Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin valitetaan että mies ei tee kotitöitä, sitten kun tekee niin tekee väärin ja valitetaan siitäkin

Vierailija
21.09.2020 |

Naisille ei mikään riitä.

Kommentit (575)

Vierailija
1/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se riitä, että sä siitä keskeltä lattiaa imuroit. Anna sen naisen opettaa sua siivoamaan, niin sitten ei tarvitse kuunnella sitä valitusta.

Vierailija
2/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee ne hommat paremmin! Loppuu narina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin mies ei tee kotitöitä, joten nainen oikeutetusti valittaa. Joten mies tekee kotityön, mutta tahallaan aivan päin p*rsettä, jotta nainen turhautuisi ja tekisi ne itse. Tämä on julmaa, henkistä väkivalta, tällainen tahallinen avuttomuus. Miehet tekevät tätä ihan laskelmoidusti.

Vierailija
4/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies tekee jonkin asian eri tavalla kuin nainen, se on automaattisesti väärin? Miksi nainen haluaa että mies tekee kotitöitä jos mies ei naisen mielestä kuitenkaan osaa? Ei kuulosta kovin tasa-arvoiselta. Ap

Vierailija
5/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on muuten lastenhoidon kanssa: se pitää tehdä naisen sääntöjen mukaisesti ja jos ei tee niin valitetaan (jopa housujen väärästä väristä). Ja sitten ihmetellään, kun se mies ei halua hoitaa niitä lapsia.

Todella monella naisella on kauhea kontrolloinnin tarve eikä hajuakaan siitä, että saman asian voi tehdä monella tapaa eikä se oma tapa ole ainoa oikea.

Ja jep, ihan nainen olen itsekin.

Vierailija
6/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensin mies ei tee kotitöitä, joten nainen oikeutetusti valittaa. Joten mies tekee kotityön, mutta tahallaan aivan päin p*rsettä, jotta nainen turhautuisi ja tekisi ne itse. Tämä on julmaa, henkistä väkivalta, tällainen tahallinen avuttomuus. Miehet tekevät tätä ihan laskelmoidusti.

Juuri näin se menee. Olen niin turhautunut tähän p*rseilyyn.

Vierailija
7/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oikein. Tällaisista asioista vänkytetään yleensä omalle äidille noin 12-vuotiaana, eikä enää omassa kodissa asuessa aikuisena äidin paikan ottaneelle naiselle.

Vierailija
8/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä terapia auttaisi tähän julmaan henkiseen väkivaltaan. Tai jotkut lääkkeet.

Vierailija
9/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies tekee jonkin asian eri tavalla kuin nainen, se on automaattisesti väärin? Miksi nainen haluaa että mies tekee kotitöitä jos mies ei naisen mielestä kuitenkaan osaa? Ei kuulosta kovin tasa-arvoiselta. Ap

Ainakin meidän huushollissa se ”eri tavalla” tarkoittaa todellisuudessa vain huonommin. Mennään siitä mistä aita on matalin. Siivous esim tarkoittaa pelkkää imurointia ja lojuvien vaatteiden siirtämistä tuolilta toiselle. Vessaa ei ilmeisesti tarvitse koskaan pestä, pölyjä pyyhkiä jne. Pyykit jos pestään, niin kuivia pyykkejä ei saada kaappiin asti ikinä. Lista on loputon.

Vierailija
10/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sen pitäisi tehdä kotitöitä joka niistä valittaa. Piste.

Vierailija
11/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi siisteyskasvatus ja tasapuoliset vaatimukset kotitöihin osallistumisesta pojille ja tytöille jo lapsina. Mun 40+ -sukupolvessa näkee vielä tynnyrissä kasvaneita miehiä.

Vierailija
12/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ainakin tekee, ja tekee vielä hyvin, koska on ottanut onkeensa huomauttelusta.  Kannattaa ap tehdä asiat kunnolla, ettei tarvitse muiden valittaa huonosti tehdystä työstä. Vai teetkö työpaikallakin sinne päin, niin että kollegat joutuvat sanomaan?

Vierailija
13/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttu tunne. Mä tyhjennän astiat vääriin paikkoihin, viikkaan vaatteet väärin ja lasipöytäänkin jää multa kuulemma viiruja. Sitten kun jätät tekemättä, niin väärin sekin.

Vierailija
14/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu aikoina nykyinen vaimoni kysyi kuka sinulla käy siivoamassa, kun sinulla on aina niin siistiä ja kehui aina ruokiani. Mutta mentyämme naimisiin en enää osannutkaan tehdä mitään ja enkä tee koskaan mitään vaikka esim. ruoka, kaupassa käynnit, lasten kuskaamiset, tiskit ja pyykit on lähes täysin minun vastuulla.

Vierailija
15/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi esimerkki. Vaimoni ei tehnyt ruokaa, KOSKAAN. Mm. tekemäni jauhelihakastike oli ihan hyvää, olen aina tehnyt niin että paistan ensin sipulin että se karamellisoituu ennen jauhelihan lisäystä. Kerran vaimoni näki tuon ja sai raivokohtauksen koska jauheliha pitää paistaa ennen sipulia. Sillä kertaa oli pahaa ruokaa mutta ihan hyvää se oli sen jälkeen kun ei nähnyt miten tein ruuan väärin.

Vierailija
16/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim astiat ja tavarat pitää laittaa paikoilleen käytön jälkeen. Vaatteille on myös omat säilytyksensä. Siivoamisen jälkeen pitää myös panna tavarat paikalleen. Meillä mies imuroi ja jättää kaiken hajalleen. Minä saan kulkea työntelemässä raskaat sohvat jne. 

Ja jos hän tyhjentää astianpesukoneen tai vie vaatteita, kukaan ei enää löydä mitään. 

Tai jos hän korjaa jotain, seuraavan työkalun tarvitsijan pitää jäljitää se työkalu sinne missä hän sitä viimeiseksi käytti.

Kyllä tuo oikeasti käy ärsyttämään. Sellainen ihmeellinen herra-asenne, että huushollissa on joku keiju joka aina viimeistelee hänen tekemisensä.

Vierailija
17/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin työkaveriltani (mies), että se päättää, joka tekee. On hyvä ohje mielestäni. Toimii moneen.

Vierailija
18/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei se riitä, että sä siitä keskeltä lattiaa imuroit. Anna sen naisen opettaa sua siivoamaan, niin sitten ei tarvitse kuunnella sitä valitusta.

Voi kun ne ongelmat oliskin noin yksinkertaisia.

Vierailija
19/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä varmaan laskutat kympin tarkkuudella, tärytät betonin viiden metrin välein tai koodaat softan, joka toimii tiistaisin? Miksi töissä voidaan vaatia jotain tiettyä tasoa, mutta kotitöistä ei saisi sopia molempia tyydyttävää standardia?

Vierailija
20/575 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hämmästytä enää mikään viime vuotisen BB:n jälkeen, missä Krisu luutusi lattiaa luututtomalla mopilla, kunnes joku nainen tuli neuvomaan, että lattia puhdistuu paremmin, kun siihen moppiin lisää sen kosten rätin. Sittenkin se ukko huiksi ihan miten sattuu.

Eli jotku ei ihan oikeasti osaa siivota, mikä on kyllä aika järkyttävää. Ja ei en itsekkään ole todellakaan mikään maailman tarkin siivooja, suoranainen sottapytty varmasti useimpien mielestä, mutta tiedän kuitenkin miten moppia käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi