Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antaako Cheek teille positiivista vai negatiivista energiaa?

Vierailija
19.11.2013 |

Mun mielestä se on niin ihanan positiivinen ja sivistynyt nuori mies. Fiksuki ja nerokkaat sanoitukset!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan huumorilla hänen musiikkinsa. Siinä mielessä positiivista. Mutta kun kuuntelen Suomipoppia päivittäin, olen ihan pahuksen kyllästynyt jo nyt. Vähemmän soitettuna suosio kestäisi pitempään.

Vierailija
22/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ei vaikuta aidolta, luulisi että pellen rooli veisi mehut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No johan tulee ryöpytystä niskaan.

Vierailija
24/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivista, kerran paska.. aina paska.

Vierailija
25/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivista, kerran paska.. aina paska.

Vierailija
26/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko positiivinen hyvää vai kummin päin? Mut tykkään!

Vierailija
27/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:20"]Oliko positiivinen hyvää vai kummin päin? Mut tykkään!

[/quote]

Positiivinen tais olla niiku huono, eli negatiivista energiaa antaa. Paras.

Vierailija
28/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on valitettavasti pahimmanlaatuinen esimerkki siitä, millaiseksi räpmusiikki on kehittynyt vuosien varrella, niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Koko musiikin alkuperäinen tarkoitus oli kaiketi antaa realistista näkökulmaa köyhien ihmisten elämään, ongelmiin ym. USA:ssa. Tärkeintä oli sanoisten sisältämä asia. (Eihän räppi ole tavallaan edes musiikkia.) Myöskin varhainen suomiräp 80-luvulla oli kekseliästä sanoituksien suhteen ja suomen kieltä käytettiin hauskasti. Etsi, vaikka sellainen duo kuin "Räppärit" 90-luvun alusta.

Nykyräpillä ei taida olla paljonkaan tekemistä tämän kanssa. Suosituimmissa kappaleissa aiheena taitaa olla lähinnä väkivalta ja rikollisuus, vaihtoehtoisesti sitten tämä glamour-räppi loputtomine itsekehuineen, johon myös Cheek kuuluu. Uskomatonta, kuinka tuollaisella voi menestyä!

Vierailija
29/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivista - kanava vaihtuu samantien kun se pelle alkaa "laulaa" tai räpätä siis. Ja kun facebook on täynnä sen tyypin hehkutusta jne ( 30-40 v akat käy ihan kuumana siihen... wtf ) niin entistä enemmin rupee ärsyttämään. Todellakin tulee negatiiviset energiat!

Vierailija
30/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä anna enää niin minkäänlaista energiaa. Ennen pidin hänen musiikistaan ja jossain vaiheessa persoonastaankin. Nykyään on toki mennyt kaikin tavoin siihen suuntaan mitä on biiseissään hehkuttanut mutta silti... Ei mun pala kakkua, mutta olenkin tällainen Helsingin naikkonen vain ;)

Okei, iso käsi Jaren kunnianhimolle ja aikaansaavuudelle mutta kun muistaa sen pojan Kasin pihalta niin on tää kyllä jotain minkä ympärille mä en taivu.

Vierailija
31/31 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sontaahan se on, epäaito tekele. Erittäin negatiivinen mielikuva, minkäänlaista energiaahan pojusta ei välity kuulijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä