antaako Cheek teille positiivista vai negatiivista energiaa?
Mun mielestä se on niin ihanan positiivinen ja sivistynyt nuori mies. Fiksuki ja nerokkaat sanoitukset!
Kommentit (31)
minä oon tapellu keekinkaa ja keekkihän lyö naisia
Sanoitukset aiheuttaa vain myötähäpeää, mutta "musiikki" onkin tehty luultavasti alakouluikäisille. Jotenkin tuntuu, että tyypistä yriteään väen vängällä tehdä jotain suurta ja hienoa niin kuin Ameriikoissa. Ei vain taida toimia Suomessa...
Negatiivista. Missä sen naama vilahtaa, vaihtuu kanava/sivu. Omahyväinen itseriittoisuus on aina kamalaa katsottavaa. Yäk.
Ihan sama nuo energiat. Pääasia että höpistä sitä ja tätä tärkeänä siitä miten muka asiat ovat. Oikeesti millään muulla ei ole mitään väliä. Kunhan niistä vain lämpimikseen ja turhautumista poistaakseen saa laverrella.
-Negatiivista musiikillansa, en voi sietää musiikkiaan
+++Positiivista valoisalla persoonallaan ja hymyllään!
Ai että mä tykkäsin sen biiseistä silloin aluksi. Nyt siitä on tullut poikaprinsessa, ei nappaa enää yhtään.
Herättää yksinomaan kiukkua kitinöillään ja todella sovinistisilla sanoituksillaan. Ei ole aidosti ajamansa asian puolella ja sen huomaa.
Negatiivista. Sen biisit on ärsyttäviä, ja se itse on tyyppinä vastenmielinen. En pidä tuollaisista siisteistä mormonipojista, varsinkaan oikeistolaisista ja leuhkoista.
cheek antaa mulle sillon kun soitan =)
Pakara-niminen esiintyjä ei anna mitään viboja, nobody-energiaa plusmiinusnolla.
Negatiivista. Puistattaa tuollainen materian palvonta ja pröystäily.
Valitettavasti en ole tainnut yhtään hänen biisiään kuulla, mutta joissain iltapäivälehtien kuvissa hänestä näen positiviista energiaa. Mikäs siinä, ei kun valloittamaan stadionia. :)
Pelkän levyn kuuntelu ei tuo hirmu hyvää fiilistä, mutta keikalla ei voi sen positiivisuudelta ja nöyrältä olemukselta välttyä.
Negatiivista niin että tukka tärisee.
Kanava vaihtuu heti kun sen eka ööööh kaikuu kaiuttimista ilmoille. Sanoituksissa pelkkää paskaa nykyään.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:01"]
Fiksuki ja nerokkaat sanoitukset!
[/quote]
Oletko alakoulun kolmasluokkalaisten äidinkielen opettaja?