Karhuperhe murtautui lomamökkiin Norjassa ja joi yli sata tölkkiä olutta.
Kommentit (16)
Kenellä on yli 100 tölkkiä olutta mökissä ?. Onneksi karhut joivat ne; olisi mahtanut olla kiva mökkiloma perheellä.
Kenellä on yli 100 tölkkiä olutta mökissä ?. Onneksi karhut joivat ne; olisi mahtanut olla kiva mökkiloma perheellä.
Hauska uutinen. Kyllähän olut vaan monille eläimille maistuu, mun koiratkin sitä latkisivat vaikka kuinka paljon jos vaan antaisi. Ohrapirtelöähän tuo on vaan.
Siilien olen havainnut olevan vielä kovemman asteen juoppoja, ne nimittäin juovat kossuakin. Kokeiltiin juhannuksena laittaa huvikseen tassille kossua kun siili tuli pihaan, kuviteltiin että se haistettuaan sitä lähtee pakoon mutta ei, siellä se lipitti tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kulta Kutrina paikalla! :(
Taisi olla Kulta Kutrin mökki.
Vierailija kirjoitti:
Hauska uutinen. Kyllähän olut vaan monille eläimille maistuu, mun koiratkin sitä latkisivat vaikka kuinka paljon jos vaan antaisi. Ohrapirtelöähän tuo on vaan.
Siilien olen havainnut olevan vielä kovemman asteen juoppoja, ne nimittäin juovat kossuakin. Kokeiltiin juhannuksena laittaa huvikseen tassille kossua kun siili tuli pihaan, kuviteltiin että se haistettuaan sitä lähtee pakoon mutta ei, siellä se lipitti tyytyväisenä.
Alkoholi on energiaa. Ehkä maistuukin hyvälle. Mutta miten karhu osaa tölkistä juoda, suurin osa mennyt hukkaan kun on puraissut tölkin auki.
Vierailija kirjoitti:
Eläinsuojelurikos. Hävetkää.
🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻
🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻
Toivottavasti juomana oli karhua.🍺
Vierailija kirjoitti:
Oliko olut Karhua.
Jepa, ja sattui sitten vielä se kuuluisa rähinä tölkki kohdalle. Varmaan Suomalaisia sukujuuria? Ja sitten mökki matalaksi, ensin hillot ja hunajat huiviin...In Finland we cool it: Reilu meininki...Sitä ne päihteet teettää! T: Turun paappa
Sikoja!