan miehelle, etten ole kiinnostunut. En vain pystynyt. Hän sai tietää vasta sitten, kun aloin seurustelemaan exäni kanssa. :(
Haluan hoitaa tämän täysin eri tavalla. Mutta miksi se on niin vaikeaa??
Kommentit (43)
Ootteko te kuitenkin jollain tavalla tapailleet, jos mies tietää sun koko nimen yms.?
Vai onko hän vaan selvittänyt sun nimet ja yhteystiedot itse ja alkanut pommittamaan?
Jos fb:ssä hän vaan heittää jotain läppää, voit yksinkertaisesti olla kommentoimatta. Jos tulee selkeitä ehdotuksia tavata, niin sanot ystävällisesti mutta suoraan, että valitettavasti tässä nykyisessä elämäntilanteessa sinulla ei ole mahdollisuutta ja halua ryhtyä tapailemaan ketään.
Toivon että olisin saanut näitä neuvoja aikanaan ku piti jaella rukkasia oikealle ja vasemmalle ja hoidin homman monta kertaa tosi huonosti koska se on niin vaikeaa. Ehkä ainut fiksu tapa hoitaa asia oli että sanoin etten halua tällä hetkellä seurustella. Vetosin siihen että olin hiljattain juuri päättänyt seurustelusuhteen ja halusin kokeilla sinkun elämää. Siinä toisin kävi niin että aloin seurustella tulevan mieheni kanssa vähän tuon jälkeen. Rukkaset saanut rekrytoi mut kuitenkin myöhemmin yhteen työpaikkaan, joten ei jäänyt ikäviä fiiliksiä kenellekään.
Minä annoin kerran pakit kirjeessä..se oli tammikuun aikaa,niin laitoin samaan pakettiin kotimaiset nahkahanskat,kun herra oli oikeasti niitä vailla. Tää professoriopiskelija siis sai kirjaimellisesti rukkaset. N28