Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karhuperhe murtautui lomamökkiin Norjassa ja joi yli sata tölkkiä olutta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikoja!

Vierailija
2/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on yli 100 tölkkiä olutta mökissä ?. Onneksi karhut joivat ne; olisi mahtanut olla kiva mökkiloma perheellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on yli 100 tölkkiä olutta mökissä ?. Onneksi karhut joivat ne; olisi mahtanut olla kiva mökkiloma perheellä.

Vierailija
4/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta Kutrina paikalla! :(

Vierailija
5/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska uutinen. Kyllähän olut vaan monille eläimille maistuu, mun koiratkin sitä latkisivat vaikka kuinka paljon jos vaan antaisi. Ohrapirtelöähän tuo on vaan.

Siilien olen havainnut olevan vielä kovemman asteen juoppoja, ne nimittäin juovat kossuakin. Kokeiltiin juhannuksena laittaa huvikseen tassille kossua kun siili tuli pihaan, kuviteltiin että se haistettuaan sitä lähtee pakoon mutta ei, siellä se lipitti tyytyväisenä.

Vierailija
6/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
7/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulta Kutrina paikalla! :(

Taisi olla Kulta Kutrin mökki.

Vierailija
8/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska uutinen. Kyllähän olut vaan monille eläimille maistuu, mun koiratkin sitä latkisivat vaikka kuinka paljon jos vaan antaisi. Ohrapirtelöähän tuo on vaan.

Siilien olen havainnut olevan vielä kovemman asteen juoppoja, ne nimittäin juovat kossuakin. Kokeiltiin juhannuksena laittaa huvikseen tassille kossua kun siili tuli pihaan, kuviteltiin että se haistettuaan sitä lähtee pakoon mutta ei, siellä se lipitti tyytyväisenä.

Alkoholi  on  energiaa.  Ehkä  maistuukin  hyvälle.  Mutta  miten  karhu  osaa tölkistä  juoda,  suurin  osa  mennyt  hukkaan  kun  on  puraissut  tölkin  auki. 

Vierailija
10/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinsuojelurikos.  Hävetkää. 

Vierailija
11/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻

🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻

Vierailija
12/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi puurot ja sammui sänkyyn.

Vierailija
13/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko olut Karhua.

Vierailija
14/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti juomana oli karhua.🍺

Vierailija
15/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vihvassut!

Vierailija
16/16 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko olut Karhua.

Jepa, ja sattui sitten vielä se kuuluisa rähinä tölkki kohdalle. Varmaan Suomalaisia sukujuuria? Ja sitten mökki matalaksi, ensin hillot ja hunajat huiviin...In Finland we cool it: Reilu meininki...Sitä ne päihteet teettää! T: Turun paappa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi